Bostancı'da 2000 yapımı daire
Tebernüş Bey merhaba, Daha önce çokça ev alma girişiminde bulunan ancak hayatının tüm birikimini nasıl bir evde değerlendirmesi gerektiği yönünde bir türlü netleşmeyelim biriyim. Severek oturduğumuz Bostancı semtinde brüt 155 m2 3+1 ebeveyin banyolu 2000 yapımı bir daireyi 580.000 TL ye almayı düşünüyorum. Dairede kiracı mevcut ve 1500 TL den oturuyor. Daireye geçtiğimde minimum 25.000 TL ilk masrafım olacak. Bu detaylar doğrultusunda mantıklı bir alışveriş mi yapıyorum? Bilgilerinizi rica ederim.
