Abonmaklık Bedelleri talep ediliyor???

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Yeni bir daire satın aldım.Site 2 senelik,evin ikinci sahibiyim.Geçen hafta tapuyu aldım.Fakat ev sahibi abonmanlık yaptırdığını ve bu bedeli benden talep etmekte,abonmanlık bedelini ödemeli miyim?Hali hazırda abonmanlık ile ilgili benim hiç bir yerde ismim yazmıyor.(İski,bedaş,igdaş vb.).Eve kiracı koyacağım için bende abonmanlık yapmayacağım.Ne yapabilirim? Yardımlarınızı rica ederim.

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
22 Kasım 2016 | 08:56 Ali Fuat Ürgüplü 733 Kişi okudu

Çorlu Şahpaz mahallesinde arsa

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Çorlu Şahpaz mahallesinde toplamı 1500 m2 olan arsanin 750 m2 olan 1/2 hissesine sahibiz. Satmayı planliyoruz ama şu aralar Çorlu'nun il olması gündemde. Arsa fiyatlarinda yükselme olur mu? Ayrıca bu iki hisseyi cephe yeterli olmadığı icin ayıramadik, cephelerimiz 13 metre. Il olmasi halinde bu cephe şartı degisir mi? Vereceğiniz bilgi için şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Kasım 2016 | 21:54 Fatma Kocaman 733 Kişi okudu

Tapuda depo geçen yere paintball işletme ruhsatı alabilirmiyim

Soru

Merhaba ; Edirne Merkez Karaağaç semtinde tapusunda depo olarak geçen yere paintball sahası kurdum. Ancak Edirne Belediye zabıta ekipleri ile görüştüğümde tapusunda depo olarak geçen yere işletme ruhsatı veremeyeceklerini söylediler . Nasıl çözebilirim ?

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
09 Kasım 2016 | 18:03 Andaç KARAKAŞ 733 Kişi okudu

kiracılı konut alımı

Soru

iyi akşamlar, içinde kiracısı olan bir daire alımımız sözkonusu, kiracının ödeme zorlukları var ancak mal sahibi kendisi ile konuşarak (sanırım taşınma masraflarını karşılamak suretiyle) kendisini evi 1 ay içerisinde boşaltmaya ikna etmiş,emlakçı ve ben her iki tarafla da biraraya gelerek konuyu açıkca konuştuk ve kiracı yazılı taahhüt vereceğini bildirdi. Sizce sorun yaşarmıyız ilave yapılması gereken birşey varmıdır? t

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2016 | 22:11 NİLGÜN BİTER 733 Kişi okudu

Arsama ev, ağır, garaj yapıldı

Soru

Babamdan bize kalan 1974 yılından beri evimizinde içinde bulunduğu aramıza, yanımızda arsası bulunan amcamız zaman zaman inşaat (evin bir kısmı, ağırın tamamı, garajın yarısı) yapmak suretiyle (enson 2016 yılında) arsamızın sınırlarına tecavüz ettiğini öğrenmiş bulunmaktayım. Arsamızı geri alabilirmiyim yada dava açsam nelerle karşılaşırız. Teşekkürler

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
01 Kasım 2016 | 04:47 Hamza Bayındır 734 Kişi okudu

site denetçi denetleme raporu gönderimi

Soru

merhabalar site yönetiminde denetçiler 3 ayda bir yapacakları denetleme raporunu denetçi defterine kaydettikten sonra bir nüsha çoğaltılarak kat maliklerine kat mülkiyeti kanununda iadeli taahütlü olarak gönderilmelidir şeklinde ibare var daire sayısı fazla olduğundan gönderim giderleri fazla olmasın diye nasıl bir yol izleyebiliriz kat malikleri toplantısında posta yolu ile değilde blok girişleri ilan panolarına asarak şeklinde bir karar yazdırırsak geçerli olur mu? veya fotokopi olarak imza karşılığı elden verilebilir mi? saygılar. ayrıca denetçi blok sorumlusu olabilir mi? aynı anda hem denetçi hem blok sorumlusu olabilir mi? saygılar

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2016 | 00:54 mehmet yıldız 734 Kişi okudu

Tapu belgesinde kendi adima tescilli hisseli tarla

Soru

Merhaba kolaygelsin 35000 m2 lik bir tarlanin icinden 3000 m2 sini tapu belgesinde kendi adima tescilli olarak hisseli sekilde aldigim tarlami su an diger hisse sahiplerine sormadan onayini almadan başkasina satmam mümkünmudur bana ait olan tapuda diger hisse sahiplerinin ismi yazmiyor sadece satan kisinin ve benim adim yaziyor kendi üzerime tescillendigi tapuda acikca belirlenmis.diger hisse sahiplerinin onayini almadan satmam mümkun mu acaba tesekkur ederim

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2016 | 08:58 Adnan Hopa 734 Kişi okudu

dedemin bana verdiği daire konusu

Soru

merhaba beyefendi dedem bana 3 yıl önce oturduğu daireyi intifa hakkı alarak tapusunu satış gösterip üzerime yaptı halen aynı dairede oturuyor fakat 3 yıl geçip bu zamana gelmemize rağmen şu an daireyi geri istiyor vermezsem hukuk yoluyla alacağını söylüyor intifa hakkı saklı duruyor vermezisem elimden gerçekten alabilirmi şu an yaşı 80 dir ikinci bir sorum benim 4 halam 3 amcam var babam yıllar önce vefat etmiş vermezsem dedem ölünce bu 7 kişi isterse bu tapuyu üzerimden alabilirlermi acaba

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
27 Eylül 2016 | 15:09 osman haklı 734 Kişi okudu

Ekspertiz raporuna itirazında tekrar ödeme yapılır mı?

Soru

180 bine aldıgım iskanı alınmamıs natamam ev icin 120bin kredi istedim.Ekspertiz ev natamam olduğu için 135 bin değer biçti bu değerin yüzde 75i olan 101bin kredi çıkıyor.Eve 1 hafta içibde bazı eklemeler yapıldı bu yüzden ekspertiz raporuna itiraz edip yeniden ekspertiz gönderdiğimde tekrar ayni ücretimi ödeyeceğim?

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
01 Eylül 2016 | 19:03 Arif can gökdoğan 733 Kişi okudu

kontrat bitmeden mülkü boşaltma

Soru

9.03.2015 tarihin işyerini konratla kiraladım. süre bitiminde tekrar yenileme yapmadım. işyerimin sahibi satılık ilanı astı gelen giden soranlar yoğunlugundan rahatsız olduğumdan ve bugün işyerini boşalttım aynı katta başka ofis tuttum işyeri sahi0bi bana dava açacağını söylüyor ben ne yapmalıyım açarsa kazanır mı şimdiden teşekkür ederim

Özge Özdemir tarafından yanıtlandı.
25 Ağustos 2016 | 17:13 FERDİ DOĞUÇAM 734 Kişi okudu