Sizin hakim olduğunuz bölge
Sizin hakim olduğunuz bölge neresi arazi almayi dusunuyorum da. Ya Kandıra yada trakya bölgesinden düşünüyorum. Hakim olduğunuz bölge
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Sizin hakim olduğunuz bölge neresi arazi almayi dusunuyorum da. Ya Kandıra yada trakya bölgesinden düşünüyorum. Hakim olduğunuz bölge
Emre Bingöl Bey'e tek kelimeyle Narlife derim. E5 e2 sahile ve bağdat caddesine 5 ve 10 ar dakikalık mesafeleriyle avantajlı bir konumda. m2 maliyeti yüksek olsa da Marmara üniversitesi ve Maltepe kampüslerine yakınlığıyla site sakinleri memnuniyeti ile brüt-net oranıyla nish projesinden gömleklerce üstün durumda. Uzun vadeli bir yaşam için kesinlikle narlife
Merhaba, Bir konuda fikrinize ihtiyacım var, New Yakacık projesinde brut 126 m2 2.kat (site içine bakmayan) daire için 350.000 tl iyi bir rakam mıdır yoksa yüksek midir? Biz içinde oturacağımız bir ev almayı düşünüyoruz. İleride satmak istesek prim yapar mı, tabii bunu kestirmek biraz zor ama, belki bir bilginiz vardır. Yoksa DAP şelale center da aynı fiyata dubleks daire mi? Yardımınız için şimdiden teşekkürler
Günaydın Tebernüş Bey; Küçükçekmece'nin askıya çıkan ve geçen Cuma askıdan inen imar planını incelediyseniz bununla ilgili bir sorum olacak. E5 ten çoban çeşme kavşağını geçtikten sonra, sefaköy yokuşunu çıkarken E5'in üstünde bir sürü yeni bağlantı yolları görüyorum. Ayamama deresinin üzerinden gelen bir yola bağlanıyorlar. Dere boyu yol gözüküyor. Bu durum o çevrenin dokusuyla ilgili bize nasıl bir fikir verebilir? sizce neler oluyor?
Avrupa konutları TEM hakkında bilgi almak istiyorum gazi Mahallesi sıkıntı yaratır mı?
Merhabalar Tebernüş bey, öncelikla daha önceden yorumlarınızı okuyarak kurtköyden bir daire aldım ve şu anda çok memnunum. Bunun için çok teşekkür ederim. Şimdi bir daire daha almak için arayışa girdim ve çorlu çok dikkatimi çekti. Yeni binalar ve fiyatlarıda oldukça uygun. Sizce çorlu da yatırımlık daire bakmak şu an için mantıklı bir fikirmidir?
Tebernüş bey, yazılarınızı özenle takip ediyor ve bu sektörde sözü geçen, yorumları dikkate alınan biri olduğunuzu biliyorum. Eroğlu müşteri hizmetlerini defalarca aradım mail attım ama derdime çare bulmayı bırakın cevap bile bulamadım. Dairemin altında trafo var ve yaydığı ses titreşim olduğu gibi dairemde. 16 aylık oğlum var. Taşınalı 1 yılı geçti ama yetkili birini bulamadım. Daire teslimi sırasında adını vermek istemediğim bir beyefendi vardı şimdi müşteri hizmetlerinin başında, kendisi durumun çözüleceği yalıtım için teklif beklendiğini söylemişti 9 ay kadar önce. İşlerin ağır yürüdüğünü biliyorum Eroğlunda ama bu kadarda olmamalı. Sizin aracılığınızla iletmek istedim belki burdan sesimi duyan olur. Teşekkür ederim, iyi çalışmalar.
Merhabalar,daire satın almayı düşünmekteyim ancak bir türlü karar veremediğim için uzman bir görüş olarak size yazmaktayım.Kayaşehirde mi yoksa başakşehir 1,2,4 etaplarda ev almak mı daha karlı,hangi bölge daha karlı bir yatırım olur sizce,kayaşehir de de 1,2,3,5,7,9 bölgeleri düşünmekteyim,şimdiden teşekkür ediyor,kolaylıklar diliyorum
Merhabalar,zor durumdaki bizleri değerli bilgilerinizle aydınlattığınız için çok teşekkürler... Ben fikirtepe kentsel dönüşüm projesinden arsa payı satın almak istiyorum.Satın alacağım pay ,benim de pay sahibi olduğum adada .Satın alacağım arsanın 4 paydaşı daha var.Bir paydaş bana arsa payını satmak istiyor, diğerleri ''şufa hakkından feragat'' belgesi vermek istemiyor.Fakat hepimiz anlaşma sağladığımız mütahit firmaya imza attık. Müteahit firmaya imzaladığımız satış vaadi sözleşmesinde şöyle bir madde var: Taraflar, birbirlerine karşı kat irtifakının kurulmasından sonra, şufa hakkı kullanamıyacakları gibi, taraflardan birinin üçüncü şahsa yapacağı hisse devri nedeni ile diğer taraf şufa hakkını kullanamıyacaktır. Bu maddeye ve bu sözleşmeye hepimiz imza attık, dolayısı ile kabul ettik. Bu durumda ben bu arsa payını satın alsam, diğer paydaşlar bana yine şufa davası açma hakkına sahip mi? Beni aydınlatırsanız çok sevinirim,.... Saygılar......
merhaba Tebernüş Bey, yine zümrütevler bölgesinden bir sorum olacak size. dün projeden 2+1 bir ev baktık oturumluk düşünmekteyiz. 123 m2 m2 fiyatı 2.592 TL'ye gelmekte, 4. kat ve iki bina arasından ufak bir deniz manzarası mevcut. 1) bu fiyatlar makul müdür ? nish adalar pazarlama kadrosu ile ilgili olumsuz görüşlerinizi okudum, ama biraz eski tarihli 2) projede daire satışlarının ve pirim kapasitesinin son drumu nedir acaba, sizden daha doğru bilgi alabileceğimi düşündüm. 3) projedki inşaat kalitesi ve satış sonrası hizmetler için müşteri memnuniyeti hakkkındaki görüşleriniz nelerdir ? 4) birde şirket sahibi ile son dönemde görüşmediğinizi yazmışsınız olumsuz bir durum mu sözkonusu ?