Gedikpaşa

Soru

Tebernüş Bey merhabalar, Sitenizi düzenli olarak takip etmeye çalışıyorum. Yardımseverliğiniz, ilginiz ve bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için teşekkür ederim. Ben uzun yıllar Gedikpaşada ayakkabıcılık yaptım. Şuan emekliyim fakat Gedikpaşa ve aykosanda dükkanlarım var. Seçimden sonra Gedikpaşa'da bulunan ayakkabı imalatının metronunda açılmasının etkisiyle Aykosan'a taşınacağı artık daha yüksek sesle dile getirilir oldu. Gedikpaşadaki bu imalathaneler ve hanlar yerini butik otellere bırakacamış. Bununla ilgili siz neler düşünüyorsunuz? Hayali bir proje mi ve eğer gerçekleştirilmek istenirse ne kadar sürede gerçekleştirilebilir?Sizce aykosanın geleceği nedir? Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2013 | 17:29 Mehmet Bolan 769 Kişi okudu

arnavutköyde baklalı tarla

Soru

arnavutköy baklalıda 15 cene aldıgımız 100 dönüm arazi var şimdi satmayı düşünüyoruz 3,havalanı ve 3, çevre yolu kanal istanbul geçme ihtimailne göre satmak veya beklemek sizce hangisi dogru metre fiyatı hakkında bilgi verebilirmisiniz teşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2013 | 11:55 osman özlü 769 Kişi okudu

kooperatıf sözleşmesi

Soru

merhaba hocam 1999 yılında arsa sahıbı ile koop. arasında kat karsılığı anlaşma yapılmış koop.2 başkanı arsa sahıbının oğlu yanı baba ogul arasında, koop. diğer temsılcıde murahhas uye olmak uzere anlaşmışlar arsa sahıbınden kat ırtıfaklı daıre satın aldık şimdi ıse koop. yenı yönetımı koop. tıcarı muamele yapıldıgı gereçe ile bu sözleşmenın ıptanı ıstıyor sizce iptal olur mu

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
01 Ekim 2013 | 01:30 cemal sevimli 770 Kişi okudu

makrom yapı

Soru

sayın tebernüş bey makromtek esenyurt projesının gıdısatı benı çok endişelendiriyor.arsa sahıbıyle fırmanın bır araya gelerek bılgılendırmesı ıçın butun daıre sahıplerının benımle ırtıbaata gecmesı ıçın rıca etsem numaramı yayınlarmısınız?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2013 | 23:45 fatih akbaşak 770 Kişi okudu

Doğantepe

Soru

Çatalca kestanelikte1000 m2 arsamı satıp200000tl ye satıp selimpaşa doğantepede m2 260tl ye villa İmralı arsa almak istiyorum acaba bu zamanda bu lokasyon değişikliği doğrubir düşüncemi lütfen cevabı genel değilde bölgeye yapılacak yatırımlar ve lokasyonları değerlendirerek verirseniz çok sevinirim saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Eylül 2013 | 20:44 Eyüp Aksoy 769 Kişi okudu

gaziosmanpaşa kentsel dönüşüm.

Soru

merhaba hocam, Gaziosmanpaşa Yıldıztabya mahallesinde 1,5 yıl önce yapılan yeni binamız da dahil olmak üzere kentsel dönüşüm alanına giriyor. 3 ay önce yapılan toplantıda, ağustos ayından ocak ayına kadar taşınmamız gerektiğini ilettiler. benim sorum yeni yapılan bir bina için nasıl yıkım kararı verilebiliyor, kentsel dönüşüm bir kaç günlük bir mevzu değil ki 1. 5 yıl önce bu binanın yapımına nasıl izin veriliyor. Ayrıca yeni yapılarla borçlandırılmayarak sadece şerefiye bedeli ödeyerek katlara yerleşebileceğimizi söylediler. ortada proje yok borçlandırılıp borçlandırılmayacağımız muamma. yıkım gerçekleştikten sonra projenin oluşturulacağını söylüyorlar ama şartları ne olacak hiçbir bilgimiz yok. Ben taşınmak istemiyorum. yol göstermenizi rica ederim. teşekkür ederim. Saygılarımla,

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
21 Ağustos 2013 | 10:00 Hülya Yıldız Bektaş 770 Kişi okudu

Adres lobi prim yapar mı?

Soru

Tebernus bey merhaba, Geçen sene mart ayında yatırım amacıyla adres lobi projesinde 190000tl harcama yaparak 3+1 bir daire satın aldım. Bildiğiniz üzereevler 2013 başında teslim edildi ve sitede yaşam başladı. Ben yatırım amacıyla ve her an satacak olduğum için daireyi boş tutuyorum. Gözlemlediğim kadarıyla benim sahip olduğum dairenin benzerleri 207-220bin tl civarında satıştalar. Ben daireyi her halükarda elden çıkartacağım ama bunun zamanlaması konusunda çekincelerim var. Sizce bu proje daha fazla prim yapar mı? Satış için seneye yaza kadar bekletmenin bir faydası olur mu? Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Temmuz 2013 | 10:53 Koray Özcan 769 Kişi okudu

Fi-Side projesi Tapu ödemeleri

Soru

Hilal Hanım merhaba, Fi-side projesinden noter onaylı satış vaadi sözleşmesi ile 149,000,00 TL. ye aldığımız ve ödemenin tamamını yaptığımız 120 m2 dairenin tapu teslimi için bir mesaj aldım ve Fi-Tower ofisine gittim. İki tarafın ödemeleri de dahil tapu masrafları, abonelik, iskan vs. adı altında yaklaşık 15,000,00 TL. ödeme çıkarıldı. Ödemenin banka hesabına yapılması istenmediği gibi, tapu masrafları için apartman aidat makbuzu gibi bir şey veriliyormuş. Bütün bunlar güven vermiyor. Bize ne önerirsiniz. Şimdiden teşekkür eder, işlerinizde kolaylıklar dilerim. Saygılarımla.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2013 | 11:05 Ragıp Berber 769 Kişi okudu

Seyrantepe kiptaş hakkında

Soru

Tebernüş Bey , kiptaş seyrantepede 2+1 105 metre kare guney batı deniz görünen kira carpanı 290 ay 340000 satılıkdır bu daire max min hangi aralıkta alınması uygun olur

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Haziran 2013 | 18:49 mustafa kalınayar 770 Kişi okudu

sultangazi / yunus emre mah.

Soru

Iyi gunler Tebernus Bey, vermis oldugunuz guvenilir bilgiler icin simdiden tesekkur ederim. Oturmak icin dusundugum ve ayni zamanda Maslak da is yerime ulasimi rahat olabilecek daire bakma asamasindayim. yurt disindan yeni dondum ve istanbulu bilmedigim icin, fikriniz benim icin cok onemli. Sultangazi, yunusemremah. de bulunan bir DUBLEKS daire. TEM avrupa konutlarina tam cephe ve de avmTEM e de sol capraz cephesi olan bir dubleks. Trafigin acik oldugu zamanda Maslak 15-20dak cekiyor. Daire nin tek cephesi var ? oda TEMavrupa-konutlarina bakiyor. Camlar acildiginda ve tarasta otururken trafik sesini duyabiliyorsunuz. TEM trfigini egimden dolayi dik gorulmuyor, aktarma yoldan gelen arabalarin yokus cikarken yaptigi ses duyuluyor , cam kapaliykan ses seviyesi oldukca dusuk sayilir. Tek cephe oldugu icin , gunduz gunesi goruyor. Arka cephede cam yok , dolayisi ile aksam gunesini almiyor. Alt kat 3+1 (90m2) ust kat 2+1 (80m2) + 10m2 ? teras. Diger dublekslere gore her odasi kullanisli kesilmis. Istenilen fiyat 247TL , bina 2012 bitmis, kat 3ve4, asansor yok, kira geliri tahmin edersem 850 TL ? esim ve ben , yasayacagiz - henuz cocuk yok. Sizin fikrinizi almak isterim, sizce bu fiyata bolge icin uygunmudur ? Bu bir firsat midir? Ayrica bolgenin guvenligini ve gelecegini nasil goruyorsunuz? Diger bir alternatif ? ayni mah de , 100m2 net kullanim alani olan , yesil bir parka cephesi olan 187TL lik bir daire. TEM den 2 parallel sok arkada bulunuyor. Daha sessiz ortam ve 3 cephesi olan bir daire. Siz olsaniz , bir sure oturmak icin ve ilerde yatirimlik degerlendirecegimiz / hangi daireyi tercih ederdiniz? Maslaka ulasimi iyi olabilcek ve butceyi cok yormayacak- alternative bolgeler nerede olabilir? biraz yonlendirebilirseniz cok sevinirim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Haziran 2013 | 11:14 hakan ilgaz 769 Kişi okudu