Site Yönetimi ortak alanda şahsi mala gelen zararı ödemek zorunda mı?
Kiptaş tuzla 1. Etapta oturuyorum. Site içerisinde arabamın silecegi kırıldı. Aracı gören herhangi bir kamera tespit edilemedi. Ben zararımın tazmin edilmesi için site yönetimine dilekçe verdim. Güvenlik için bir sürü aidat ödediğimi ve malımın güvenliğini sağlayacak koşulları saglayamıyorlarsa neden aidata güvenlik farkı eklediklerini sordum. Yönetimden cevap bekliyorum henüz ama yasal olarak böyle bir hakkım var mı öğrenmek istiyorum ve varsa kanun ve maddesini yazabilir misiniz. Teşekkürler.
