Nef 08 kağıthane
Tebernüş Bey Merhaba, Bugün NEF08 kağıthane için 1+1 brüt42 net 30 metrekare on cephe 7. Kat 220.000TL fiyat aldım ve fiyat bana çok yuksek geldi. Sizden proje ve bölge ile ilgili yorum rica ediyorum
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Tebernüş Bey Merhaba, Bugün NEF08 kağıthane için 1+1 brüt42 net 30 metrekare on cephe 7. Kat 220.000TL fiyat aldım ve fiyat bana çok yuksek geldi. Sizden proje ve bölge ile ilgili yorum rica ediyorum
Merhabalar Tebernüş Bey; Yazılarınızı ve cevaplarınızı aylardır takip ediyorduk.Yaklaşık 350 milyar civarı halkalı-atakent bölgesinden yatırımlık 2+1 ya da 3+1 bir proje önerir misiniz ? Hangi proje daha çok prim yapar ve kira çarpanı çok yüksek olur ? Teşekkürler..
müteahhitten henüz iskanı alınmamış kat irtifaklı daire satın aldım aramızda yaptığımız protokolde 'iskan masrafı müteahhit firmaya aittir' şeklinde not düşüldü ama şimdi iskan masrafını benden talep ediliyor ne yapabilirim
merhaba tebernüş bey, şile çayırbaşında 450 metrekare tapuda niteliği arsa geçen bir yeri almak için belediyeye araştırma yapmaya gittiğimde,belediye çalışanı şuan imara açık olmadığını,3 ay sonra 1/1000 lik imar çalışmalarının bittiğini onaylanacağını söyledi..bu nedemek?yatırım amaçlı alınırmı..yardımlarınızı bekliyorum
Serdar bey merhaba , Uzun süredir yazılarınızı soru ve cevaplarınızı merakla takip etmekteyim. İdeal Yaşam Evleri projesinden yatırım amacıyla 3+ daire satın almak istiyorum. Bu konuda fikriniz benim için çok önemlidir. Saygılarımla...
mERHABa Tebernüş Bey2 yıl önce Agena Park tan bir daire aldım. şimdi de aynı sitenin Doğan araslı Caddesi üzeerinde ki dükkanlardan 110 m2 olanı 2,500 Tl ye kiralayıp Marmaris Büfe açmak istiyorum. Yatırım bedeli150.000 TL civarıında. O noktada bir otobüs durağı var. Karşı alana üniversite yapılacağını duydum. Sabah ve akşam hariç Fazla yaya geçişi yok. Sizce mantıklı mı?
Merhaba, Finanskentte 1+1 daire almak niyetindeyim. Gördüğüm kadarı ile metrekare fiyatlar 3900-4000 Tl civarında. En yakınındaki Mashattan ile kıyasladığımda gayet ucuz gibi görünüyor ki orada metrekare fiyatları 7000-8000 arasında. Ancak Mashattan ile kıyaslandığında sitenin bir çok eksiği mevcut. Beklenti olarak yakında Finanskent-2 projesinin başlayacak olması bu sitede metrekare fiyatlarını yükseltebilir mi sizce? Yoksa şu anki fiyatların gerileme ihtimali varmıdır, alım için uygun zaman beklemek mi gerekir? Teşekkür ederim.
Merhaba Tebernüş bey; Ben size Konya 'dan yazıyorum. Getirisi yüksek olduğu için 1+1 ev alma niyetim var, örneğin 65 m2 lik bir ev alıyorsununuz yaklaşık 80-90 bin liraya ve aylık 500 lira getiri sağlıyabiliyorsunuz. Yalnız Konya'da şu anda yağmur gibi 1+1 ev yapılıyor, her ne kadar üniversite öğrenci sayısı 100.000 olsada sizce bu iş bir yerlerde patlar mı? İstanbul- Ankara-İzmir dışındaki büyükşehirlerde 1+1 evleri uzun vadede nasıl görüyorsunuz? Teşekkür ederim...
Merhaba Hilal Hanım, Sahibi olduğum bir dairenin kiracısı 3 aydır parasını ödememektedir. Üzerimde olan elektrik ve su faturalarını da yatırmamıştır. Kendisiyle görüştüğümde , daireyi bi başkasına devrettiğini, kendisininde onun kefili olduğunu söyledi. Durumunun çok kötü olduğunu söyleyip kirayı ödemiyor. Devrettiğini söylediği kişi ile bir kontratımızda bulunmamaktadır. Söz konusu kiracıyı çıkartıp daireyi boşaltabilmek için, avukata veya mahkemeye gitmeden yapabileceğim bir yol var mı ?İcra dairesinde geçen ayların kirasını ödemesi için kendim tebliğgat yaptırabilirmiyim? bu işlem sorunumu çözermi ?
1997 yılında yapı kooperatifine başlandı 2001 yılında biteceği söylendi ancak 2004 yılında daireler teslim edildi. Bütün üyelere daireler dağıtıldı, su ve elektirik aboneliğimiz var, ferdileşme yapılmadı, tapumuzu almak istiyoruz ne yapalım. Yönetim kurulunun titiz davranmaması nedeniyle ileride borç çıkabilir, sorumluluklarına gitmek için hangi yolu deneyelim, savcılğına suç duyurusu mu yoksa bakanlıktan müfettiş mi isteyelim.