Babadan kalma arsadan hakkıma düşeni almak
Merhabalar biz 10 kardeş olarak bir araya gelip bir türlü payımızı alamıyoruz kimse bir araya gelmiyor savcılığa gidip dilekçe versem payıma düşen yeri alabilirmiyim.yoksa herkesin bir araya gelmesimi gerekiyor.
