Abonmaklık Bedelleri talep ediliyor???
Merhaba Tebernüş Bey, Yeni bir daire satın aldım.Site 2 senelik,evin ikinci sahibiyim.Geçen hafta tapuyu aldım.Fakat ev sahibi abonmanlık yaptırdığını ve bu bedeli benden talep etmekte,abonmanlık bedelini ödemeli miyim?Hali hazırda abonmanlık ile ilgili benim hiç bir yerde ismim yazmıyor.(İski,bedaş,igdaş vb.).Eve kiracı koyacağım için bende abonmanlık yapmayacağım.Ne yapabilirim? Yardımlarınızı rica ederim.
