Merhaba, Varyap basın toplantısını izledim; Ataşehir\'in ba

Soru

Merhaba, Varyap basın toplantısını izledim; Ataşehir'in batısından doğusundan merkezinden , Anadolu yakasından çok umutlular, fiyatların hem de ortalama 10 bin TL lerin üzerini de göreceğini düşünüyorlar, Kanal projelesi Avrupa yakasının dağını taşını en ücra köylerini h adeta altın yapması beklenirken, bu Ataşehir projesi acaba 3-5 km yakınındaki Dap Burgu 'daki fiyatlara da ciddi bir etkisi olabilir mi,şimdi olmasa bile proje teslim edilinceye kadar 2,5 yıl içinde nasıl etkiler, özellikle GAP Varyap projesi başladığında etkisi ne olur, İyi akşamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mayıs 2011 | 22:46 Hamdi Gelen 669 Kişi okudu

merhaba iyi akşamlar.sorularımı mazur görünüz belki sıkıl

Soru

merhaba iyi akşamlar.sorularımı mazur görünüz belki sıkıldığınız konulardan biri ama bazı seylere açıklık getirmek istiyorum. biliyorum fikret beye sorunuz veya görüşünüz diyeceksiniz. ama fikret beye ulaşmak mümkün değildir.arıyorum asistanı çıkıyor şuan burda değil,teliniz verin geri döner size deniliyor ama 5 gündür geri dönülmesini bekledim tekrar aradım ,asistanı towerdaki satış ofisine yönlendiriyor.sonuç itibari ile fikret beye ulaşmak mümkün olmadı.. simdi esas konuya gelmek istiyorum.ben esenyurt belediyesine gittim. ordaki yapı planlama müdürü figen yeşil hanım.. fiyapının filife de inşaat ruhsatını emsal 2.5dan sonra almıştır. sorun burdan kaynaklanıyor demektedir.bu durumda promlem, filife çin inşaat ruhsatını geç alması fiyapının sorumluluğundadır. önce almış olsaydı bu emsal 2.5 filife bağlamıyordu. ben bunu fikret beye sormak için bugün tam 6 gün oluyor ve kendisine ulaşamıyorum. siz fikret beye soralım demişsiniz bir arkadaş sizden ricam bunuda sorarmısınız neden ruhsatı geç aldı. 2010 ayında satışa çıkan projede,30 mayısda temel atılacak denildi. ama inşaat başlama ruhsatını kasım ayında almış .. simdi burda suçlu belediyemi fiyapı? teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mayıs 2011 | 20:59 arzu şensoy 669 Kişi okudu

Tekrar merhaba, Mailimi hemen yanitlamissiniz.Cok tesekkur ederim

Soru

Tekrar merhaba, Mailimi hemen yanitlamissiniz.Cok tesekkur ederim.Tebernus bey fikirlerinize saygi duymakla beraber bir seyi detayli sekilde eklemek istedim.Oncelikle, projeyi gormemis olmakla birlikte konumundan dolayi iyi bir proje oldugu konusunda hemfikirim.Ancak yatirim olarak dusundugumuzde her zaman icin acaba daha iyisi nedir,eldeki nakitle nasil optimum kazanc elde edilir ve yatirim yapilan ulkenin gercekleri nedir onun kaygisi icindeyim sadece.Faiz oranlari konusundaki dusunceniz benimki ile ortusmuyor.Sizinde bildiginiz gibi Turkiye disaridan gelen sicak para ile ekonomisini ayakta tutuyor maalesef.Faiz oranlari enflasyon tehlikesinden dolayi basta Avrupa ve Amerikada yukselme egiliminde.Ozellikle bu kisa dogru Turkiyede de ayni egilimin hakim olacagi asikar.Cari acigi yuksek bir ulkenin disaridan gelen sicak parayi cekebilmesi icin gelismis ulkelerden daha yuksek oranda faiz sunmasi lazim ki yabanci yatirimci aldigi riski dengeleyebilsin.Bir baska nokta da vergiler ile alakali.Yeni hukumet, kim olurse olsun onumuzdeki donemde vergileri artiricak, artan enerji fiyatlarinida cebimize yansiticak.Bu durumda alim ve kiralama gucu zaten dusuk olan turk halkini zor gunler bekliyor.Okudugum kadari ile yatirim yapmayi dusunen okurlar size sormuslar acaba m2 fiyati 4000 tl yi bulurmu diye.. Bulsa da alici yada yuksek kira odeyebilen kiraci bulabilirler mi onu iyi hesaplamak lazim.Yurtdisinda yasayan ve Turk ekonomisini disaridan takip eden biri oldugum icin sanirim ortami tum boyutlari ile gorebilme sansina sahibim. Su an yapilacak her yatirimin dikkatlice ve rasyonel bir sekilde tekrar tekrar dusunulerek yapilmasi gerektigini ve hayalci, kisa vadeli varsayimlarla hareket edilmemesi gerektigini belirtmek isterim.Sevgiler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Nisan 2011 | 10:38 kerem gurman 670 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey umarım iyisinizdir benim sizinle paylaşm

Soru

merhaba tebernüş bey umarım iyisinizdir benim sizinle paylaşmak istediğim konu takdir edersinizki yine toki kayabaşı ben tokinin ankaradaki yerini aradım bana istanbuldan size daha iyi bilgi verirler diyerekten istanbuldan bi numara verdiler fakat ben ordanda net bi cevap alamadım aldığım cevaplar(şuan elimize gelen net bi bilgi yok , mayıs gibi teslimatlar yapılabilir ama eylüle kadarda uzayabilir , zaten 24 ay bekleme süresini geçince biz banka ödemelerinizi karşılıycaz ) gibi abuk sapuk sözler toki yetkilileri o numarayı bilgi alalım die yazmış sitesine bizde bilgi alabilmek için çaresiz arıyoruz ama net bi cevaptanda geçtik bize tek bir olasılık sunsunlar oda olabilir şuda olabilir die diye bizi daha çok muallakta bırakmasınlar yani bizde evimizde oturmak istiyoruz böyle evimiz yapılacak die beklerken onda bunda kalmak veya halen kira ödemek zor yani çocuklarımız okula başlıycak ama ben çocuğumu işte oğlum biraz bu okulda oku daha sonra evimize geçince ordaki okulda okumaya devam edersinmi dicem bu çocuğun psikolojisi ne olur böyle dimi yani yazın ortalarında teslin etsinlerde okul sorunumuz ortadan kalksın size sormak istediğim ben net bilgiyi nerden alabilirim veya sizin yakın zamanda görüşmüş veya görüşecek olduğunuz toki yetkilisi varmı lütfen iletirmisiniz artık muallak canımıza tak dedi bu sadece benim değil cevremdeki birkaç tokilinin isyanıdır sizden çok rica ediyorum çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2011 | 09:42 kevser akbaşoğlu 670 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey,şerifali hakkında düşüncelerinizi ric

Soru

merhaba tebernüş bey,şerifali hakkında düşüncelerinizi rica ediyorum,lavella 3 projesinde yatırım yapmak doğru bir davranışmı?2+1 205-210 bin tl

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Mart 2011 | 22:12 mustafa demiroğlu 669 Kişi okudu

Tebernus Bey merhaba ıyı aksamlar ..Benım danısmak ıstedıg

Soru

Tebernus Bey merhaba ıyı aksamlar ..Benım danısmak ıstedıgım ..hadımköy 1.etap kıptas hakkında olucak..burut 75m2 2+1 63.000 tl fiyat ıstenıyor..hadımkoy ılerıye donuk herhangı bır gelısme gosterırmı..sız orayı gelısıcek bır lokasyon olarak goruyormusunuz yenıbosna tarafında calısıp hadımkoyde oturmak sızce ne kadar mantıklı bu yol sıkıntısına degermı sizce.butcem daha yakın semtlere yetmıyor..beylıkduzu metrobusun hadımkoye bır artısı olurmu..Yada 7 bın tl kredı kullanım beylıkduzunden 38m2 burut hane plastan almakmı daha mantıklı 70 bın tl ..bılgılerınızden dolayı tesekur ederım

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2011 | 23:49 KADİR Çorul 669 Kişi okudu

merhaba Tebernüş bey ben doğma büyüme anadoluhisarlıyım, b

Soru

merhaba Tebernüş bey ben doğma büyüme anadoluhisarlıyım, bahçeli boğaz manzaralı evimizi dedem vefat edince babamlar miras malı sebebiyle sattı , gelen paraylada yine aynı semmte oturalım, boğazdan kopmayalaım ve manzaralı olsun diye göksu evleri ve hisar evlerinden aldık.. şimdi ben evlendiğim için bende aynı bölgeden almak istiyorum, ve sanırım medipol hastanesi kavacık tarafına okul vs.tesis yapmayı düşünüyomuş acaba dahada kıymetlenirmi sizin bilginiz varmı ve o bölgede yatırım nasıldır, teşekkür ederim saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2011 | 15:30 serdar yüce 669 Kişi okudu

merhaba teberbeni hatırlayacağına çok ihtimal vermiyorum ama

Soru

merhaba teberbeni hatırlayacağına çok ihtimal vermiyorum ama kendimi tanıtayım 90'lı yılların ortalarında dünya gazetesinin istihbaratında çalıştığın zamandan tanıyorum seni ben gazetenin o zamanki dış haberler müdürüydüm şimdi Reuters istanbul ofisinde çalışıyorum. nasılsınbenim sorum şu. başakşehir kayabaşı konutlarının devamı için tokinin bu ay yeni ihale açcağını duydum ihalenin tam olarak ne zaman açılacağını, ve daire satışının hangi koşullarda ne zaman gerçekleştirileceğini biliyor musunteşekkürleriyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Aralık 2010 | 11:32 Elif Karaca 670 Kişi okudu

Ataşehir ile kayışdağı-Dudullu arasında imar iskan bloklar

Soru

Ataşehir ile kayışdağı-Dudullu arasında imar iskan bloklarını biliyorsunuzdur. Bu evlerin VARYAP tarafından toplandığı söyleniyor. Ben VARYAP CEO'su sayın Erdinç Varlıbaş'a bunun doğru olup olmadığını mail ile sordum ancak cevağp gelmedi.Sizin bu konuda bilginiz var mı?Buraya yatırım yapmak isteyen küçük yatırımcıların daha sağlıklı bilgilerlle yatırım yapmaları için yardımınızı bekliyorum. Aşağıda burası ile ilgili bir örnek ilan görebilirsiniz.Saygılarımla, Teşekkürler.httpwww.sahibinden.comilanemlak-konut-satilik-daire-turyap-tan-imar-iskan-bloklarinda-yatirimlik-firsat-daire-31091646detay?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Eylül 2010 | 09:12 TAHİR GÜN 669 Kişi okudu

merhabalar, Ben Toki'nin Halkalıya yaptığı konutlar ile ilgil

Soru

merhabalar, Ben Toki'nin Halkalıya yaptığı konutlar ile ilgili olarak bir kaç sorum olacak,1. Toki Halkalıya binlerce konut yaptı ve ulaşım ile ilgili herhangi bir çalışma bulunmamaktadır. hafif raylı sistemin halkalıdan geceçeği bilgisi verildi burda ki daireler satılırken ancak ne hikmetse bu çalışmalar Başakşehir tarafına kaydı. 2. Güneş park evlerinin altında ki 2 adet büyük arazi maketlerde ticaret merkezi olarak geçiyordu ancak hala boş durmakta ve insanlar ihtiyaçlarını uzak alış veriş merkezlerinden gidermektedir.3. Toki halkalı çöplüğü diye bilinen yere Tema Park projesi yapılacak diye insanları heycanlandırıp bilmiyorum hangi rand peşinde koştuklarından iptal edildi ve hiç bir söz edilmemektedi. ayrıca Mehmet ;Akif Ersoy gögüs ve kaşp damar has. karşısında ki askeriye boşaltıldı ancak hiç bir çalışma yapılmamktadır.4. sizden ricam Tokiye direk şikayet için cevap alabileceğimiz mail adreslerini biliyorsanız yazmanızı rica ediyorum. Toki başkanı sayın albayrak bir takım şeyleri bilmiyor olabilir şikayet olarak iletmek istiyoruz. verilen hiç bir söz tutulmuyor.5. Bloklara Toki kesin kabul için daire şikayet formları gönderilmiş. (dairelerde 3 hatta 4 sınıf malzeme kullanılmış hatta tam bır ahır gibi yapılmış bir dünya da masraf yaparak içine girebildik...bunu ödeyecekler..) ben bu daireyi kabul etmesem istediğimi yaptırabilirmiyim acaba bu sorularım hakkında detaylı bilgi alabirlirsem çok sevinirim, şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2010 | 21:55 fatih Altunsoy 669 Kişi okudu