Oturma İzni, Belgin Bilgiç
Oncelıkle Merhaba Belgın Hanım; Ben 3 Katlı bir ev yaptırıyorum Oturma izni almak için evin sadece Dıs görünüşü(astar+boya+pencereler+celık dıskapı+balkon ve merdıven demırlerı)'ni yaptırmam yeterlı mıdır? Yoksa iç kısımları (iç kapılar + mutfak dolapları +laminant parkelerı+dusa kapınler gibi) yaptırmam gereklı mıdır? Cevabınız için şimdiden Tesekkurler.....
