sayın Kireçci yapmış olduğunuz yorum ve tavsiyeler için te

Soru

sayın Kireçci yapmış olduğunuz yorum ve tavsiyeler için teşekkürler.babam 1 yıl once emekli oldu ve emekliliigini istanbul dışında yaşamak istediğini ve bunun için yalova'yı seçtiğini belirtti.yalovanın zemini malum?yalıva merkez g.o.paşa mah. de arsa bakmaktayım fakat fiyatlar ist.daha pahalı.bu bolge için bilgi ve tavsiyeleriniz nelerdir?teşekkrler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Ağustos 2011 | 18:50 erdogan aydın 661 Kişi okudu

Merhaba.Sitenizi uzun üredir takip ediyorum.Oturabileceğimiz bi

Soru

Merhaba.Sitenizi uzun üredir takip ediyorum.Oturabileceğimiz bir daire arayışındayız.Eşim Akatlar'da çalışıyor .Elimizde 240.000 civarında nakit var ama bir türlü eşimin işi ve oğlumuzun okul sıkıntılarına çözüm üretecek lokasyonda bir proje bulamadık.Ağaoğlunun maslak projesini inceledik fiyat olarak bizi aşıyor.Ayrıca gezdiğimiz projelerde ister istemez şu an oturduğumuz Avrupa Konutları Tem le karşılaştırma yapıyoruz ve bir türlü uygun bir yer bulamadık.Anlayacağınız şu an kiracıyız,aylık ödeme gücümüz3500 tl nin üstünde ama ne yapacağımızı bilemedik.Kağıthane'deki bir kaç projeye baktık hoşumuza gitmedi. Anadolu yakasında oturum için güzel yerler var fakat orayada köprü trafiği nedeni ile geçmek istemiyoruz.(nish adalar fuaye,nar city ve şerifali bölgesi gibi)Acaba biraz daha bekleyip yeni çıkacak projelere mi bakmalıyız?Yoksa????

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Temmuz 2011 | 14:03 Ömer Bağcı 662 Kişi okudu

MerhabaEşim ile 2 proje arasında kararsız kaldık. Eşim siska

Soru

MerhabaEşim ile 2 proje arasında kararsız kaldık. Eşim siska atılgan düşünüyor 3+1 225.000 civarı. Ben ise Meritlife kent 3+1 245.000. Merit life bana daha merkezi, imkanları daha fazla ve daha sıcak geldi en azından yeni ve az katlı binalar. Siska atılgan aslında güzel ancak anlayamadığım bir şekilde soğuk geldi bana. Sanki kıyıda köşede kalmış gibi. Tabiki yanındaki lidya flat ve hiltonuda düşünmüyor değilim gelişmesi açısından. Sizce hangisi bizi zarara uğratmaz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Temmuz 2011 | 15:12 Gökçay Tekeroğlu 662 Kişi okudu

Merhaba. Yalın Bey\'e : Sizin gördüğünüz kat planı anlaşm

Soru

Merhaba. Yalın Bey'e Sizin gördüğünüz kat planı anlaşma sırasında olan standart herkese verilen plan. Sonra daire daire ayrıntılı kat planları bize kitapçık halinde verildi. Yaklaşık, civarında deyişimin nedeni bu kitapçığın yanımda olmamasından. Brüt 117 değil 120 m2. Daha önce dediğim gibi, ortak alan dediği şey tüm projelerde daire brütünün ortak alanlardan aldığı pay. Siz bunu daire brütünüzün içinde görüyorsunuz, ayrı olarak genelde hiçbir projede gösterilmez, tek bir brüt ve tek bir net rakamı verilir. Siz de dairenizin brütnet oranına baktığınızda %73-%75 arası birşey görüyorsunuzdur. Bu da aynı hesaba geliyor. Umarım açıklayıcı olmuştur.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Temmuz 2011 | 13:48 Tuncer Aksoy 662 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey,fikirtepe rezidans projesinde fikirtepenin

Soru

merhaba tebernüş bey,fikirtepe rezidans projesinde fikirtepenin çok güzel konumda olması nedeniyle 2+1 80 m2 dairelerin 750000tl.olacağı söyleniyor.sizce bu doğru mudur?bu kadar edermi acaba...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2011 | 11:52 ramazan ak 662 Kişi okudu

Melike Hanım\'ın sorusuna izniniz olursa bir yorum eklemek iste

Soru

Melike Hanım'ın sorusuna izniniz olursa bir yorum eklemek istedim,Bahçeşehir ve Ispartakule bölgesinde Parkcity-Spradon-Elitkent-Garanti Koza Ispartakule,Ağaoğlu-Avrupa Konutları-Bizimevler projelerini detyalı bir sekilde inceleyip (hatta bu forum aracılığı ile pek çok soru iletmiştim) en mantıklı seçimin Garanti Koza Ispartakule olduğuna karar vermiştim.Şuan ne kadar doğru bir karar verdiğimi bölgede yaşamaya başlayınca çok daha iyi fark ettim. Öncelikle biraz geniş bir açıdan bakıp Halkalı-Ispartakule konusunda bir yorum eklemek istiyorum Tem yolundan maslak yönünden gelip Halkalıya devam etmek istediğinizde otoban ayrımından başlayan yoğun bir trafiğe maruz kalıyorsunuz halbuki gişelerden sonra yoğun fakat belli bir hızda ilerleyen ve 10 dakikada Ispartakule gişelerden çıkabildiğiniz bir trafikte ilerleyerek evinize daha kolay ulaşabiliyorsunuz. Ispartakule sessiz sakin bir bölge havadar olması yapılaşma yoğunluğunun az olması önemli avantajları. Bölgedeki projelere bakacak olursak Bizimevler belli bir dünya görüşüne sahip kitleye hitap eden inşaat malzemesi kalitesi açısından oldukça güzel bir proje,tek olumsuz yönü balkondaki klima istasyonu nedeniyle balkon kullanımının sınırlı olması, Avrupa Konutları-Ağaoğlu bu projeler bölegeye oldukça değer kattı fakat eğer sosyal donatılar (spor tesisleri-havuzlar) her iki projede de bildiğim kadarıyla site aidatından bağımsız ek abonelik gerektiren bir sisteme tabi olacak,Toki konutları oturum için uygun fiyatlı ve bunun yanında mütavizi bir kalite sunan konutlar,Koza Evlerinde en büyük avantaj m2 büyüklüğü konutlar 1+1 daireler bile oldukça akılcı tasarlanmış ve tüm hizmetler açık kapalı havuz fitness center sauna buhar banyosu aidat fiyatına dahil ve baktığınızda aidat rakkamları oldukça makul,kapalı otoparkda her dairenin yerinin özel ayrılmış olması sabahları aracımı nereye park ettim diye düşünmenizi engelleyecek güzel bir uygulama. Ve en öenmlisi bence ve burdaki pekçok insanın da bana hak vereceği gibi bir evde önemli olan konulardan biri birlikte yaşadığınız insanlar komşularınızdır, Koza sitesinde benim gözlemlediğim uyumlu ve belli bir kültür-maddi seviyede insanlar yaşamakta. site hizmetleri olarak incelediğimizde hayatınızı kolaylaştıracak küçük ama öenmli detay hizmetleri sunmaktalar, mesela dolduracağınız bir abone formu sayesinde sabahları köy yumurtası günlük süt ekmek ve gazteniz düzenli olarak size sunulmakta hem hergün için farklı türde sipariş verebiliyorsunuz,ödemesini kredi kartınız ile yapmanız mümkün üstelik,kapalı garajda her blok girişinde iki adet market arabası bulunmakta alışveriş torbalarınızı rahatlıkla taşımanız için, ayrıca çocukların akülü araba ve bisikletlerinin par edildiği bir bölüm ayrılmış.Isıtmalı havuz gece geç saatlere kadar hizmet vermekte, özel eğitimenli ve oldukça düşük yoğunluktaki küçük bir fitness center imkanına sahipsiniz. Konutlardaki en güzel özelliklerden biri balkonların geniş planlanmış olması böylece bahar yaz aylarında ailecek balkon keyfi yapabiliyorsunuz,yalıtım konusunda oldukça başarılı oldukça soğuk günlerde bile kombinizi en düşük seviyede tutarak yeterli ısınma elde edebiliyorsunuz. Son olarak eklemek istediğim nokta Koza sitesinde daire alanların oldukça büyük bir kısmı bu daireleri oturum amaçlı satın alıyorlar bölgedeki diğer sitelerden bu oranın bu kadar yüksek olduğunu açıkçası düşünmüyorum buda karar vermenizde göz önünde alınması gereken bir faktör. Ispartakule bölgesinin prim potansiyeli ile iligli olarak otoban gişelerinin kalkması bölgedeki boş arazilerinin biraz daha azalması faizdövizaltın vb yatırım araçlarının getirisinden daha fazlasını size sağlayacak bir yatırım enstrümanı olacağını düşünemketyim, belki İstanbulun en çok prim yapan bölgesi olmayacaktır ama ortalamanın üzerinde bir getiri sağlayacağı da oldukça açık gözükmekte,tabi bu konuda uzmanımız Tebernüş Beye sormak gerek. Yeni evinizde mutlu bir yaşam dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Mart 2011 | 22:26 Emre Özkan 661 Kişi okudu

Merhaba,Cengiz Bey Mashattan in içinde 2M migrosun, starbucks ı

Soru

Merhaba,Cengiz Bey Mashattan in içinde 2M migrosun, starbucks ın açılacağını ve daha bir çok markanın orada yer almak için sitedeki yerleşimin tamamlanmasını beklediğini, hali hazırda bir pilates studyosu ve sütte cafenin bulunduğunu, tüm bu dükkanların orada dairesi bulunanların ortak mülkü olduğunu ve bunların kiralarıyla aidatların m2 başına 1 - 1.5 tl arasında olacağını bunun o lokasyondaki ve o ayardaki bir site ve orada yaşayanlar inanılmaz bir avantaj olduğunu. 30 kat üzeri binalarda mantıken lağım kokusunun olamayacağını. Ağaoğlunun ilk çıkış fiyatının 5500 tl olarak beklendiğini ( tabi bu bir tahmin ama ben şahsen daha aşağılarda olacağını tahmin etmiyorum bu çok mantıksız olur Ağaoğlu gibi satışı ve pazarlamayı çok iyi bilen bir şirket için) ve Ağaoğlunun tüm büyük projelerinde ( Örneğin My world Ataşehir, my world europe) ilk satıştan sonra 5 -6 ay içinde fiyatların yüzde 35 ile 50 arasında arttığını ilk satıştan 5-6 sene içinde de yüzde 80 ile yüzde 100 arasında prim yaptığını. Buna bağlı olarak ayazağa projesi içinde fiyatların 5 sene içerisinde nerelere geleceğini. Bütün bunlar eşiğinde yaşamın çok daha önce başladığı ve bir süre sonra ( bence 1.5 sene çok fazla bir zaman) tam anlamıyla başlayacağı Mashattan ın çok ciddi prim potansiyeli olduğunu. Ağaoğlunun projesinin Mashattan ın değerini arttıracağını( bunu gayrimenkul ile yakından ilgili tüm insanlar bilir bir yerde ne kadar özellikli yerleşim olursa o bölgede fiyatlar o kadar yukarı gider). Ayrıca Mashattın ın ileri gitmesi için zaten Ağaoğlunun projesine ihtiyaç duymadığını ( lokasyon olarak süper bir yerde zaten). Mashattan da oturan ve Maslak plazalar bölgesinde çalışan veya İ.t.ü de okuyan birinin Mashattan dan plazalara ve üniversiteye yürüyerek gidebileceğini ( kiralama potansiyelinin çok yüksek olduğunu) vs... vs... . Bütün bunları söyleyinde bu platformu takip eden insanlara doğru bir bakış açısı açmış olalım. Bu platformda benim en çok karşı olduğum şey çok eksik ve çok yanlış analizler çünkü bu platformun gücü ve etkinliği çok fazla bizim buralara yapacağımız yorumlarda çok dikkatli olmamız ve eksik, yanlış analizlerden kaçınmamız gerek çünkü yapacağımız eksik veya resmi tam olarak ifade etmeyen yorumlar birilerinin para kaybetmesinde etkin olabilir. Ben bu kadar zamandır gayrimenkul yatırımcısıyım daha hiç bir sitenin orada yaşayanlar tarafından yüzde yüz beğenildiğini görmedim. Her zaman birilerinin memnuniyetsiz olduğu bir çok şey vardır. Önemli olan ise esas resimdir. İyi bir gayrimenkul yatırımcısı daima esas resmi görendir. Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 17:17 enver öğüt 661 Kişi okudu

merhaba tebernüş bey, bölgenin geleceği açısından hasköy,

Soru

merhaba tebernüş bey, bölgenin geleceği açısından hasköy, sütlüce ve eyüp arasında bir fark var mıdır? hangisinde ev almak daha iyi olabilir, bir fikriniz var mı?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2011 | 15:22 ahmet kızılcık 662 Kişi okudu

Şua Elite City Atakent\'te 7 katlı D bloklarda site içine baka

Soru

Şua Elite City Atakent'te 7 katlı D bloklarda site içine bakan 174m2 3+1 daireler sadece kuzey doğu (diğer odalar) ve kuzey batı (salon mutfak) cepheli. Firma bu dairelerin şerefiyesinin aynı bloktaki diğer cephelere göre daha fazla olduğunu belirtiyor. Sizin şerefiye ile ilgili yazılarınızda güney cepheli dairelerin her zaman daha iyi şerefeli olduğu ve daha fazla prim yaptığı belirtilmiş. Ayrıca aynı katta 2 adet 3+1 ve 5 adet 2+1 daire bulunmakta (güney cephede hep 2+1 daireler var). Bu projeyi bilen biri olarak orta kat için bu 174m2 3+1 dairelerin değeri ile ilgili yorumlarınız nelerdir? dairenin m2 fiyatı 2300 TL civarında bu fiyatı hakeden ve gelecekte geliştirebilecek bir konumda mıdır? Kısa katlı binaları tercih ettiğimiz için bu binalar bize uygun gelmişti fakat bu cephe durumu ve aynı katta 7 daire olması kafamızı kurcalıyor. Evi oturmak için düşünüyoruz fakat yanlış seçim de yapmak istemiyoruz...Avrupa konutları Atakent 3'de istediğimiz tarzda ksıa katlı konut bulmak mümkün müdür? İyi bayramlar Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Kasım 2010 | 22:23 hamdi yıldırım 662 Kişi okudu

Tebernüş Bey ,Size minnettarım .Asla kavgacı ve uzlaşmacı o

Soru

Tebernüş Bey ,Size minnettarım .Asla kavgacı ve uzlaşmacı olmayan bir tutumda bir kişilğim yok . Ama napıyım haksızlığa tahammülümde yok . Size son kez yazıyorum bu konuyla ilgili. Allah için yayınlarsanız sevinirim . Biz hep sizin fikirlerinizi takdir ediyoruz . Siz ne diyorsunuz .1- Fahiş aidatlar olursa sitenin değeri düşer müşteri en güzel cevabı verir . 2- Kalite ve standartlar her zaman şişirilmiş bütçelerle yakalanmaz 3- Avrupa Konutları ,Ağaoğlunun başarısı aidatların makulluğundan geçer .Bizde işte bunları söylüyoruz . 600 tl ye kiralanan bir 1+1 residence dairesinin aidatı 227 tl olurmu ? Aidatlar yüksek olursa kiralama da çok az olur . Burası residence, zaten çoğu residence dairesi kiralık . Burada benim şahsen 2 adet dairem var ve bende dahil olmak üzere tüm kat malikleri değerinin düşmesini istemez .Bölge olarak kurtlar sofrası bir yer burada aidat adı altında zarara uğramak istemiyoruz . Sizce Avrupa konutları bir marka değilmi ? Orada aidatlar neden metre kare başına 1 tl ? .Hadi biz 2 katı verelim .Hesap ortada 2 x 50 metrakare net = 100 tl hadi sizin için bir 1 tl daha verelim 3x 50 metrekare net = 150 tl Ama istenen 50 metrekare aidatı 227 tl 4.5 katı fazla Avrupa konutlarından . 4.5 kat fark olması için hiç bir artı hizmet yok . Yine allah hakkı için elinizi vicadanınıza koyun Tebernüş bey bu kadar malik bu kadar site sakini nasıl 1 günde toplandı .Zaten sitede toplam 100 kişi var yok . hepsi oradaydı nerdeyse . Kim haklı ? Dediğim üzere sizi çok seviyoruz ve bu konuyla ilgili son kez ben şahsen yazıyorum .Sizi artık rahatsız etmeyeceğim.Tüm site sakinleri dairelerin fiyatlarının 5000 tl metrekare seviyesine çıkmasını istiyor . Ama yüksek aidatlar bunu sağlamaz sağlayamaz . Bunu siz dediğiniz için yazıyorum Saygılar ,Sevgiler ,Hürmetler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Ekim 2010 | 14:08 Sadık Cidal 661 Kişi okudu