soyak evostar hırsızlık

Soru

Küçükçekmece Soyak Evostar?dan satın almış olduğum C2 blok 68 numaralı daireye taşınmam sırasında son derece akıl dışı ve çirkin bir olayla karşılaşmış bulunmaktayız. Daireye kalan son eşyalarımızı kendi aracımla getirip taşırken, daire kapısının önünden içinde takım elbiselerim vs nin bulunduğu 2 adet büyük bavul çalınmıştır. Yine daire kapımın önünde bulunan 2 adet koli elektrik dairesinin içine götürülüp içinden şu an ne olduklarını bilmediğim birkaç parka eşya da çalınmıştır. ?Çalınmıştır? kelimesini kullanmamak, olayın ne olduğunu anlamak için birkaç gün uğraştım fakat net bir cevap da muhatap da bulamadığımdan dolayı bu yazıyı yazıyorum. Bu hırsızlık durumunu hemen yönetime bildirdiğimde bana ?kapınızın önüne ayakkabınızı bile bırakmayın? dendi. Bu cevap bile güvenlik hizmeti olduğunu iddia eden ve bu hizmet için maliklerden aidat toplayan bir yönetim için saçma olmakla birlikte, eşyalar kapının dışına bırakılmamıştır, daireye daha taşınma aşamasındadır. Bahsettiğim bu izahı ve muhatabı olmayan olay 16 haziran 2014 günü saat 12:30 civarında gerçekleşmiştir. Yönetimden bu saatte binadan çıkış yapan kişilerin görüntülerini istediğimde, bina giriş ve çıkışlarında, katlarda kamera bulunmadığı cevabını aldım. Kamera sistemi havuzda vs bulunmaktadır. Mevcut olduğu iddia edilen güvenlik sistemi havuzu mu korumaktadır? Bu sitede şu an bir güvenlik sistemi olduğunu söylemek tamamen yanlıştır. Kaldı ki tüketicilere satış ve sonrasında böyle denmektedir. Benim açımdan tek kelime ile ?rezil? bir durumdur. Güvenliği olduğunu sandığım bir siteye daha taşınırken hırsızlık ile yüz yüze kaldım. Empati yapasanız ne demek istediğimi daha iyi anlayacağınızı düşünüyorum. Bu kadar dairein olmadığı tek apartmandan oluşan eski evimin bulunduğu binada bile hem bina girişinde hem de katlarda kamera sistemi vardı. Bu nedenle ciddi bir para ödeyip satın aldığım Evostar daki dairemde kalmıyorum şu anda, taşıdığım eski evime geri döndüm. Burada mesele 2 adet bavuldan ibaret değildir, benim iki çocuğum var ve böyle bir ortama nasıl bırakabilirim? Çoluk çocuk sürekli havuz, park vs dolaşmaktadır. Bu sistemle umarım kimsenin başına bir iş gelmez. Bir çözüm önerisi ile karşılaşmadığım, cevap bile verilmeye tenezzül edilmediğinden dolayı bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum. Kimsenin canı ve malına oyuncak muamelesi yapılamaz. Hangi mercilere bu sıkıntının giderilmesi için başvuru yapabiliriz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Haziran 2014 | 11:22 veysel sabri hançer 1352 Kişi okudu

Hadımköy-Kadirtepe Arsa

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey. Benim Hadımköy Kadirtepe'de bir arsam var. Onu satıp Bahçeşehir Manolya Evleri'nden bir 3+1 daire almak istiyorum. Ancak fiyat araştırmalarım hiç sonuç vermedi. O bölgedeki metrekare fiyatlarından haberiniz var mı? Ve sizce satmalı mıyım? Beni bilgilendirebilirseniz çok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2014 | 19:58 Esma Sancaktar 1351 Kişi okudu

Resim İstanbul

Soru

TebernüşBey Merhaba, Resim İstanbul Projesinden 164 m2 brüt güney cephe 2. kat 3+1 daire pazarlığı yaptım.Fiyat 394.000 tl,250.000 peşin kalanı 60 ay 0 faiz şeklinde ödenecek.Evi oturmak için alıyorum. -Rakamlar hakkında ve proje hakkındaki yorumlarınız? -Ortadoğu Grup güvenilirmi? Zamanında ve bahsettikleri şekilde (iç dış malzeme ve işçilk kalitesi) teslimat yaparlarmı? Cevabınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2014 | 22:30 orhan kayış 1351 Kişi okudu

teşekkür ve cevap

Soru

tebernüş bey öncelikle hızlı cevabınız için elinize dilinize allah sağlık versin..güzel günler yaşayın...açıkçası şöylebir fikrim var...datçadaki yazlığı alırken 93000tl kredi çektim 120 ay aylık 1250tl ödüyorum ödeme güçlüğüm şükürler olsun yok zaten fulya evlerindeki kira 750tl ben üstüne 500tl ekleyerek ödüyorum.... düşüncem şuidi atakentte fulya evini satarsam 200000tl ye Haramidere Astrum Towers dan 56 metrekare 100000tl ye daire buldum aylık kirası 400tl ile 500tl arası...kalan 100000tl ile borcumu kapatırım diyorum...astrum towersin bulunduğu lokasyonun cidi bir beklentisi yok ama fulya evleri atakentin bana göre lokasyon olarak beklentileri var...atakente acıbadem hastanesi kanuni ve mehmet akif hastaneleri var ve tüm özel kolejlerin müstakil okuları var ve menekşe arkasına yeni bir ilk orta okul yapılıyor..iki seneye kadar yenilenen metro ile bakırköy merkezde inilecek yada gebzede marmarayla...ailelere kira verme ve kira geleceği açısından hala fulay evlerinin olduğu lokasyonunbeklentis var.temaworld açılacak... aslında satmak taraftarı değilim ama toki fulya evleri tüm tapularda taşınmaz rezerv yapı alanı içinde kalmaktadır ilgili evrak altınşehir at 1 yazıyor bu kafamı karıştırdı ilerde satamam diye...açıkçası içimden geçen düşüncelr bu.... ayrıca tebernüş bey daha önce bu emalin sahibi olan arkadaşımda size yazmıştı dumankaya konseptten iki adet daire almıştık ve hala çok iyi yaptığımıza inanıyoruz yani atakentin olduğu lokasyon hiç bizi üzmedi ve hala gelecke vaad ediyor ve beklentisi var gibi....bu arada arkadaşımında menekşe sitesi toki evlerind 4 yıllık bina evi var ondada taşınmaz rezerv alaı içersinde kalmaktadır ilgili evrak altınşehir at1 diyor... biz tapudan bunu kaldırtabilirmiyiz sizce.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2013 | 07:45 süleyman aksoy 1352 Kişi okudu

otoworld asya yatırımı ve ev yatırımları

Soru

sayın kireççi, düşünürken fikir veren tavsiyelerinizle, daha da aydınlanmış fikirlere sahip olmamızı sağladınız için teşekkür ederim, öncelikle bir tespitimi sizinle paylaşıp doğruluğu konusunda fikrinizi rica edicem; malumunuz türkiyede emlak talebi her zaman çok yüksek olmuştur, bunun nedeni bizim insanımız eline toplu para geçince, yada maaş garantisi edinince ilk önce ev yatırımına yönelir, hatta öyledirki birinci evi alır sonra imkanı varsa ikinciyi sonra üçüncü... bu şekilde yatırımlar yapmış ve çokda kazanmış birçok büyüğümüz var çevremizde, bu insanların devamı olarak bizim kuşağımızda ev alma bilinciyle yetişmiş ve ev talebi hep yüksek kalmıştır, ne varki gelişen teknoloji ile birlikte inşaat sektörüde oldukça gelişmiş ve en önemliside hız kazanmıştır, koca koca binalar, binlerce metrekareyi kaplayan siteler bundan on yıl öncesine göre hayal edilemeyecek sürelerde tamamlanıyor, buda piyasada yüksek bir arz oluşturuyor, şimdi türkiye gelişmekte olan bir ülke ve 2000 lerden sonrada bu gelişim oldukça hız kazanmıştır, dikkat edersek bir ülke ne kadar gelişmişse nüfus artış oranıda o denli düşmüştür, türkiyenin nufus ilerleyişinide dikkate aldığımızda gelişimle birlikte nufus artış hızı gitgide düşmektedir, kişisel tahminimde nufusun giderek daha da hızla düşeceğidir, şimdi arz gitgide artarken ve de hız kazanırken nufusta tam tersine düşüyorsa konut fiyatlarının akıbeti ne olur? şahsi kanaatim ve yorumumdan da anlaşılacağı üzere kesinlikle düşer, ki konutların maliyet fiyatları ile satış fiyatlarını karşılaştırdığımız zaman şu anda konut fiyatları tarihin belkide en yüksek seviyesinde, bu durumun etkili olmasında alım gücünün artması ve banka kredilerinin kolaylaşmasıda etkili elbette, şunuda göz ardı etmemek gerek, türkiye arazi açısından zengin bir ülke, her ne kadar deprem bölgesi isekte teknoliji ile birlikte depreme karşı önlemlerle donatılmış binalarda artmaktadır, konut arzı yapan yatırımcılar deprem konusunu çokda dikkate almazlar zaten, çünkü bunun için gerekli önlemleri alıcak teknoloji mevcut, yani türkiyede bu arazi bolluğu varken konut yapacak yerde elbette olur, ki teknolojinin ulaşım yönündeki etkisi ile birlikte ulaşımda tamamen problem olmaktan çıkıyor tüm bu etkenleri birleştirince ben şu kanaate varıyorum ÖNÜMÜZDEKİ ON YILLIK SÜREÇTE KONUT FİYATLARI ÇOK DÜŞECEK... bir örnek vermek isterim, kayseride konut satınalım fiyatları ve kira fiyatları istanbulla yarışıyordu neredeyse, arazi bolluğu ve teknolojik etkenlerle birden her taraf lüks binalarla dolunca konut kiralarıda komik seviyelere daha doğrusu olması gereken seviyelere geldi, satış fiyatları henüz bir düşüş sağlamadı ama bunun nedeni insanların piyasa değerlendirmesidir, ki oda kısa süre içinde kırılacaktır, ben bu kayseri örneğinin tüm türkiyede etkili olacağına inanıyorum, istanbulda belki merkezi yerler bu durum dışında kalabilir deriz ama ulaşım imkanları öyle artıyorki insanlar sakin yerlerde oturup kalabalık yerlerde eğlenmenin daha mantıklı olduğunu görüyor, ben pendikte yaşıyorum, özel araçla kadıköye trafiksiz yolda E5 den ulaşmam 20 dakika, ki metro metrobüs gibi etkenleride göz önüne alırsak fiyatlar aynı olsa bile pendikten ev almak daha mantıklı olur, çünkü kişisel konforda önemli, son olarak oto world asya projesindeki yatırımımı belirtmek isterim, konut fiyatlarındaki kişisel tahminim nedeni ile konuttan vazgeçip oto world asya da net alanı 40 metrekare bürüt 57 metrekare olan bir mağaza satın aldık, bedel 320 000 tl, üç ortak, mağaza galeri değilde csm oparatörü, kuaför, oto yedek parça... gibi alanlarda kullanılmak üzere oluşturulmuş, kendim işletirsem uygun bir aln tercih edicem, bu yatırımı nasıl bulduğunuzu merak ediyorum, ben bu yatırıma girerken çok acele ettim, riskte aldım elbet, bu acelemin sebebi bu projeye karşı nerden geldiğini anlamadığım bir manevi bağdı, pişman değilim, sonuçta ticaret başlı başına bir risk, ve ben çocukluğumdan beri içimde olan ticaret hevesim için ilk ve çok önemli bir adım atmış oldum, yazım biraz uzun oldu, kusuruma bakmazsınız umarım, vakit bulup değerlendirebilirseniz sevinirim, yoksa diğer sorulardaki değerlendirmelerinizden zaten fazlasıyla istifade ediyoruz, iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Eylül 2013 | 13:40 emrah cevizoğlu 1351 Kişi okudu

Validesuyu konutları Beylikdüzü

Soru

Validesuyu konutları Beylikdüzü Gürpınar pınartepe de yapılanmış, daire büyüklüğü ve malzeme kalitesi gayet iyi. Ancak cevresi henüz tam olarak gelişmemiş. 3+1 için aldığım 200 bin TL fiyatı her ne kadar iyi olsada gelişim yapılaşma gibi konularda terreddütüm büyük. İskan ın temmuz ayında alınacağını aktardılar. Oturmak için almayı düşündüğmden gelişimini beklemek , olası bir iskan sorunu korkutucu geldi. Bölge gelişimi, olası planlar iskan sorunu vb konularda bilginizi rica ediyorum. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Nisan 2013 | 10:06 Zehra Kaplan 1351 Kişi okudu

AĞAOĞLU MY WORLD EUROPE İLKOKUL HAKKINDA.

Soru

Tebernüş bey merhaba, defalarca Ağaoğlu my word europe'daki okul sorununu siteniz üzerinden sizlere sordum. sizde eksik olmayın bildiğin kadarıyla cevap verdiniz. (okul yapılacağını, ilkokul olacağını vede devlet okulu olacağını yanıtını aldım.) konuyla ilgili satış ofisini ziyaret ettiğimde, KIZ MESLEK LİSESİ hazır olduğu, ilkokul yapılacakmı? nerede yapılacak? ne zaman hazır olurda eğitim öğretime başlar sorularıma da hiç bir yetkilinin somut bir cevap veremediğini iletmek isterim. konuyla ilgili dün projenin bağlı oluduğu BAŞAKŞEHİR MİLLİ EĞİTM MÜDÜRLÜĞÜ'ne gittim. durumu izah ettim. onlarında yapılacak bir ilkokuldan haberleri olmadığını, proje sahiplerinin çocukları içinde çevredeki ilkokulu mevcut durumu ve standartları açısından tavsiye etmedilir. Başakşehir sınırları içinde 1-2 okul tavsiye ettiler ki kaldı ki onlarda ikametgah sorunundan dolayı kayıt yaptıracağımızı ilettiler. bu durumda müstakbel ağaoğlu sakini arkadaşlarımız için tek seçenek ÖZEL OKUL oluyor. Sonuçta Özel okula çocuğunu göndebilen var gönderemeyen var, sistem olarak özel okula karşı olan var. ama 3080 konutluk bir proje için ortalama 3000 çocuk demek buda bir okul demek. Sayın Ağaoğlu yöneminin bu çok çok önemli sorun hakkında müşterilerini bilgilendirmesini gerekiyorsa yapılacak okul için daire sahipleri olarak bizler ekstra katkı payı verelim ve de biran önce bu okulun yapılmasını, bu hususlarla ilgili üstad olarak sizin de yardımlarınızı rica ederiz. (mesela Ali beyi cepten arayabilirsiniz " ne olacak bu my world europe'un ilkokulu diye" ;) saygılarımızla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Mart 2013 | 10:33 SEYİT AHMET ÖZAL 1352 Kişi okudu

kayaşehirde yeni konut projesi

Soru

meraba kayaşehirde 2013 ocak ayında toki projesi varmı kura olucak diyorlar ben 3 veya 4 +1 eve girmek istiyorum acaba peşinatlar ne kadar olur gerçekten proje varmı sabırsızlıkla bekliyorum cevaplarsanız çok sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2012 | 17:33 SİBEL ÇANKAYA 1352 Kişi okudu

kağıthane terasevler

Soru

sayın tebernüş bey. kağıthane terasevler sitesinde ev almak istiyorum ancak satılık ev hiç yok. araştırmalarım sonucu site eski olduğu için çok ünlü bir inşaat firmasıyla anlaşmak üzere olduklarını sitenin tamamen yıkılarak yeni bir proje yapılacağını öğrendim acaba doğruluk payı var mı. site yıkılıp yeniden yapılacak mı saygılar....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2012 | 20:06 ahmet karlıdağ 1352 Kişi okudu

Sevinç Evleri

Soru

Tebernüş bey, Sevinç Evleri Halkalı' da 3+1 (153 M2)daire almak üzereyiz. Dairenin 3 cephesi var. Ana cephesi çocuk parkı ve havuz manzaralı. Sitede güvenlik, fitness center ve kapalı garaj var. Oturuma hazır. Bunlar iyi yanları. Fakat handikapları da var tabii. Tam arka cephede benzin istasyonu var ve Yatak odası oraya bakıyor. Sabah saat 04:00'e kadar araba yıkama sesi olduğu söyleniyor. Çevresinde ise kentsel dönüşüme girmiş bazı yeni binaların yanında eski binalar da mevcut. Çevre kalitesi pek iyi değil gibi. Burasını oturumluk düşünüyoruz ve tüm birikimimizi yatıracağız. Yatırımlık da olması önemli. 153 m2 olduğu söylenen ve nette 115'e gelen (içten içe) dairenin fiyatı 280.000_TL. Çevreden ötürü kararsız kaldık. Diğer bir alternatif olan Astera Park 155 M2-370.000_TL ve bütçemizi oldukça aşıyor. Çevresinin daha çok gelişeceğini düşündüğümüz için Astera park için kredi yüküne girelim mi?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Ağustos 2012 | 23:56 Filiz Atasoy 1351 Kişi okudu