Çatı piyesli daire hakkında yardım lütfen
Merhaba tebernüş bey, beylikduzunde bir ev beğendim dubleks daire. tapusunda niteliği arsa olarak yazıyor kat irtifakki işaretli ve altta kat irtifakki tesisi işleminden yönetim planı yazıyor. Sahibi iskani var belediyeden tapu yenilenecek sorun yok diyor, kredi çıkıyor diyor. Doğru mudur kat mülkiyetine çevrilir mi kolay mıdır bu işlem, ve maliyeti Ne kadardır. Ev 4 - 5 yıllık bina, ona göre bankadan kredi başvurusu yapacağım yardımcı olursanız çok sevinirim. Ne yapmalıyım.
