şahintepe de neler oluyor?

Soru

Merhaba Tebernüş bey. Benim sorum Başakşehir Şahintepe mahallesiyle ilgili. Son 2 aydır Şahintepe mahallesinde çok büyük bir altyapı çalışması var. Sizce bu ilerde yapılacak büyük bir projenin ilk adımları mıdır ve şahintepe halkını neler bekliyor, halk mağdur edilir mi? Şimdiden teşekkür ederim...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Mayıs 2013 | 08:37 murat çoban 1270 Kişi okudu

Bengisu Sitesi mi Namazgah da 20 yılın üzerinde bir site mi ?

Soru

Merhaba Tebernuş Bey, İstanbul/Dudulludaki 6-7 yıllık Bengisu sitesinde 100 m2 190 bin TL'ye 8 katlının 3.katı marafsız bahçe peyzajı mükemmel bir site dairesi mi yoksa İstanbul/Bulgurluda 20 yılın üzerindeki Levkent sitesinde 110 m2 civarında 190 bin TL civarında içinde enaz 15 bin TL masraf gerektiren 1.kat standart site dairesi mi alınmalıdır ? Lokasyon olarak Levkent sitesi Okmeydanındaki işime daha yakın ve merkezi ama 20 yıldan yaşlı bir site. Lokasyon derseniz Levkent ama deprem yönetmeliği derseniz bengisu. Hangisi dikkate alınmalıdır ? Levkent sitesinin içinde 4 blok var tam sitenin ortasından üstten yüksek gerilim hatları geçmektedir ve ümraniye indirme merkezi sitenin hemen arkasındadır. Yatırım açısından Levkent ama sağlık açısından Bengisu. Sizce ? iyi çalışmalar, Sedat Düztaş

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mart 2013 | 23:33 Sedat Düztaş 1269 Kişi okudu

kavaklı konakları

Soru

yatırım için kavaklı konaklarını dusundum.2+1 250bin lira 3+1 ler 300bin lira deniyor.sizce o bölge prim yapar mı?kavaklı konakları yatırım için iyi bir proje mi?tesekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2013 | 04:06 ahmet yıldız 1270 Kişi okudu

Yeni Site Projesine Kentsel Dönüşüm Şerhi

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, İstanbul Gaziosmanpaşa Fevzi Çakmak Mh. (tapusunu geçen hafta aldım) Bakırcı Yapı Serenity projesinden kredi ile daire aldım. Aldığım krediyi Halkbank'a transfer ettirmeye çalıştığımda bana Fevzi Çakmak Mah.'in bakanlar kurulunun 24.12.2012 kararıyla afet bölgesini ilan edildiğini (kentsel dönüşüm için) ve şu an için dairenin geleceğinin ne olacağı expertiz tarafından belirlenemediğinden dolayı kredi transeferine onay vermediler. Diğer bankalar kredi veriyor, problem değil. Fakat asıl problem bu şerhin tapudaki haklarımı nasıl etkileyeceğidir. Yarın sitemize, dairemize yıkım vs. gibi problemler çıkarır mı? Müteahitim bölge itibariyle şerh olduğunu onaylıyor ama binanın tapusunda böyle birşey olmadığını beyan ediyor. Zaten şatışları da kredili olarak devam ediyor. Bu şerh bina bina kaldırılabilecek mi? Bunun için ne yapılması gerekiyor. Konuyla ilgili bilgilerinizi ve görüşlerinizi rica ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2013 | 17:34 Arda Keskin 1269 Kişi okudu

Kararsızız

Soru

Tebernüş Bey merhaba; Öncelikle karar veremediğimiz iki proje konusunda danışma istedik. Bir tanesi Ataşehir deki Evinpark diğeri Sancaktepe Aquacıty 2010.. Evinpark lokasyon olarak Aquacity2010 ise prestij olarak önemli. Her ikiside beğendiğimiz 2 ayrı konut.Fiyatlarıda neredeyse 3+1 daireler için aynı (500 civarı).Gerek bugün gerekse 2-3 yıl sonra için hangisi daha fazla değer kazanır.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2013 | 20:55 Sabri Sarıoğlu 1269 Kişi okudu

oyakkent

Soru

oyak1 de ikamet ediyorum.şöyle güzel böyle iyi milletin gazına geldik taşındık. beş para etmez yer.açlıktan ölüyom desen ekmek almaya yarım saat yol yürürsün.hele de işin otobüse kaldı ise yandın. birbuçuk saatte mecid.köy iki saat eminönü.böyle bir toplu konut ya da site olur mu? site demek üstüste daire yapmak mı demek? yakında bırak merketi bakkalı büfesi bile yok. satılık ilanlara bakarsanız yanılırsınız.toplu ulaşıma yakın okula yakın avm ye yakın zinhar yalan... içinde bir tane durak yok otobüs durağına yarm saatte ulaşırsın. böyle bir site, yok gelecek vadediyor yok pirim yapacak diye300-350bin tl ye alıcı buluyor.SAYIN TEBERNÜŞ BEY gerçekleri söylemenin zamanı gelmedi mi? Oyak ın bu arazilerini de sitelerini de başakşehir belediyesi oyak a yar eder mi? soruYORUM?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2012 | 18:50 nfazıl 1270 Kişi okudu

ARAZİ YATIRIMI

Soru

Tebernüş bey, iyi akşamlar. Celaliye'de TEM otoyoluna 300 metre mesafede konumu çok güzel önü kapanmayacak şekilde full deniz manzaralı 5300 metrekare araziyle ilgilenmekteyim. Metrekaresi en son 65 TL'dir. Sizce alırsam uygun bir yatırım olur mu ? Herşey için çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ekim 2012 | 20:35 Nurdoğan Şaşmaz 1270 Kişi okudu

SİNPAŞ Aquacity

Soru

Öncelikle vermiş olduğunuz bilgilerden dolayı teşekkür ederim.Sayfanızı sürekli takip ediyorum.size sorum 15 gün önce şerifali elalmış cad. üzerinden site içerisinde güvenlikli,havuzlu v.b ev aldık daha taşınmadık.Temmuzun ilk haftası taşınmayı düşünürken,Çekmeköydeki Aqua City 2010 konutlarını gördüm. İnanın çok üzüldüm. Keşke ordan alsaydık diye bütün gün canım sıkıldı. Siz olsaydınız Şerifali'yi mi Çekmeköy mü tercih ederdiniz. Cevaplarsanız sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2012 | 13:35 serap pehlivan 1270 Kişi okudu

Bağdat Caddesi'nde kentsel dönüşüm

Soru

iyi günler çıkan kentsel dönüşüm yasasıyla ilgili bölümdeki yazılarınızda kadıköy ve benzeri ilçelerin risk alan dışındaki sahil kısımlarında yaşayan (bağdat caddesi civarı) vatandaşların hazine alanlarına taşınacakları belirtilmiş anlaşılır değil insanlar evlerini bırakıp bakanlığın hazine alanlarında yapılacak binalara mı taşınacak 2. sorum kadıköyde emsal artış(2.07 den 2.5 e çıkması) kararının kadıköy belediyesinden çıktığını büyükşehire iletildiğini fakat b.şehirin bu konuyla ilgili bir çalışma yapmadığını öğrenmiş bulunmaktayız tam bir karmaşa yani siyasi çekişmeye canımız veya mülkümüz kurban mı edilecek son durumlar hakkında bilgi verirseniz seviniriz teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mayıs 2012 | 17:17 alp okdem 1269 Kişi okudu

al sat

Soru

iyi geceler tebernüş bey bilgileriniz için teşekkür ederim bizim 190bin deyerinde 17yıllık site içinde bir dairemiz var megakent civarı bunu satarak kiraya çıkıp birkaç defa temelden girerek kar amaçlı alıp satmak istiyoruz bilmiyoruz doğru olurmu acaba ne dersiniz deneyelimmi cevaplarsanız memnun olurum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Şubat 2012 | 17:15 tülay dinçbilek 1270 Kişi okudu