SİYASİ GÜNDEM VE KONUT PİYASASI
Selamlar; Yaşanan Siyasi Konulardan Dolayı Konut Fiyatları Sert Bir Yükseliş Olur Mu? Teşekkür Ederim
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Selamlar; Yaşanan Siyasi Konulardan Dolayı Konut Fiyatları Sert Bir Yükseliş Olur Mu? Teşekkür Ederim
Merhabalar, Bursa da kolay kiralanabilir bir lokasyonda yatırım amaçlı 2.600.000 TL ye ev alınırmı.kira bedeli 18 bin
Merhabalar Tebernüş Bey.Bundan 12 yıl önce ev alma arayışları içindeyken fikirlerinizden fazlasıyla feyz almış biri olarak 12 yıl sonra yeniden değerleri fikirlerinize ihtiyaç duymaktayım.12 yıl önce aldığım evimi bu gün özel nedenlerden dolayı satmak zorunda kaldım ve ne yapacağıma karar verene kadar oğlumun yanında kısa süreliğine yaşamak zorundayım. Günümüz emeklilerin durumu malum, aylık 12 bin lira maaşım dan başka bir gelirim bulunmamaktadır. Sattığım ev den elime 2 milyon kadar para kalmış durumda İstanbul dan parama göre bir daire alıp ufak bir şehirde daha düşük bütçeli bir dairede kiraya çıkmayı düşünüyorum(arada ki bi kaç kuruş kira farkının, maaşıma katkı olabilmesi adına)yatırımcı parasına para ekleme derdinde benim sorunum ise kimseye muhtaç olmadan geçinebilmek tasası. Düşündüğüm şey sizce mantıklı mı ? ya da mevcut durumum için önerebileceğiniz başka tavsiyeleriniz varmıdır ?. Yorumunuzu sabırsızlıkla bekliyor olacağım Sevgiler, saygılar çokça esen kalın...
Merhaba Hocam Kolay Gelsin,Enflasyon 2024 ilk 5 Ayda Tavan Olucak Diyor Sonrasında Düişeceğini Belirtiyorlar.2024 Yılında Araç Fiyatlarının Yükseleceğini Görürmüyüz Sizce. TEŞEKKÜRLER
Öncelikle hayırlı işler. Sorum şu emekli bir asker olarak imarlı ve ifrazlı bir yer almak istemekteyim. Bu yatırım içinde Tekirdağ Çerkezköy ile Sakarya Arifiye ilçeleri arasında tercih yapmakta zorlandım. Engin tecrübelerinizden yararlanmak istedim beni bu konuda yönlendirebilirseniz minnettar kalırım. Hoşçakalın.
Tebernüş bey, selamlar. 0,69 kredi kampanyası kapsamında Denizli de sıfır daire belirledim. Kredi kullanmak için kamu bankasına başvurduğumda, bu evin kat karşılığı sözleşmesi kapsamında yapılması sebebi ile arsa sahibi ve müteahhit arasında satış işlemi olduğunu belirmiştir. Bu dairenin sıfır olmadığını belirterek, bu kampanya kapsamında olmadığını belirtmiştir. Müteahhit hem arsa sahibi olmalı hemde binayı yapması gerektiği Halk Bankasınca belirtilmiştir. Yaşadığım ilde zaten inşaatların yüzde 80 ni kat karşılığıdır ve ilanlar 0,69 a uygundur şeklindedir. Sizce bankaların bu yaklaşım doğrumudur. ? Kat karşılığı yapılan konutlar bu kampanyaya dahil değilimdir?Sıfır konuttan ne anlamamız gereklidir? Şimdiden teşekkürler üstadım
Mrb Tebernüş Bey kanal istanbul güzergahında z+3 5000 metrekare arsam var.şu an metrekare fiyatı 600 tl civarıdır.hala belediyenin sitesinde z+3 imarı eklenmedi.imarların belediye siteinde görünmesi ve kazmanın vurulması.bu metrekare fiyatını ne kadar daha yukarı çeker.yada zirveleri ne olabilir.engin bilgilerinizden faydalanmak istiyorum.
Merhaba, Konut kredisi için başvurmuş olduğum bankadan geçen hafta olumlu yanıt geldi. Sadece tapuda teiasa verilen irtifak hakkı görünüyor o olmadan satış olmaz mal sahibi belediyeden iptal etsin dediler. Mal sahibine söylediğimde ise benim onu iptal etme lüksüm yok ki o binada bir sürü daire satıldı hepsinde de vardı irtifak hakkı dedi. Bu durumda ne yapabiliriz teiaş irtifak hakkını kaldirip satin almak istiyorum ancak kimseden net bilgi gelmiyor. Saygılarımla,
Merhaba, konut kredisi faizleri düşünce Kayaşehir de ev almaya karar verdik. Şu an ortalama 400 bin tl civari bir ev bakiyoruz. Ancak evlerin yapim tarihi 2009. 180 aylik bir kredi bitince 26 yasinda bir ev olacak sizce zarar eder miyim? İleride Kayşehirdeki piyasayı nasil goruyorsunuz?
Merhaba Tebernüş bey sancaktepe adres koru evlerinde 3+1 daire 725 civarı ve kiralar 2700 civarinda 150 m sizce finans merkezi açılınca atasehirde buraya etkisi olur mu değerlenmesi açısından faizlerin 0.64 düştüğü bu zamanda alınıp kiraya verilmesi sizce karlı bir yatırım olur mu? Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederiz saygılarla