Hem ipotekli,hem şerhli evi nasıl satabilirim

Soru

Evi krediyle aldığımız için üzerinde ipotek mevcut olan evimize 20 milyar borcumuza mukabil şerh koyulmuştur.Evi mecburen satışa çıkardık ama alacaklı şerhi parayı almadan bozmuyor.Bizimde satmadan ödeyecek durumumuz yok.Satış anında şerhin bozularak yine o an kendisine ödeme yapılması yada başka bir yol yokmu

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Kasım 2013 | 12:40 Sultan Ezrik 1149 Kişi okudu

kazım karabekir mahallesi

Soru

Merhaba, Sarıyer Kazım Karabekir mahallesinde ikamet etmekteyim, Akparti Sarıyer ilçe başkanı Sayın Hüseyin ÖZDEMİR Çayırbaşı, PTT evleri ve Kazım Karabekir mahallesindeki tapuların verileceğini açıklamıştı bir ay kadar önce, son durum nedir ? teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Eylül 2013 | 21:06 Tugay SANLI 1149 Kişi okudu

emlak konut başakşehir projesi

Soru

emlak konut başakşehir projesi ileriye dönük prim yapar mı. bu metrekaredeki evlerin fiyatları normal mi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Eylül 2013 | 18:10 erkam doğan 1150 Kişi okudu

Toki Konutları hk.

Soru

Tebernüş bey, Ankara toki turkuaz konutlarında şehit yakını bir ev sahibi evini satmak istiyor. aynı şartlarla evin bana devrolabileceğini belirtti. bu mümkünmüdür. ileride bende aynı şartlarla devredebilirmiyim. Kalan 200 ay sabit 920 TL ödemeli bir daire...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mayıs 2013 | 12:03 Hikmet BAYDAR 1149 Kişi okudu

caprice den devremülk almak istiyorum

Soru

2013 yılı şubat ayı itibari ile caprice den devremülk almak istiyorum peşinatlı ve taksitli seçeneklerinizi, devremülkün kullanım süresinin ne kadar olduğunu (arazinin 49 yıllık kiralanması ile ilgili), aylık getirisini, tapulu teslim tarihi ve benzeri konularda bilgi alabilirmiyim.

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
02 Şubat 2013 | 22:45 FATİH ÇELİK 1149 Kişi okudu

fi yapı kırıkkale ne olacak

Soru

mrh. ben 15 senelik birikimimi kırıkkale fi yapıya yatırdım 1+1 daire satın aldım.Basında yer alan battı batacak davaların dan dolayı çok endişeliyim.Fi yapıda senedim yok paramı peşin olarak verdim.Daireyi bana satarken her ay 1 apartman bitecek 30 ayda teslim edilecek denmişti.11 ay geçti ve daha 4 apartman inşaat halinde bu durumda yetişmeyecek gözüküyor.Ve şu an çalışma yok ne yapmalıyım tşk...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Eylül 2012 | 19:44 Hatice Alkaya 1150 Kişi okudu

Sarissa FikirtepeDe metrekaresi 3 bin 500 TL'ye

Soru

İyi günler diliyorum.Tebernüş bey yatırım için fikirtepeye ne dersiniz.biz sarissayı yapan firmadan daire aldık.sıkıntımız yok.şimdi aynı firma fikirtepede yapacak m2.3.500 tl .Yatırım için uygunmudur fikirtepe bi de kadıköy iskelesine mesafesini soracaktım zahmet olmazsa size.teşekkür ediyorum.iyi günler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2012 | 16:05 ayla arslan 1150 Kişi okudu

kurtköy loca konutları

Soru

merhaba tebernüş bey size sorum şu olacak kurtköyde birleşim inşaatın yaptığı loca konutlarından 1+1 67m2 daire almak istiyoruz fiyatı 130bin tl yorumlarınızı bekliyoruz şindiden çok teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2012 | 12:15 makbule sevda 1150 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey;Verdiğiniz telefon numarasını aradım F

Soru

Merhaba Tebernüş bey;Verdiğiniz telefon numarasını aradım Fikret İnan olduğunu söyleyen biri ile görüştüm ve telefonu bana dangalak diyerek kapattı.Bu konuşmadan sonra sorunumuzu ,yasal yollar dışında çözemeyeceğimizi anladım.Kimse benim paramı alıp 1,5 yıl işletip beni bu kadar zarara uğratmaz .Bu ülkede hak var hukuk var.Bu olayı basına ne pahasına olursa olsun sızdıracağım ve başka kimsenin bu şekilde mağdur olmasına göz yummayacağım.Yardımınız için teşekkür ederim.saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ağustos 2011 | 12:27 NÜKHET KERSE 1150 Kişi okudu

üstadim merhaba ! Ferhatpasada imar var mi yok mu ? oradaki arsa

Soru

üstadim merhaba ! Ferhatpasada imar var mi yok mu ? oradaki arsalari pazarlayan bir emlakci bana söyle yazmis ;"MERHABALAR,FERHATPAŞADA İMAR VARDIR. KONUT İMARLI ARSALAR 0.75, TİCARİ KONUT İMARLI ARSALAR 1.10 İMARLIDIR.ATAŞEHİR BELEDİYESİNE GİTTİĞİNİZDE GÖREBİLİRSİNİZ. BÜTÜN YENİ BELEDİYELERDE OLDUĞU GİBİ ATAŞEHİRDEDE YENİ İMAR DÜZENLEME ÇALIŞMALARI YAPILIYOR." ben simdi ikileme düstüm. Birde size danisayim dedim. Kolay gelsin, Serdar Y.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2010 | 13:23 Hasan Yayci 1150 Kişi okudu