Hayat Park

Soru

Tebernüş Bey Merhaba, Yatırım amaçlı bir daire almak istiyorum. Şehrin merkezinde olması sebebi ile Güneşli bölgesinde bulunan Hayat Park çin fikrinizi almak isterim. 2+1 = 220-330 bin TL Brüt :112 m2 Net : 85 m2 3+1 = 310-450 bin TL Brüt : 141 m2 Net : 105 m2 Hepsinin m2 aynı sadece kat ve konum farkları mevcut. Brüt-Net kaybı yaklaşık %25. Teşekkürler,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2013 | 15:33 FatihTASKIN 752 Kişi okudu

maltepe'de bahçe katı imar durumu

Soru

istanbul maltepe 1299/4 ada/parsel de 384 metrekare 1,50 emsali olan arsamız var. Bahçe katı etkisi kaç metre kare olur. Hasarlı raporu alsak ne gibi fayda sağlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2013 | 19:59 salim aşlayan 752 Kişi okudu

Gecikmiş Projeden Çıkıp Para iadesi

Soru

Vera Vizyon projesinden topraktan 3+1 daire satın aldım. Proje teslim tarihinin ertelenmesinden dolayı(Esenyurt Ruhsat Problemi ve Firma Kaynaklı sebeplerden) projeden çıkmak istediğimde paranın bir ay sonra 6 ayda ödeneceği söylendi. Sözleşmede dairenin 24 ayda teslim edileceği deniyor. 20 ay geçti hala neredeyse tık yok. Ayrıca 3+1 110m2 lik ev 2+1 90m2 olarak verilecek dendi bize. Bunlara hakları var mıdır? Paramın tamamının en kısa sürede verilmesini isteme hakkım varmıdır?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
26 Haziran 2013 | 17:21 Ahmet Özbilici 751 Kişi okudu

16&9 yıkım kararı

Soru

Merhaba Tebernüş Bey ; Bir arkadaşımdan (Kemal Atmaca - Sayıştay Denetçisi) Anthill de oturduğunuzu duydum.Bende Anthill de ikamet ediyorum.SPK Lisanslı değerleme Uzmanıyım ama sizden öğrenecek çok şey olduğunu düşünüyorum. Sizinle tanışmak ve özellikle 16&9 yıkım kararı ile ilgili görüşlerinizi almak istiyorum. Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Mayıs 2013 | 16:33 MUHAMMET SALİH SANCAR 751 Kişi okudu

kentsel dönüşüm

Soru

kumburgaz sahilde bakımsız 6 katlı 12 daireli 1987 yılı af kapsamında ruhsat ve yapı kullanma izni alınmış arsa tapulu emlak vergileri ödenen mülkiyeti merhum babamıza aitken şimdi 1 anne ve 3 kardeşe miras kalan boş binamızı belediye fen işleri tamamen basit fiziki gözleme dayalı bir MAİL-İ İNHİDAM raporu ile yıkmak istemektedirler.Üniversiteden aldığımız raporda yapının güçlendirilmeye uygun olduğu beyan edilmesine karşı idare yıkım üzerinde taciz ve baskına devam etmektedir.Kentsel dönüşümde güçlendirme isteğimizi idare red ederse ve maliklerde dava açarsa,devlet 90 gün süresi sonunda yapıyı yıkarmı veya dava sonucunu beklermi?Yıktığı takdirde idareye tazminatda bulunabilirmiyiz?Yıkımı istememe nedenimiz yeni imarda sadece 250 metrekare arsamıza bahçeli bir villa yapabiliyorsunuz,kaldı ki yeni nazım planının 1000 metrekare arsa şartıyla şu an için diğer parsellerle bir birleştirme uzun bir sürece gereksinim duyduğundan hiçbir yapı oluşturamıyorsunuz.Bu arada parselimiz turizm +ticari alan kapsamına girdi ayrıca konut da olabiliyormuş.Üçte biri transfer alanında kaldığından parselimizdeki binaya istinaden itiraz dilekçesi verdik henüz sonuç gelmedi.Bir de kentsel dönüşümde 12 daire üzerinde kredi alabiliyormuyuz,aksi durumda tek arsaya göre bir kredi ile herhangi bir uygulama yapılmaz.Durumumuz çok acil idare her an yapıyı yıkabilir yardımlarınızı bekliyoruz. Teşekkürler

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2013 | 04:54 mustafa selman tuaç 752 Kişi okudu

Güneşli Greenist'te yatırım ?

Soru

Öncelikle iyi çalışmalar tebernüs bey. Güneşli bölgesinde birçok proje yer almakta fakat gezdiğim sırada greenist diye bir proje ile karşılaştım.Projenin reklam yapmadığını ve sektöre ilk defa girdklerini öğrendim.M'2 fiyatları 4.000TL bakmış olduğum daire ise 3+1 600.000TL 'ler seviyesinde.Oturum amaçlı düşünüyorum fakat aynı zamanda sattığım zaman bana eksta getiri sağlamasını da istiyorum.Beni bu konuda bilgilendirebilirmisiniz.. İyi bır yatırım olur mu ? Firma ne denli güvenilir ? İlgi ve alakanız için şimdiden teşekkür ederim .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mart 2013 | 17:36 Özgür Sezgin 752 Kişi okudu

SHA İNŞAAT GRUBUNA

Soru

Sayın Tebernüş Bey, (Bize gelen bir bilgi vardı. Süleyman Bey'in ayrıldığı şeklinde. Bunu yazınca Süleyman Bey açıklama gönderdi. Bir sorun yok. Bir sorun olsa inşaat ilerleme hızına yansır... İnşaatlar ilerliyor.) Diye size bilgi göndermiş. Hangi inşaat ilerliyor soruyorum kendilerine. Nil terrace adı altında olan inşaatta hiçbir ilerleme yok. Ayrıca bu durumdan mağdur bıraktığı için lütfen bizlerede en kısa zamanda bir açıklama yapması gerekiyor.Kendisine hiçbir şekilde ulaşamıyoruz. Sizin vasıtanız ile bu durumu izah etmiş olalım..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Şubat 2013 | 16:45 YASEMİN AKBOĞA 752 Kişi okudu

Bölge seçimi

Soru

merhaba tebernuş bey benim sorum arsa konusunda bölge seçimi. 21000 m2 bir tarla alıp parsellemek istiyoruz ama bölge seçimi hakkında karar veremiyoruz.Çatalcada çılgın proje yüzünden tarla fiyatları çok yükselmiş durumda zira silivrinin köyleride öyle bizim paramız ise tekirdağ çorlu, çerkezköy saray ve muratlıdaki tarlalara yetmekte cevabınız için şimdiden teşekkür eder hayırlı çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Şubat 2013 | 00:06 orhan demirhan 751 Kişi okudu

ŞUA İNŞAAT ALACAĞIZ DEDİ ALAMADI

Soru

Tebernüş bey merhaba; ben doğma büyüme Kartal - Yunus'luyum, burası o kadar güzel bir yerki görmenizi isterim, denize yakın, sahil yoluna, E5'e, Sabiha Gökçen Havalimanına, Anadolu Adliyesine v.s. ayrıca Ağaoğlu ve DAP Yapıya komşu olduk. Ama mahallemizde 3 yıldır faaliyet gösteren ŞUA İnşaat diye bir firma var.Bizlerden arsalarımızı, evlerimizi % 45'den istiyor (1 yıl önce %40'a alıyordu çıtayı yükseltti ) bir kaç yeride kendisi satın aldı yani kamulaştırdı, haliyle başka firmaların girmesine engelledi, rekabet şansı azaldı.Ayrıca Ağaoğlu ve DAP Yapının aldığı arazileri 1 yıl önce ŞUA İnşaat alacağız diyordu hatta daha ileri giderek buraları biz kesin alacağız diyordu!! Biz ve bazı komşularımız KOOPERATİFLERE evimizi, arsamımızı vermek istemiyoruz ayrıca % 65'in altında herhangi bir İnşaat şirketinede asla vermeyi düşünmüyoruz, burada çok söylentiler, dedikodular var, şaşırdık kaldık.Ne yapmalıyız, yardımcı olursanız sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2013 | 21:37 HÜSEYİN ÖZTÜRK 752 Kişi okudu

Oto center da bulunan 24 m2 ofis

Soru

oto center da bağcılarda 24 m2 bir ofisim var fiyat ne gibidir. Ve zaman geçtikçe değerlenirmi buraya düşünülen bir proje varmı. Bir yıl oldu burayı alalı 55.000 liraya almıştım daha hiç kira getirisi olmadı tutmalımıyım satmalımıyım. Yardımlarınız için teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2017 | 01:00 Metin bilgili 751 Kişi okudu