deger artis vergisi
Merhaba, bundan tam 4,5 yil once 10.08.2007 tarihinde 170.000 satis bedeli ile bir mulk aldim ve simdi satiyorum. Raic bedeli 350.000Tl ve ben de tam o fiyattan satiyorum. Benim deger artis vergisi odemem gerekiyor mu? Emlak danismanim raic bedelden yuksek satarsam ancak raic ile satis fiyati arasindaki farkin vergisini odemem gerektigini soyluyor. Tesekkurler
