Tebernüş Bey,Daha önce Ağaoğlu Ispartakule'debn 217.000 TL'

Soru

Tebernüş Bey,Daha önce Ağaoğlu Ispartakule'debn 217.000 TL'ye ev almıştım sonra iptal ettim, İşim Şişli'de olduğu için.Daha sonra Ağaoğlu'nun Seyrantepe Projesi'nin çıkacağını duydum ama hala o lokasyonda çıkan bir proje yok.Ayazağa Oyak Sitesinden ev almak istiyorum. Şuan orada Daire kiraları 900-1000 TL civarında.Satılık Daireler ise 300.000 TL civarında. Tereddüt ettiğim husus Oyak Sitesinde kiralar düşük ama satılık ev fiyatları yüksek. Siz Oyak Sitesinden ev almamı önerirmisiniz yada başka bir proje?İlk evim olacak.Yardımlarınız için teşekkür ederim.Yardımlarınız

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Şubat 2010 | 11:01 Bora Yargıç 793 Kişi okudu

Merhaba,şamlar köyü Kayaaltı ve Kocabayır mevkilerinde arsal

Soru

Merhaba,şamlar köyü Kayaaltı ve Kocabayır mevkilerinde arsalarım var.Bu bölge için potansiyel görüyormusunuz.3.köprünün muhtemel guzergahında oldugu soylentılerı var.Bu bölge hakkında bılgınız varmı.Tşk.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Eylül 2009 | 21:29 UMUT TÜMACAR 794 Kişi okudu

Çanakkalede projeden ev almak

Soru

İyi gunler ben çanakkalede yeni başliyacak projeden 1+1 daire almak istiyorum fiyatı 3 400 000 1 molyon pesin 49 ay 49 bin taksitle yer canakkale yeni gelismekte olan bolgede bu yatirimi ypmak mantiklimi kararsizim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Nisan 2025 | 20:38 Leyla kızılca 792 Kişi okudu

binanın bir kısmı iskanlı

Soru

binamızın bodrum zemin ve 1i katında iskan var fakat daha sonra 3 kat daha çıkılmış bunlarda isken yok her kat çift daire bu arada. alınan iskan belgesinde metre kareler 400 olacağına 350 yazıyor bu bir ikinci sorum ben imara başvurdum bir miktar para ödedim fakat belediye eksik metre olduğunu tüm binanın metresini girmemi söyledi düzelteme yaptım fakat şimdide sadece 6 daire için imardan yararlanacağım için her daireye ayrı imar affı ayrı yapı belgesi almam gerektiği söylendi hepsine ayrı ayrı alırsam ben başta yatırdığım paranın durumu ne olacak toplu altısına birden tek yapı kayıt belgesi alamıyormuyum bu arada tapular arsa hisseli ve altı daire 6 kardeşe ait her daire tapusunu tek kişi adınada alabilirm eğer ayrı ayrı almam şartsa yapı kayıt belgesini

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2018 | 17:30 ŞEVKET YILDIZ 792 Kişi okudu

imar planda ilkokul gorunen site içi daire

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, almayı düşündüğümüz 9 bloklu site içindeki daireyi belediyenin imar plan haritasında incelediğimde, dairenin bulunduğu blok ve diğer 3 bloğun "İLKOKUL" olarak tahsis edildiğini goruyorum. Benzer şekilde karşısındaki sitenin 6 bloğu da bu şekilde işaretli durumda. Fiziki olarak ise bu iki site arasında İlkokul binası ve okul bahçesi mevcut. Planda bu şekilde görünen bir siteden daire almanın ne gibi dezavantajları vardır ? Ev sahibi kat mülkiyetli iskanlı tapusunun olduğunu belirtiyor, bina 20+ yaşında. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Eylül 2018 | 17:54 mehmet karaaslan 792 Kişi okudu

Gayrimenkul mü? İş yeri veya üretimmi?

Soru

Merhaba, Arsamı satıp işyeri açıp kazanç elde etmekmi? Pirim yapan arsamı elde tutmakmı?doğru bir tercih olur uzun veya kısa vadede. İyi çalışmalar.saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Şubat 2018 | 23:14 Faruk küçükkaya 791 Kişi okudu

200 daırelık sıte ıcersınde bulunan kres yerıne baska ıs yerı acabılrımıyız.

Soru

200 daırelık bırsıtede oturuyoruz. sıtenın ıcerısınde kres ve fıtness salonu var .. bunlardan bırını ıptal edıp yerıne sıte sakınlerının kullanımına acmak ıcın ufak terzı berber kuafor gıda gıbı ısyerlerı acabılrımıyız.. acmamız ıcın neler yapmamız gerekıyor.

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Şubat 2018 | 15:50 murat demirci 791 Kişi okudu

Terasima oda ekleyebelirmiyim

Soru

3+1 dubleks dairem var ve ust katimda 22 metre karelik bolme mevcut fakat mutahit bu bolmeyi acmamamis ve eve dahil etmemiş üzeri eğimli cati kaplı ben bunu açtırıp ufak bir oda dahil edebilir miyim

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
04 Ocak 2018 | 13:48 Özkan dural 791 Kişi okudu

Topuda satışı yaptık krediyi kapamadı evi yasal yolla nasıl geri alırım

Soru

Tapuda satışını yaptığımız evi 150 tl sattım 65tl kredi cekmiştim dört taksidini ben ödedim hesap ettik 85 tl 50 bin tl satışı yaptıktan sonra 25 tl 3ay sonra 10 tl birbucuk ay sonra aldım geri kalan kredisini 6 ay ödeyip tamamını kapatacaktı kapatmadı bende ödediği parayı geri verip evi tekrar geri almak istiyorum yasal yollarla alabilirmiyim teşekkürler

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
24 Kasım 2017 | 01:27 Birol karaarslan 792 Kişi okudu

kiracı olarak site anten öedemesinden sorumlumuyum?

Soru

merhabalar.ben bir siteye yeni (şubat ayında)kiracı olarak taşındım.genelantende sıkıntı vardı.anteni değiştirmek için bendende para istediler.benimmi ödemem lazım yoksa ev sahibininmi.teşekkürler.saygılar...

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Haziran 2017 | 16:41 faruk yontar 791 Kişi okudu