Aileme Ait Konuta Kira Ödemesi
Merhaba, anneme ait bir konutta ikamet ediyoruz. Yasaya göre bedelsiz olarak kullanmamız mümkün ancak biz emsal kira bedeli ödüyoruz. Ödediğimiz kirayı yıllık kira beyannamesi verirken gerçek gider olarak göstermemiz mümkün müdür? Aynı şekilde annem de bu tutarı kira geliri olarak beyan edecek doğal olarak.. Bunda yasal olmayan bir şey var mıdır acaba?
