Tarla imari
Ustadim iyi aksamlar, tarlalarda imar olmaz diye bilmekteyiz, bazi tarla ilanlarinda %5 imar oldugu belitiliyor. Tarlalara imar izni mi verilmeye baslandi? Bu %5 imar dogru mu? Dogru ise tum tarlalar (su havzalari disindaki) icin gecerli midir? Tsk
