Meclisten Geçen İmar Barışı
Tebernüş Bey , Benim şöyle bir sorum olacaktı. 4 katlı toprak tapulu bir binamız var. Mevcut İmarda 4 kat 12/50. Bir kaç sene içinde yenileme düşünüyoruz. Şimdi biz daireler için yapı belgesi alsak %3 hatta iskan için %6 ödesek. bize yenilemede bir faydası olurmu, almazsak bir zararı olurmu. İyi çalışmalar.
