Kira kontrat suresi bitmeden evi bosaltirsam ne olur
Kira kontrat sürenin bitmesine 6 ay var, kurum tarafından lojman aldigimdan dolayı kiradaki evimi boşaltmak zorundayim, ayrıca kiralamış olduğum konutu ev sahibi'nin yerine oglu vekaleten annesinin adına sözleşmeyi imzaladı kira kontratı'nin bu durumda gecerliligi varmidir? Oturmadigim sürenin kirasını benden talep edebilir mi?
