Eston Şehir 5

Soru

Merhaba,Bir okurunuzun yazısını okudum ve Eston 5.kısımdaki Villa'sı ile problem yaşadığı ve kaporosunu iade alamadığını yazmış.Hukuki yollarla da bir yere varılmamış .Etik olup olmadığı tartışılır fakat benim bu kişiyle irtibata geçmem gerekli. Çünkü annemler buradan villa aldığı için ve çocuk sebebiyle yanında olmamız gerektiğinden burada bana hakkını devredebilecek birisini arıyorum.İletişim konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim.Saygılarımla ESTON İNŞAAT. İLE OLAN PROBLEM Kubilay Metin : Sayın Bayram, Eston İnşaatın Bahçeşehirde yapılan projesi için 2012 yılı Nisan ayında 100.000 TL kaparo yatırarak sözleşme imzaladık. Ancak Haziran ayında İzmir deki babamın kanser problemi nedeni ile bu yatırımdan vazgeçtik ve bunu önce sözel sonra noter kanalı ile Eston'a ilettik. Ancak sözleşmede yazılı olan 2012 Aralık ayı geçmesine ve yine sözleşemede yer alan Şubat 2013 e kadara geri ödemdeki uzmaya karşın yatırdığımız kaporayı geri alabilme yönünde hiç bir gelişme kaydedemedik. Bunun üzerine bir meslektaşınıza baş vurarak icra ve haciz işlemi için yargı yoluna başvurduk. Sonuç olarak Eylül 2013 tarihi itibari ile ne Estondan bir geri dönüş ne de meslektaşınız olan avukatımızda bir sonuç elde edemedik. Sizin görüş, öneri ve yönlendirmenizi rica ediyorum. Saygılarımla Dr.Kubilay Metin Hilal Bayram : Sn. metin, Ayrıntılı bilgiyi meslektaşımdan alabilirsiniz. Buradan dosya hakkında bir şey söylemek güç.. 02 Eylül 2013, Pazartesi 12:59:16

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2013 | 21:48 Bilgen şimşek 1226 Kişi okudu

TEK lehine irtifak hakkı

Soru

Hilal Hanım merhaba, Fi Towerden bir daire satın aldım. E devletten baktığım zaman şöyle bir ŞERH görünüyor: Diğer İrtifak Hakkı (Malikin Talebiyle), 752,04m2 mahalde TEK lehine irtifak hakkı... Şaşkınlık içerisindeyim benim açımdan korkulacak bir durum var mı bu şerh ne anlama gelmektedir. Teşekkürler.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
29 Temmuz 2013 | 09:54 Hamza Çoban 1226 Kişi okudu

Mng Blue Boutique

Soru

Tebernüş bey merhaba, Mng Halkalıda 8. kat şehir manzaralı 1+1 net 52m² 183binTL fiyat olarak sizce nasıldır, ileride yatırım amaçlı olarak düşünürsek zarar etmiş olur muyuz sizce. Bir de fay hattına yakın bir alan, 21 katlı bir bina için uygun bir bölge midir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Nisan 2013 | 00:32 Salih kara 1226 Kişi okudu

panorama towers yakacık

Soru

merhaba Tebernüş Bey daha önce baska kişilerin sorularına verdiğiniz yanıtlarda yakacık daki panorama towers projesını göreceğinizi ifade etmiştiniz. görme fırsatınız oldumu acaba? panorama toversla ılgıl dusuncelerınız nelerdır. bı sorum daha olacak örneğin panorama için soyleyecek olursak aynı yon aynı cephe 2+1 için ikinci katın fıyatı 260 5.katın fıyatı 300 ıse hangısını almak mantıklıdır panorama bır yatırım olarak dusunulebılırmı? konutun düseceği ile ilgili soylentıler için ne dusunuyorsunuz. yardımcı olursanız cok sevınırım tesekurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2013 | 13:36 eylem sezer 1225 Kişi okudu

finanskent ve göktürk

Soru

Merhaba Tebernüş bey, finanskentten 2010 yılında 270.000tlye 120m2 2+1 aldım, geçtiğimiz sene taşındım ve halen oturmaktayım. Şu an memnun olmakla birlikte cevresindeki gelişmelerin henüz tamamlanmaması nedeniyle bu evi kiraya verip göktürke geçmek istiyorum. Emlakçılar 1.700 tl civarından kiralandığını söylüyor. 1700TL kira getirisi olan bu evi satmak istersem 370-380bin TL edeceğini söylüyor. Tapular da çıkmadı malum. Uzun vadede düşünüldüğünde bu fiyatlardan satmak hata mı olur sizce? Finanskent 2 ile ilgili gelişmeleri de sormak isterim, en son kiptaş gm ile yaptığınız programda izlediğim kadarıyla planları hazırlanıyor deniyordu. Bu yıl sizce proje başlar mı? Bu projenin fiyatlara etkisi nasıl olur? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2012 | 10:05 onder erdem 1226 Kişi okudu

faizsiz konut projesi

Soru

merhaba 20 bin lira peşinatımız var ayda 1500 lira ödeme ile faizsiz konut projesi ne önerirsiniz??

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Aralık 2012 | 09:46 feride ezgin 1225 Kişi okudu

İmar Planında Sosyal Tesis Gözüküyor

Soru

Maltepe Zümrüt evlerde 560 m2 arsamız var. Arsa yanındaki arsalarla beraber sosyal tesis için ayrılmış. Biz buraya ne inşa edebiliriz. Satsak kaç lira eder.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2012 | 20:34 Ömer BAŞKARA 1225 Kişi okudu

gürpınar hilal konakları

Soru

beykent hilal konaklarından daire aldım hatta yarı parasınıda verdim ama bu kayma haberleri nedeniyle paramı geri almayı düşünüyorum ama daire nefis cok üzülerek vazgeciyorum bu yüzden size danısmak istedim... teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Temmuz 2012 | 11:38 neslihan şişman 1225 Kişi okudu

Beylikdüzü Büyükşehir Konutlarından Ev Almak

Soru

Tebernüş bey merhabalar net sorulara net cevaplar verdiğinizi düşünerek açıklayıcı bir soru sormak istersem yaşamımın 32 senesini ailesel sebeplerden ötürü fatih ismailağa gibi tutucu berbat bir yerde geçirmiş biri olarak şu an ev alma aşamasındayım ve 160bin tl nakitim var.doğal olarak 32 senedir varoş bir yerin piskolojisini sorunlarını yaşamış biri olarak varoş bir yere apartman kültürünü benimsememiş insanlara tahammülüm yok bu anlamda proje sormucam merak etmeyin:) 160 bin tl cebimde 2 aydır baktığım yerler metrobüs ve metro hattında ve merkezi olduğu için bahçelievler-haznedar-beylükdüzünü belirledim.. avrupa yakasında 160 bin tl orta nezih buraları buldum kendimce bu üçü bahçelievler yayla ve basın sitesi bahçe nizam olan yerler süper ama çok pahalı 350-500 diğer yerler çok kötü karagümrükten farkı yok haznedar kısmen daha iyi medicana tarafları ama ordada evler 20-25 yıllık alsam ordan ev satarken sorun yaşarmıyım acaba?son olarakta beylikdüzünde büyükşehir atrium karşısında bir ev buldum 150bine 3+1 buda 13 yıllık metrobüse caddeye yakın,neden büyükşehir derseniz adakentin zemini iyi değilmiş ve evleri çok büyük tipsiz yani ve metrobüse uzak ama büyük şehir caddeye daha yakın evlerini daha çok beğendim görünüş olarak sonuca gelirsek haznedar-bahçelievler-beylükdüzü büyükşehir hangisini tavsiye edersiniz 33 yaşında bekar yaşayan bir erkek olarak bana? saygılar...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Temmuz 2012 | 23:52 fatih yıldırım 1226 Kişi okudu

Metropol İstanbul mu? Sarphan Finanspark mı?

Soru

Tebernüş bey şimdiden değerli ve yönlendirici bilgileriniz ve zamanınız için teşekkür ederim. Benim sorum ataşehir bölgesinde yatırım amaçlı projelerle ilgili olacak. Sarphan Finanspark ve Doğu ataşehirdeki Varyap-GAP Metropol Istanbul daki 1+1 leri nasıl karşılaştırıyorsunuz. Sarphan m2 fiyatları 7 binlerde metropol istanbulda ise lansmanı henüz yapılmamılş olmakla beraber 6 bin civarında . Metropol istanbulu anadolu yakasının istinye parkı olacak bir yaşam konsepti olarak tanımlıyorlar. Düşüncelerinizi alabilir miyim. Bir de 80 m2 lik bir stüdyo alınıp 1+1 e dönüştürme satış ve kira açısında daha mı mantıklı. Çok teşekkür ediyorum

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Şubat 2012 | 14:52 Arda Lembet 1225 Kişi okudu