Tebernüş Bey,Daha önce Ağaoğlu Ispartakule'debn 217.000 TL'
Tebernüş Bey,Daha önce Ağaoğlu Ispartakule'debn 217.000 TL'ye ev almıştım sonra iptal ettim, İşim Şişli'de olduğu için.Daha sonra Ağaoğlu'nun Seyrantepe Projesi'nin çıkacağını duydum ama hala o lokasyonda çıkan bir proje yok.Ayazağa Oyak Sitesinden ev almak istiyorum. Şuan orada Daire kiraları 900-1000 TL civarında.Satılık Daireler ise 300.000 TL civarında. Tereddüt ettiğim husus Oyak Sitesinde kiralar düşük ama satılık ev fiyatları yüksek. Siz Oyak Sitesinden ev almamı önerirmisiniz yada başka bir proje?İlk evim olacak.Yardımlarınız için teşekkür ederim.Yardımlarınız
