Mal Sahibi ile Müteahhit arasında Sözleşme yapılması hakkında.
Merhaba, İnşaat onarım işleri ile ilgili; Mal sahibi Müteahhit ile işin teknik eleman ve kontrol hizmetleri ile ilgili sözleşme(hizmet satın alımı), Alt Yüklenici -İmalatları yapan firma ile ayrı ayrı sözleşme yapabilir mi? Yada birleştirmek zorunda mıyız? Mal sahibi imar müdürlüğüne Ruhsat aşamasında Sözleşmeye ihale bedelini bildirmek zorunda mı? "Özel hükümler altında" beyanında bulunabilir mi? Teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.
