Osmanlı inşaat-Beylife 1 proje

Soru

MerhabaTebernüş Bey.Osmanlı inşaat Beylife 1 projesinden yaklaşık4 sene önce 2+1 daire almıştık kardeşim adına.Projenin durumu hakkında bilgi alamıyoruz.telefonları çalışmıyormuş.elektrik kesintileri varmış.maillere zaten cevap vermiyorlar.iflas ertlemesi yapmışlar.bu ne anlama geliyor.detaylı bilgi verebilir misiniz?iyi günler diliyorum size

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2014 | 20:31 Sezgin Baloğlu 3240 Kişi okudu

peşinatsız ev kredisi

Soru

Merhaba bankalar % 100 kredi olarak mortgage kullandiriyor. Yalniz şartlari arasinda kredi kullanacak kisinin baska bir evi olmasi ve yeni alinacak ev ile birlikte 2 eve birden ipotek konulmasi. Sorum şu ben kredi kullanmak istiyorum ama halihazirda bir evim yok. Annemin evi var.Ben krediyi kullanirken annemi kefil göstersem annemin adina olan eve ve benim de alacagim eve ipotek koyup da kredi kullanabilir miyim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2013 | 02:30 HASAN FERHAT ÇÖRTEN 3239 Kişi okudu

Celaliye-Kamiloba tarla alınır mı?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey Celaliye-Kamiloba bölgesinden m2 si 3000 liradan sorunsuz tarlayı almak sizce mantıklı mı şu an? Son zamanda oluşan gelişmelerle bu bölgenin geleceği hakkında fikirlerinizi merak ediyorum. Sevgiler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Aralık 2023 | 03:46 Talha şaşmaz 3237 Kişi okudu

Ödül İstanbul Projesi Hakkında

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Yatırım maksatlı ev almak istiyoruz. Sur içinde oturuyoruz, bulunduğumuz bölgede evlerin 35-40 senelik oluşu, yeni evlerin de fiyatının yüksekliği sebebiyle Beylikdüzü-Esenyurt bölgesinde arayışımız. Ödül İstanbul projesinde 2+1 brüt 121 m2 yüksek kat siteye bakan köşe daire için peşin 379.000TL 80.000 peşinat aylık 5.000TL ödeme 3 yıl sonra 195.000 ödeme (veya kredi) ödeme seçenekli fiyat aldık. Tereddüt ettiğimiz konu 41 katlı 8 bloklu ve toplam 2600 daireli bir proje yatırım maksadı için uygun mudur? 2+1 mi 3+1 mi tercih edilmeli? Projede tapuların henüz verilmeyecek olması bizim için yüksek risk midir? Ayrıca Beylikdüzü sahil kısmında da 1 milyon m2 alan üzerine yaşam alanı inşa ediliyor. Yatırım maksadıyla Beylikdüzünde sahil kısmı mı, E5 kısmı mı lokasyon olarak tercih edilmeli? Görüş ve önerileriniz için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2017 | 15:19 Ayten Karaca 3237 Kişi okudu

ataşehir metropol istanbul projesinden yüksekliği kadar kocaman yalan........

Soru

değerli arkadaşlar inşaatına 2012 de başlanan metropol istanbul emlak konut satış kayıtlarına bakmanızı rica ediyorum,2012 de 392,2013 de 408,2014 de 179,2015 de 86 2016 da 607 daire sattığını ve 2016 ilk 11 ay 138 daire zorla satan varyap+gap ortaklığı ne olduda 2016 yılın en durgun en ölü ayı olan aralıkta 469 daire sattında emlak konut satış rekoru kırıp 2016 yılında toplamda 607 daire sattın,aralıkta bedava dağıttınız da bizim haberimizmi olmadı,1 şubat 30 mart 2017 kampanyasından vatandaşa satmamak için daireleri satışa kapalı tutmuşlardır herkes uyanık olsun,bu şirketler 36 ayda sözde bu projeyi teslim edeceklerdi 5 yıl oldu henüz bitmedi şuan inşaatın yüzde 62 si bitmiş yüzde 38 i inşaat aşamasında şirketlerin yalanlarına inanmayın benden size bir uyarı yorumu eminim bu yorumum yayınlanır herkes aklını başına alır,çok ayıp şeyler oluyor herkese selamlar sunarım......

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Ocak 2017 | 16:34 cumali coşar 3238 Kişi okudu

Boutique Daca da daire fiyat ve kira çarpanı

Soru

Tebernüş bey merhaba, Boutique daca'da Temmuz 2015 de teslim edilecek 1. kat 2+1 brüt 147 m2, net 100 m2 dairenin fiyatını 389.000 TL olarak aldım. Açılacak olan metroya ve yola 500 metre yakınlıkta olan bir proje için oturmak için aynı zaman da da m2 fiyatı ve değerlenme imkanı olarak nasıl değerlendirirsiniz. Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Nisan 2015 | 23:12 Ulaş Yalçın 3237 Kişi okudu

alice village sitesindeki satılık evler

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Sancaktepedeki Alice Village sitesinden net 90 m2, 4 katlı binanın 3.katı, doğu ve batı cepheli, 2+1 bir daire almayı düşünüyoruz. sitenin 7-8 yıllık olduğunu söylediler ve fiyat olarak 275 bin TL istiyorlar. oturum için alım düşünüyoruz ve tabiki aynı zamanda yatırım amacımız da var. söz konusu dairenin prim yapması konusunda düşüncelerinizi almak isterim. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2014 | 14:55 ali dereli 3238 Kişi okudu

İzaleyi şuuru davası

Soru

Bizim 5 hisseli 97 dönüm tarlamız var kardeşleriyle anlaşip paylaşip sarsmıyoruz tarlamızın ortalama değeri 5000 tl dir.ben izaleyi şuyu davası açmak istiyorum avukatsız benim ilk mahkeme açma masrafım ne kadar tutar

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
21 Şubat 2013 | 10:31 Fatih şimşek 3238 Kişi okudu

yapı kullanım izni mi yapı kayıt mı

Soru

Merhaba oturduğum sitede bazı evlerin yapı kullanma izni varken bazılarının yok.Benimkisi de olmayanlardan.Bildiğim kadarıyla evimde imara aykırı bir durum yok bu durumda imar barışına başvurmalı mıyım?Yani alacağım yapı kayıt belgesi olunca ömür boyu bunu yapı kullanma izni olarak kullanabilecek miyim?edevlete mi yoksa gidip belediyeye normal yapı kullanma izni için mi başvurmalıyım.Cevaplarsanız minnettar olurum.

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Eylül 2018 | 11:00 Deniz Tuna 3236 Kişi okudu

Kristalşehir yatırım için mantıklı bir yermi?

Soru

Merhaba, Kristalşehirde 1+1 den bozma 2+1 daire 215.000 TL'den satışa sunuluyor, sizce mantıklı bir yatırım olurmu? Kafamı karıştıran soru aynı sitede başka 2+1 285.000 TL ye satılmaktadır. Fikirleriniz benim için çok değerli. Teşekkürler Evrim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Mart 2017 | 13:18 Evrim Gülbahar 3236 Kişi okudu