Tem yanı arsası

Soru

Merhabalar, geçenlerde Avrupa konutları tem in önünden geçerken yanındaki gecekonduların çoğunun boşaltılmış ve yıkık olduğunu gördüm. Burada bir kentsel döşümüm yapılacağını duynuştum. Burası ile ilgili sizin bir duyumunuz varmı bu arsa ile ilgili bir ihale söz konusumudur. Birde söz konusu bölgede viaport dışında yakında yapılması planlanan bir proje varmı varsa bizleri aydınlatırsanız seviniriz Saygılar,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 11:54 ismet yıldız 666 Kişi okudu

inanlar insaatın Kartal'daki ikinci projesi nerede?

Soru

Tebernus Bey merhaba, İnanlar insaat ın kartalda 2.projeye baslanacagı soyleniyor, bu projenin nerede konumlanacagı hakkında bilginiz var mıdır? Tesekkurler,iyi çalişmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Mart 2012 | 05:00 ayse gur 665 Kişi okudu

Üniversite kampüslerinin çevresi prim yapar mı?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey Batman da yeni üniversite kampüsü ve yeni çevre yolunun olduğu civarlarda dönümü 70bin tlden 2buçuk dönüm parselli 10 kat imarlı arsalar satılıyor almak istiyorum fakat şu an o bölgede hiçbir yerleşim alanı yok çöl gibi tıp fakültesinin de aynı kampüs alanına yapılacağı söyleniyor sizce bu fiyattan oralardan arsa alınırmı tavsiyelerinizi esirgemeyin lütfen

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
05 Şubat 2012 | 15:15 Baran BEREKETOĞLU 666 Kişi okudu

Sayın Tebernüş Bey,Biz de Ağaoğlu markasını dikkate alarak

Soru

Sayın Tebernüş Bey,Biz de Ağaoğlu markasını dikkate alarak Ispartakule projesinden 1+1 daire alanlardan biriyiz. Haziran 2011 tarihi itibariyle de evler sahiplerine teslim edildi. Herşey buraya kadar gayet güzel ve beklentilerimiz çerçevesinde gerçekleşti. Ancak teslim süreci ile birlikte önceki mesaj yazan arkadaşların da belirttiği gibi zamanla ( anlaşılması zor harç ve ödeme tutarları; v.b.) markaya yakışmayacak birçok yaklaşıma tanık olmaya başladık. Bunlar bir yana, yatırımcıları için en büyük hayal kırıklıkları ise bundan sonra başladı. Aidatların 172 TL'den başlaması fakat bu rakama sosyal tesislerin kullanıma dahil olmaması öncelikli problem olarak önümüze çıkıyor. İkinci olarak 100m yukarısında yer alan aynı emsaldeki Avrupa konutlarının aidatlarının ise 120 TL den başladığını ve tüm aile bireyleri için sosyal tesisleri kullanma hakkı olması projeler arasında kiralamak ve satınalmak isteyenler açısından oldukça çelişik bir durum ortaya çıkarıyor. Tüm bu nedenlerden ötürü evleri satın alanlar hergeçen gün biraz daha düşük rakama satmaya veya kiraya vermeye razı olmak zorunda kalıyor. Neticede satışa çıkışının ilk haftasında biten ancak teslim tarihinden bu güne kadar yarısı bile halen yerleşmemiş bir site; yatırımcısını umursamayan bir anlayış yüzünden markaya güvenini yitirmiş ve büyük bir hayal kırıklığına uğramış bir müşteri kitlesi.Emlak sektörünü ve inşaat firmalarını bildiği anlaşılan biri olarak size sormak istediğim soru şu Ispartakule yatırıncıları olarak yaşadığımız bu talihsiz durum bizim projeye mi özgü, yoksa her Ağaoğlu projesinde insarlar benzer durumla karşılaşıyor mu? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Ocak 2012 | 18:42 Ömer KADAKAL 666 Kişi okudu

Ben yönetim-finans danışmanı olarak çalışıyorum. Sitenizi

Soru

Ben yönetim-finans danışmanı olarak çalışıyorum. Sitenizi yaklaşık bir yıldır takip ediyorum. Gerek yatırımcılar gerekse ev sahibi olmak isteyenler için oldukça faydalı bulduğumu söylemek isterim. Yazmak istediğim çok şey var ancak vakitsizlikten ve sizin yeni sisteminizden dolayı pek yazamıyorum.Öncelikle değinmek istediğim konu burada katılımcıların pek üzerinde durmadığı ve sizinde çok detaylı bilgi vermediğinizveremediğiniz yeni yapılan evlerin sağlıklı olup olmadığı konusu. Ben yaklaşık 10 senedir tünel kalıp sistemiyle yapılmış bir sitede oturuyorum. Bu evler depreme dayanıklı fakat sağlıklı olduğu söylenemez. Bu evlerdeki yaşayanların ortak problemi(en azından bizim apartman için) evler nefes alamadığı için çok kolay üst solunum yolu hastalıklarına yakalanabiliyorsunuz. Örn. Alerji, astım vb.gibi¦Bildiğim kadarıyla Avrupa da 2.dünya savaşından sonra hızlı bir şekilde konut üretimi ihtiyacından dolayı kullanılmış, daha sonra sağlıksız olduğu için yasaklanmış. Bizim inşaat firmaları ise düşük maliyet ve kısa sürede konut üretimi avantajları nedeniyle tercih ediyor. Tabi TOKİ'de bunların başında¦Sorun sadece evlerin nefes alamaması değil, birçok başka problem var bazı mimar arkadaşlar web'de detaylı değinmiş. Bazı firmalar nefes alamama problemi için odalarda dahil her tarafa havalandırma sistemi koymuş. Örneğin, Avrupa 1'de olmayan havalandırma sistemi, Avrupa 3'te koyulmuş. Ancak bu sorunu çözüyor mu tam olarak hayır. Bu saydığım nedenlerden dolayı özellikle tavsiyem çok daha sağlıklı konut üretim sistemi olan konvansiyonel kalıptır. Evet biraz daha maliyetli ve uzun zamanda üretim gerçekleşiyor ancak önce sağlık¦Yatırımcılara bir şey söyleyemem çünkü amaçları karlarını arttırmak, ancak oturum amacıyla ev alacakların bu detaylara dikkat etmeleri gerekir diye düşünüyorum. İşin ilginç tarafı ben Halkalıda oturuyorum konvansiyonel kalıp yapanlar teslimleri daha uzun ama daha uygun fiyata daire satıyorlar. Bu nedenle, Dumankaya ve Eroğlu'nun Lounge'larını bize sunanlara gerçekten teşekkür ediyorum. Bunların değeri orta uzun vadede anlaşılacak. Umarım anlaşılmadan önce bende bunlardan birine geçerim. Sadece bilgi paylaşımı yapmak istedim, sizde TV Prog..nız da uzman biriyle bu konuyu değerlendirebilirseniz fena olmaz diye düşünüyorum. Tabi sponsorlarınız ne der bilmem .

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
04 Aralık 2011 | 17:58 Hakan Noyan 665 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,ben yeni emekli oldum, elimde küçük bir

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,ben yeni emekli oldum, elimde küçük bir birikimim var, yatırım yapmak istiyorum. İnternette epeyce çabaladıktan ve inşaatlara gittikten sonra 2 seçenek oluştu bende 1.Armada City,Mimart,Çorlu merkezde, yanında AVM ve hastane var,kira getirisi 400-450 tl, teslim Mart 2012,yola bakan 68 m2 daire, 82.000 tl(m2'si 1.205 tl), 37.000 peşin, kalan 45.650 için ayda 1.270 tl'den 36 tane senet. 2.Narin Park,Martı,Çerkezköy, teslim Şubat 2012, havuza bakan 60m2 daire, 86.500 tl,(m2'si 1.442 tl),ana caddede, 550 tl kira getirisi var, peşin 21.625, kalan 64.875'i 36 ayda ödersen 0.85 faiz, daha uzun taksit istersen Kuveyt Türk'ten 120 aya kadar taksit %1.19 oranıyla, ayda 1.060 taksit.Profesyonel bilgi ve tecrübelerinize gerçekten ihtiyacım var. Cevabınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2011 | 18:09 Lale İşcan 666 Kişi okudu

Tebernüş Bey merhaba: bizleri aydınlatıcı bilgileriniz için

Soru

Tebernüş Bey merhaba bizleri aydınlatıcı bilgileriniz için öncelikle teşekkür ederim. size sorum şu olacak burada selimoğlu group inşaat şirketiyle anlaşma noktasına yakınız. şirketin sahibi bizlere bir avukat tutun, benim çalıştığım bankalara gidin kredibilitemle alakalı bilgi alın ve yine yaptığım ve bitirdiğim yerleri görün, şantiyelerimi size gezdireyim diyo. Bu tür referanslar bizler için yeterlimidir? Bi sorumda selimoğlu group şirketiyle ilgili düşüncelerinizi bizimle paylaşırsanız seviniriz.. cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Kasım 2011 | 00:06 aytekin özdem 666 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş bey, merkezden eski bir ev almakla, nispeten

Soru

Merhaba Tebernüş bey, merkezden eski bir ev almakla, nispeten şehir dışında yeni bir ev almak arasında kaldım. Merkezde bulduğum ev Şişli Ortaklar caddesi paralelinde 2+1 brüt 70m2 290.000 TL. Ali samiyen projesinin hemen yanında. emsal kira değeri yaklaşık 1100 tl.lokasyon çok merkezi. yürüme mesafesinde alışveriş merkezleri, sinema tiyatro vs. var. Bölge şehrin merkezinde olduğu için işle ilgili ulaşım problemi de doğal olarak kalkıyor. iş dışında da beşiktaşa, emineönüne, taksime çok rahat ulaşılabiliyor. bu bütçeyle merkezi bir yerden ev almayı mı yoksa daha uç noktalarda yeni bir ev almayı mı tavsiye edersiniz? amacım öncelikle oturmak. Alisamiyen projesinden sonra eski evlerin yenilenmesi de çok konuşuluyor. siz olsanız ne yapardınız? alternatifim Oyakkent 2. etapta 2+1 brüt 105m2. bahçeşehir de fiyatı 240.000

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Kasım 2011 | 09:38 cenk çokbilir 665 Kişi okudu

Tebernüş bey,2 aydır Zekeriyaköy\'de ev aradığınızı beli

Soru

Tebernüş bey,2 aydır Zekeriyaköy'de ev aradığınızı belirtmişsiniz?Ben TOKI'Nin projesinde komşu oluruz diye düşünüyordum ama siz acele ediyorsunuz?Yaz, kış sürekli oturum amacıyla mı düşünüyorsunuz Zekeriyaköy'ü?Şimdi Zekeriyaköy'de de fiyatları yükselteceksiniz demektir.Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ağustos 2011 | 11:05 Tahir Günelli 665 Kişi okudu

tebernüş bey iyi günler, eroğlu grupun merter projesinde fiya

Soru

tebernüş bey iyi günler, eroğlu grupun merter projesinde fiyatlar m2 bazında 5.500-6.000 aralığında sizce bu fiyatlardan yatırım yapılır mı? Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Temmuz 2011 | 12:51 selim şahin 666 Kişi okudu