Kapıcı dairesinin kiralanmasi
Merhaba , apartmana ait kapıcı dairesini karar defterine tüm maliklerin onayı ile kiraya verdik.kuralina uygun isi yönetmek istiyoruz , elektriğini,suyunu doğalgazın ayırıp aldığımız kiranın vergisini ödemek istiyoruz ki ilerde kiracı ile yaşanabilecek sorunlarda haksız duruma düşmeyelim , neler yapmamız gerekli , izleyeceğimiz yol hakkında bizi bilgilendirebilir misiniz ? Tesekkurler
