almaktan vaz geçince yapılan senet
Merhaba Kadir Bey: Denizliden soruyorum. Emlakçının gösterdiği evi almaya karar verdik. alıcı ile aramızda satış sözleşmesi yaptık.ertesi sabah almaktan vaz geçince kaparo olarak verdiğimiz 500 kalsın dedik. emlakçı : "satış olsaydı 5000 sizden alaçaktım zarara uğratınız ödeyin dedi. ödemek istemeyince 1000 liralık senediniz var vaz geçme durumunda işleme koyuyoruz dedi. ve ben bu senedeni nasıl imzaladığımın farkına varmadım. ama gittim baktım benim imzam. bu durumda benim ne yapmam gerek?senet imzalatır mı emlakçı? birde üstelik bu durumdan konuşmamam için tehtit etti. neymiş denizlide markaymış adı kötüye çıkarmış falan. teşekkür ederim.
