Taşdelen'e askeri hastane yapılacak
İyi Günler,Taşdelende şile otobanının yanında bulunan hava lojmanları 1 hafta önce boşaltılmaya başlandı.Yanında bulunan kara lojmanları ise zaten boşaltılmıştı.Hava lojmanlarının bulunduğu arazi çok büyük.Bu arazi hakkında bir bilginiz var mı? Ağaoğlu aldı diyenler,AVM olacak diyenler var.Yolun karşı tarafına GATA geleceği basında yer aldı.Metro gelecek diyorlar.Bu haberler civardaki ev fiyatlarını çok oynatıyor.Konu ile ilgili bir bilginiz var mı acaba?Bu araziye ne olacak?Teşekkürler.
