0,89 faizli konut kredisi
Merhaba.Arnavutköy?ün Bolluca ve Taşoluk ilçesinden ev almak istiyorum.İlerde buralar ne kadar değerlenir.0,89 faizli konut kredisi kullanacağım kooperatif yapılardan bu faizi kullanarak ev alabilirmiyim.Teşekkürler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba.Arnavutköy?ün Bolluca ve Taşoluk ilçesinden ev almak istiyorum.İlerde buralar ne kadar değerlenir.0,89 faizli konut kredisi kullanacağım kooperatif yapılardan bu faizi kullanarak ev alabilirmiyim.Teşekkürler
Erenköyde hacıhakkıbey sokakta (marmarayla bağdat caddesi aradında)yeni temel atılmış kat irtifakı 2-3 aya alınıcak binadan daire slmak istiyoruz..müteahhitin referansları iyi.şu anda devam eden feneryolu ve göztepede 2inşaatı daha var.isterseniz isim verebilirim.aydınoğlu inşaat.ne dersiniz.biraz inşaatın bitmesini beklersek fiyat iyice artıcak.şu anda sözleşme ve senetle satış yapabiliyor4400000 tl 3+1 daire.102 m2 brüt
Abi merhabalar,inşaat m2 maliyetleri sizin sayfanızda da ara sıra yayınlanıyor lüks evden 3 .sınıf evlere ve daha alt basamaklara m2 3 bin tl den 300 tl ye kadar geriye gidiyor .mesela orada 1.sınıf ev m2 si 1500 tl diyir abi şu zamanda 100 m2 ev 150 bine mal edilebilir mi demek yani,bu endeks bana çok dogru gelmiyor m2 ler şu an 5 binden başliyor gibi en düşük
Tubernus bey selamlar. Umarım iyisinizdir. Gecen yıl yeni yapilacak bir siteden ev aldım. Noter huzurunda sözleşme yaptık. Bankadan kredi de kullandım. Evin brut metrekaresi 140 m2 oldugu icin toplam masraflarda %1 KDV uzerinden masraf cikardik. Ev, bu yilin sonunda teslim edilecek ve tapuyu da o zaman alacağız. Bildiginiz uzere, 150 m2 altındaki evlerin KDV'si %1'den %8'e cikarildi. Tapu zaman müteahhit bize ekstra KDV yansıtabilir mi yoksa onemli olan sözleşmenin yapildigi zaman midir? On sözleşmemizde KDV artisi olursa ne olur gibi bir durumla ilgili net bir ifade yok.. Şimdiden cok teşekkür ederim. Saygılarımla. Ihsan Zarali
Kooperatif olan bir siteden ev alma aşamasındayım. İskanın çıkmasına 1-2 ay kaldığını söylüyorlar. Binaların %90 ı kullanılıyor. Kooperatif evlerin tapularını sahiplerinne 114/9655 m2 kat irtifakı olarak vermiş. ben İş bankasına kredi başvurusunda bulundum. Kredim 1-2 güne çıkacak gibi. Sorum şu: Bu evi aldığımda tapu dairesi bana kat irtifakı olarak daireyi veriyor sanırım. Evin eski sahibinin kooperatife bir borcu var ise beni bağlar mı? Bu borç bana kalabilir diye çok korkuyorum. Çünkü öyle bir borcu ödeyeck durumum olmayacak. Zaten bankaya kredi ödeyeceğim. Bilgilendirmeler için teşekkürler.
Hocam merhaba, istanbulda kentsel dönüşümle alakalı bir soru sormak istiyorum, internette emlakçılar arasında ciddi bir bilgi dezenformasyonu var. Daha riskli belgesi almamış ama müteahhitlerle görüşülen bir apartmanda daire almak istiyorum. Bu daireyi şu an alırsam 1 aya da riskli belgesi alınıp bina yıkılırsa, kentsel dönüşüm kredisi kullanabilir ya da 18 aylık kira yardımı alabilir miyim? Bu konuyla alakalı bir mevzuat var mıdır, uygulamadaki yeri nedir? Teşekkürlerimi sunarım
Urla Özbek 18uygulamasi başladı 2yil oldu halen bitmiş değil müteahhit firma lar istiyor kat karşılığı vermek mi yoksa satıp borsada veya altın almak mı ne tavsiye edersiniz.
Değerli uzman.Bir daire almak üzereyim.Ev sahibi emlakçıya vekalet vermiş.Tapu işlemleri sırasında tapu sahibi tapuya gelmeyip yerine vekaletini verdiği kişi imza atacakmış.Bir problem yaşar mıyım.Parayı da bu imza atan kişiye vereceğim.Bir problem olur mu.Bir sahtekarlık yapmaya kalksalar TAPU KURUMU VE TAPU MEMURLARI BUNU FARKEDEBİLİR Mİ.TAPU KADASTRO ALIŞ SATIŞ İŞLEMLERİ GÜVENLİĞİ KONUSUNDA TAM GÜVENLİĞİMİZİ SAĞLIYACAK MIDIR.SAYGILAR.
Merhaba Tebernüş Bey, ev alma düşüncemiz var. Bütçemiz 600000 civarı. Bulgurlu tarafından baktık ama o civarda ancak dublekslere yetiyor bütçemiz. Dublekslerle ilgili de çekincelerimiz olduğu için şimdi de idealistkent sitesine bakmaya başladık. Ulaşım, sosyal çevre, vb. faktörlere göre hangi lokasyonu seçmek daha avantajlı olacaktır?
Saygıdeğer Tebermüş bey;Fatih?te dört katlı+bir kaçak katlı binada oturuyorum. Giriş ve üstü ters dubleks olarak bana ait. Binamıza test yaptırdık hasarlı çıktı. Güçlendirme istemiyoruz. Yıkılıp yapılması durumunda üç kat veriliyormuş ancak. Bu da işimizi zorlaştırıyor. Bu gerçek bir haber mi , ya da dördüncü kata izin alınabilir mi. Kaçak olmayacak artık