KENTSEL DÖNÜŞÜMDE KİRA BEDELİ
Merhaba yazlık dairemi 2 yıldır kiraya veriyorum.Kentsel dönüşüme kalkışırsak devlet bana kira bedeli ödeyecekmi? teşkler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba yazlık dairemi 2 yıldır kiraya veriyorum.Kentsel dönüşüme kalkışırsak devlet bana kira bedeli ödeyecekmi? teşkler
Merhaba tebernüş bey ben bir dükkan kiraladım sahibiyle 4 yıllık normal sözleşme yaptık ben dükkana hala geçmedim ama geçmek istemiyorum çünkü içinde kiracısı varken baktıgımda begendim ama kiracısı çıkınca dükkanın içi çok nemli ve havasız oldugu için tutmak istemiyorum 4 yıllık sözleşme yaptıgım için tutmam gerekirmi tutmadıgım için her hangi bir ücret ödemek zorunda kalırmıyım saygılarımla
Selâm,anneannemin arazisi üzerine babam 35 sene önce,şimdi oturmakta olduğumuz binayı onun izniyle yapmış,2 Teyzem de onay vermiş.Şimdi burası bir arsa ve biz,yani annemle teyzeler,mütahitle anlaşıp kat karşılığı vermek istiyoruz.ilgili bütün hissedarlar istekli,ihtilaflı bir durum yok.tapuda bina anneannemden kalan annemle teyzelerimin arsası üzerinde muhtesad olarak duruyor.mevcut binayı önce yıkıp sonra tapudan düşülmesinimi istemeliyiz ?Yıkım ruhsatı için ne yapmalıyız?
Kusura bakmayın, satın almayı düşündüğüm evin fiyatı 390,000 tl aylık kira potansiyeli 1.300-1.500 tl arası olacaktır..
merhaba kagıthane yrşilce mahallesinde oturuyorum iki daire üzrinde 5 katlı binamız çatlaklar falan var 2000 li yıllarda yapılmış ama korkunç bir göruntüsü var
dükkan diye aldığım yer tapuda mesken belediye planında depo belediye rayiş fiyatının sorulduğu yerde işyeri olarak gözükmeke ilerde sorun yaratırmı geri dönüşümde yenilemede ne gibi zorluklar olur bilgilendirirseniz sevınırım sagılarımla
mrhbalar benim sorum şu arazimiz zeytinlik vasfında etrafı imara açık fakat bizim arazi ve komşu arazilerin bir kısmı (toplam 10 veya 15 arazi)üniversitenin kampüs alanı olarak ayrılmış 1990 senesinde burayı imara açtırmak yada üzerindeki kampüs alanını kaldırmak için ne yapabiliriz saygılarımla
Ruhsatlı daire nasıl olur
Merhaba Yeni bi ev alıyorum şuan evde alacağım evin sahibi oturuyor evi aldıktan ne kadar süre sonra çıkması gerekiyor... bana 45 günlük yasal sürem var dedi bu doğrumudur?
gaziosmanpaşa elmabahçesi kentsel dönüşüm pojesi uzun süredir basına bile yansıdı sizde duymulsunuzdur. benim orda kiracılarım olan bir iş hanım var. yani kiracılarım hep işyeri. kentsel dönüşüm kapsamında inşaat firmasıyla anlaştığımız durumda kira gelirimiz ne olucak ? dairelerde belediye 790 tl ödermiş kalanını inşaat firması karşılarmış. peki işyeri için nedir durum ? yardımcı olabilirseniz sevinirim.