manisa turgutlu

Soru

manisanın turgutlu ilçesinde yaşıyoruz eşim ve ben öğretmeniz aylık yaklaşık 5500 maaş geçiyor elimize kirada oturuyoruz ev almalımıyız şimdi oturdugumuz ev 450 lira kira turgutluda begendiğin evler 170 binden başlıyor 350 bine kadar çıkıyor sizce bu bir ilçe için çok değil mi turgutlu nereye doğru gelişir bilginiz var mı bizi bilgilendirirseniz seviniriz saolun

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Mayıs 2014 | 20:46 gokce mermi 665 Kişi okudu

Suryapı TEM Projesi

Soru

Merhabalar Ben Suryapı TEM projesinden yatırımlık bir daire almak istiyorum. Öncelikle yatırımlık doğru bir seçim midir? Bir de 1+1 mi? 2+1 mi? Almak doru bir yatırım olur?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mayıs 2014 | 00:26 Nilgün Altunyurt 666 Kişi okudu

Kaynak

Soru

Ankara üniversitesi Taşınmaz Geliştirmede bölümünde mastır yapıyorum Kentsel dönüşüm de , kooperatiflerde vb işlerde şefiye dağılımında şerefiye kriterlerinin belirlenmesi ve şerefiyelendirme nasıl yapıldığı üzerine bir mastır tezi hazırlıyorum ve bu konuda kaynak bulamadım bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?.Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Nisan 2014 | 23:39 Gönül Görgün 666 Kişi okudu

tapusuz ev

Soru

Merhaba tebernüş bey, sitenizdeki soru cvpları incelediğimde her fırsatta tapusuz ev alınmayacağını belirtmiş olmanıza rağmen benim sorum da benzer olacak. Kağıthane emniyetevler mah.de yaklaşık 40 yaş civarında 4 katlı binada daire, evsahibi hazine arazisi olduğundan mütevellit tapusuz olduğunu ve noter satışı ile satış yapılabileceğini belirtiyor. Eyvallah tapusuz ev almak hiç ama hiç makul değil anladığım kadarı ile. Muhtemelen malumunuz üzere anılan muhitte de bir çok bina aynı durumda. Ancak aklıma takılan soru şu ki ilçe belediyeler peyderpey hazine arazisi üzerindeki tabiri caizse işgalci konumundaki mukimlere tapular dağıtmakta. Belediyeler bunu neye göre yapıyor ? bahsini ettiğim semti örnek aldığımızda ise bu durum bu şekilde nereye kadar gider ? kentsel dönüşüm vs gibi durumlarda bu tür binalar da bu kapsama girermi girebilirimi ? ya da yenileme yapılırken tapulandırma neye göre yapılır ? yani tapusuz ev alırsak bu evin yenilenme ve tapuya kavuşma imkanı yokmudur hiç yada yolu nedir ? Soruma tekabül eden yasal mevzuatın ne olduğu konusunda da yardımcı olursanız sevinirim . teşekkür ederim. İyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Nisan 2014 | 20:28 elif yurteri 666 Kişi okudu

Giyimkent Ofis Satınalma

Soru

Sayın Teberniş Kireçci, Şu anda Bayrampaşa' da bir sanayi sitesinde kendime ait ofisim var. Trafik, otopark ve ulaşım anlamında Giyimkent lokasyon olarak bana uygun. Ofis olarak kullanmayı düşündüm 3 katlı dükkanlar 165 m2. Kiralık olarak ortalama 1.700,00 TL, Satılık ise 600.000,00 TL. Sizce satın mı almalıyım yoksa kiralamalımıyım? Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Nisan 2014 | 19:17 cem akbulut 665 Kişi okudu

EMLAK KONUT BAŞAKŞEHİR teşekkür

Soru

Merhaba Tebernüş bey. arada bir soru soruyorum. Veverimli cevaplar alıyorum. 2-3 hafta önce Emlakkonut başakşehirden aldığım 1+1 dairemi 75000 tlye devir edeyimmi diye sormuştum. Sizde uzun vadeli düşünmemi ve beklememi tavsiyeetmiştiniz. biraz önce internetten baktım devirler 90.000 tl yi görmüş.Hemde katı konumu benimkinden daha kötü. bunun için teşekkürlerimi bildirmek istedim. gerçekten bu işte 1 numarasınız. saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Mart 2014 | 13:34 ARİF BAŞ 666 Kişi okudu

yatirim

Soru

Merhaba hocam ben DAP yapının Kağıthane'de ki projesinden A ofisten ofis aldım nasıl bir yatırım olduğunu inan bilmiyorum . Bu konuda görüşlerinizi söylerseniz çok sevinirim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Mart 2014 | 23:27 ulas Alpay mirzaoglu 666 Kişi okudu

NARCITY

Soru

Narcity'de 3+1 dairem var.Geçen sene iş nedeniyle İzmir'e taşındım.Evimi kiraya verdim ben de kiraya çıktım.Fakat oturduğum evden memnun değilim.Acaba narcity deki dairemi satıp İzmir narlıdere'den ev almak mantıklı mı?Burada da fiyatlar yüksek nerdeyse aynı fiyat hatta daha yüksek.İstanbul'a dönme gibi bir ihtimalimiz yok .Narcity daha da prim yapar mı yoksa maximum seviyeye ulaştı mı?Ne önerirsiniz,teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Mart 2014 | 15:45 BİRNUR KILINÇ 665 Kişi okudu

TEMA istanbul

Soru

Merhabalar; TEMA istanbuldan; 1+1 73m^2, batı cephesinde, dördüncü kattan bir daire almak istiyorum. 280.000 TL fiyat isteniyor. Proje teslimi bir yıl sonra olacak ve o zamana kadar evin prim yapıp yapmayacağı konusunda ne düşünüyorsunuz? 2014 yılında beklenen ekonomik çalkantıyı ve kriz olasılığını da göz önüne alırsanız bu konuda ne diyebilirsiniz ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Mart 2014 | 21:01 Özgür Mutlu 666 Kişi okudu

ulukentte arsa

Soru

Merhaba, Ulukent'te 410 m2 köşe başı arsam var.kota 2 kat,Ayrıca giriş katla birlikte 3 kat müsadesi var.Belediye yüzde 40 imar veriyor.metro durağına 400metre, 35.sokağa 400 metre kadar uzaklıkta.Doğuda görevli olduğum için piyasa hakkında sağlıklı bilgi sahibi değilim1.Değerini bulması için kaç yil beklenebilir? 2.Şu anda Arsanın metrekare değeri tahminen ne kadardır? Teşekkür ederim

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2014 | 11:14 ilker aslan 665 Kişi okudu