Dumankaya Miks'te 58 metrekare 169 bin TL

Soru

merhaba biraz önce size yazmıştım, sizde fiyatını sormuştunuz; 1+1 3.kat home ofislerin tam karşısında 58.3 m2 169.000 tl.aslında avrupa konutları tema projesi de beklentim arasında idi. fakat dumankaya mix'i tercih etmemin nedeni;avrupa konutlarının m2Si 2.900 tl yerine en az 3.500 tl'lerde başlayacağını düşündüğümden ve dumankayanın kiralama konsepti beni cezbettiğinden dumankaya mix'te karar kıldım.umarım benim için doğru ve karlı bir yatırım olmuştur?bir de sizce avrupa konutları m2'si ne kadardan başlar, temeprak yapımına ne zaman başlanacak, ayrıca fuar merkezi sizce kaç yılda tamamlanır? şimdiden çok teşekkürker yorumlarınız için

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Haziran 2012 | 17:23 gökhan kaya 792 Kişi okudu

250 bin TL ile yatırım

Soru

merhaba tebernüş bey istanbul ikitelliden serhat ben öncelikle bize bu değerli bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim yaklaşık 250 binliram var bankada yaklaşık 2000 küsür getirisi var yatırım yapmak istiyorum ama nerede ne alsam diye düşünüp duruyorum bana yardımcı olurmusunuz en azından sadece bir bölge söylerseniz çok memnun olurum şimdiden çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2012 | 22:20 SERHAT VURAL 792 Kişi okudu

Dünyada kentler Batı'ya doğru gelişir

Soru

yazılarınız ı takip etmeye çalışıyorum.yaptığınız katkılardan dolayı sizi tebrik ederim.benim 2. sorum olacak 1.si:yatırım için seçtiğimiz böl genin imar durumları öğrenebileceğimiz bir kanal vey a internet ortamı varmı.2. şu anda iatanbul a yakın bakir kalmış gelişmeye açık nereleri ve ya hangi illeri tavsiye edersiniz.selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Nisan 2012 | 19:19 hüseyin akgün 792 Kişi okudu

KİPTAŞ Venezia'da net 54 metrekare 197 bin TL

Soru

Merhaba,Venezia projesinden Stüdyo+1 tarzında bir daire aldım. Bana söylenen tapuda gözükmeyen ancak projede daireye katılmış olan ek bir bölüm var. Böyle bir şey duydunuz mu?Bayraktar işin arkasında olunca biraz güven de duyuyor insan:)işin içinde AVM olması, 2400 konut olması beni heyecanlandırıyor. bu şartlarda iyi bir yatırım olduğunu düşünüyorum.Aldığım daire balkon dahil net 54,9m2. Toplam maliyeti 197bin tl.peyzaja en hakim noktada.teslim tarihi kasım2014.bu tarih itibariyle yatırım getirisi hakkında bir öngörüde bulunabilir misinizteşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Nisan 2012 | 10:39 Serdar 792 Kişi okudu

Dalgakule'den 47 metrekare 240 bin TL'ye alınır mı?

Soru

İyi akşamlar dalgakule projesinden 1+0 yarısı peşin yarısı 50 taksit olmak üzere 240000 ne mal olacak 15. Kat guney cephe deniz ve ada manzaralı brut 47 net 27 metrekaredir sizce nasil bir yatırımdır. Otel konseptinde uretilecegi için Yaklaşık 1700-2000 tl bir kira getirisi sağlayacağı söylendi acaba böyle kira getirisi saglarmi ayrıca lokasyonu ve projenin gelecegini nasil görüyorsunuz ? Teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mart 2012 | 19:01 Mustafa Dalgüç 792 Kişi okudu

TemaparK'ın çevresinden almak dezavantaj mı?

Soru

Tebernus Bey merhaba,Temapark yılın son ceyreginde satısa cikacak diye takip ediyoruz. Biliyorsunuzn temaparkın etrafındaki bolgede eroglu, soyak ve dumankayanın projeleri de var. Yatırım amaclı 1+1 ya da 2+1 almayı dusunuyoruz. Temaparkta m2 fiyatları daha yuksek olacak gibi geliyor bir de teslimler goreceli olarak daha gec olacak.(lounge 2'de bu yıl sonunda halkalı konseptte onumuzdeki yıl teslimler yapılacakmıs). su an temapark ceresinde konumlandırılan bahsettigim projelerden ev almanın temaparkın kendisinden almaya gore bir dezavantajı olur mu sizce?cok tesekkurler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mart 2012 | 13:52 umut ozmen 792 Kişi okudu

KİRA ARTIŞI

Soru

Tebernüş Bey İyi akşamlar.Kentsel dönüşüm planı bugun Meclis komisyonundan geçti.Yakınında yasalaşır.Size sorum kentsel dönüşüm neticesinde yıkılacak çok sayıda bina sonucunda İstanbulda kısa vadede kira artışlarını uzun vadede ise daire fyatlarına çok etkisi olurmu yukarı veya aşağı şekilde.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Şubat 2012 | 14:20 Hüseyin Yılmaz 791 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, Ben Maltepe, Cevizli mahallesinde müstak

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Ben Maltepe, Cevizli mahallesinde müstakil bir evde oturmaktayım. Sağ tarafımdaki iki parselle birleşince toplam 675 m2 bir arsa oluyoruz. Bölgemizde şuanki emsal 1.5'tur. Müteahhit teklifleri geliyor ama Maltepe de 0.25 imar artışı olacağı söyleniyor. 1. Bu konuda kesin bir bilginiz var mı, çünkü karasız kaldık.Bir iki ay içersinde belli olur deniliyor ama kime inanacağımızı şaşırdık.2.Ayrıca Gülsuyu mahallesinde kentsel dönüşüm çalışmaları başladı. Buraya verilecek bir imar artışı otomatik olarak bize de yansır mı?3.Kentsel dönüşüm yasasının kabul edilmesi direky olarak herkese imar artışı getirir mi?Yardımınız için şimdiden çok teşekkür ederim.İyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2012 | 13:12 İhsan Buğday 791 Kişi okudu

slmlar, ben daire almayı düşünüyorum,yalnız bu daire binan

Soru

slmlar, ben daire almayı düşünüyorum,yalnız bu daire binanın en üst katında olmasına rağmen garaj tapulu görünüyo , bu dairei alsam ileride sorun yaşarmıyım acaba, iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Ocak 2012 | 09:40 ibrahim kartal 791 Kişi okudu