fikirtepe çikmazi

Soru

sayin kireçci şimdiden vericeniz cvp için tskk ederim sorum şu,fikirtepe imar süreci neden bukadar uzadi sizce önceden imza atmaynlarda dolayi süreç işlemiyr diye şikayet ederlerdi şimdi hiç Bir sikinti ama hiç sikinti kalmadiği halde neden bu süreç yernde sayyr afet riski kapsamina alinnca ruhsatlari bakanlik patir patir vericekri önceki çevre bakanini kastedyrm ediyorum çünkü bu yeni bakannda bu süreci ayni karrlilkla devam attrmesi gerkyr çünkü eski bakan yeni bakan diye bi kavram yoktur aslinda çünkü devletlerde devamlilik esasdir ilkesi diye bişey var ve bunu kimse inkar edemez çünkü bayraktarin verdiği söz devlet adini verilmştir dolysla bu söz şimdi sayin güllüceye bir vebal olarak kaldi allah aşkina 3,5 yil oldu neyi beklediklerini inanin kimse bilmyr yani sil baştan bir ülke kurulmayacak ki,sadece bi semt yikilip yeniden yapilacak acaba tüm dünya ülkelernde böylemi işler bu işler anlamakta inann zorlaniyrm sizin bir duyumlarnz varmi acaba ne bekleniyr fikirtepeden sonra sürece başlayan semtler dönüşme çoktan başladi ve yariladilar bile insanlarda artik sabir falan gerçkektn kalmdi sinir krizi geciryr buradaki halk teskkr ederim sayglar....

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
09 Ocak 2014 | 15:18 soner kalender 659 Kişi okudu

Beykent Vista-1 Sitesi

Soru

Tebernus Bey Merhaba, Sitenizdeki yorumlari her gun ilgi ile takip etmekteyiz, yazilariniz icin oncelikle tesekkur ediyoruz. SIze Vista-1 / Beykent / Buyukcekmece sitesi hakkinda kafamizi kurcalayan sorulamizi iletmek istiyoruz. Bir sure once, civardaki benzer evlere oranlara yuksek kira bedeli ile luks sayilabilecek site olan Vista-1 sitesine tasindik. Sitenin ses izalosyonu haricinde buyuk bir sikayetimiz yok. Fakat yaptigimiz yazili arastirma neticesinde, bulundugumuz bolgenin, ozellikle su anda oturdugumuz sitenin bulundugu parselin, 2000 li yillarda ITU profosorlerince riskli heyelan bolgesi olduguna dair makaleler yayinlandigini gorduk. Anladigimiz kadari ile bu yazilar, donemin belediye baskanlari ve site insaat sahibi tarafindan goz ardi edilmis ve yuksek katli bloklar bu parsele yapilmis. Konu hakkinda bilginiz, yorumunuz var midir? Riskli heyalan bolgesi oldugu dogru mudur? Tesekkur ederiz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Aralık 2013 | 16:14 Murat Ege 659 Kişi okudu

sancaktepe askeri hava üssü

Soru

tebernüş bey sancaktepe askeri hava üssü ne zaman boşaltılacak acaba bir bilginiz varmı yakınlardaki inşaat ruhsatlarına izin verilmiyor uçuş güvenliği açısından acaba ne zaman kalkacak ! fakat dikkatimi çeken belediyenin bazı inşaatlara ruhsat verip bazılarına vermemesi sizce neden böyle oluyor? işin içinde bir torpil söz konusumu belediye başkanı ismail erdem neden aynı adada yapılan inşaata izin vermiyor?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2013 | 19:32 mesut sunduvaç 660 Kişi okudu

GOP ÇEVRESİ HAKKINDA

Soru

Tekrar Merhaba Tebernüş Bey, dediğiniz konut arzlarını düşünmekteyim. 2 sorun var birincisi sizce TEM 2 Finanskent gibi konut sayısı az siteler mi yoksa tem 1, finanskent 2 vb ortalama 3000 konutluk yerleşim yerlerini mi yatırım yada oturmak için alınabilir ikincisi bundan sonraki arzlarda İhlas Honding gibi en az büyük projeler olur mu yoksa tem 2 yada finanskent gibi olur mu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Kasım 2013 | 17:13 ALİ SÜZER 660 Kişi okudu

103 Hane Kağıthane

Soru

Tebernüş bey öncelikle ilginize şimdiden teşekkür ederim. Biz yatırım amaçlı olarak Kağıthane 'deki 103 Hane projesinden 1+1 daire için kendileri ile görüştük. Son döenmlerde bölgede yapılan iş yeri yatırımlarını düşündüğümüzde ileride değerlenmesi ve kira getirisi olarak en uygun seçeneğin bu olduğunu düşünüyoruz. izscede uygun mu ? 1+1 69 m2 5 kat bir daire için istedikleri fiyat 270.000 TL . M2 fiyatı 3900 TL civarinda. Teslimatın 2015 ilk çeyrekte yapılacağını söylüyorlar. Bölgenin gelişimini düşünerek bu fiyatlar yatırım için uygun mudur ? Tahminen 2015 yılı kira getirisi bu tip bir daire için ne civarda olur. ? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Kasım 2013 | 01:56 Serap Alp 659 Kişi okudu

Kiptas ambarlar

Soru

Sayın Tebernüş Bey Kiptas Zeytinburnu nakliyecilere ait ambarlar mevkiinde yeni yerlesim alanlarina baslayacakmis bu konu hakkinda bilginiz varmi varsa bizlerlede paylasirsaniz sevinirim ilginize ve bilginize tesekkur ederim saygilarimla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Kasım 2013 | 21:51 Ümit inal 659 Kişi okudu

ALİBEKÖY VE ÇEVRESİ

Soru

Az önce Alibeyköyde 3+1 daire ile ilgili dediğiniz gibi aklımıza yattı ama birazda pahalı geldi buradaki bir kaç esnafla görüştüm yakında cevahir avm alibeyköy gelecekmiş daha o çevre kentsel dönüşüme gidereceğinde ileride çok daha pahalanacak diyorlar tabi bu onların düşüncesi o yüzden sizinle fikir alışverişi yapmak istiyorum Alibeyköy gelecek için iyi bir yatırım mıdır acaba?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ekim 2013 | 15:21 mustafa yılmaz 660 Kişi okudu

TEMA İSTANBUL

Soru

Tema İstanbul: - 18 katlı bloklarda 1. kat - 149 m2 brüt 107 net - 2015 Temmuz teslim - Anahtar teslim 479.000 tl - 3+1 (çift banyo tek balkon)site dışına bakan küçük peyzajlı daireyimi / Tema İstanbul : - 7 katlı bloklarda 6.kat - 130 m2 brüt 95 m2 net - site içi caddeye ve kısmi peyaja bakan - 2+1 çift banyo tek balkon - 439.000 TL olan ( anahtar teslim) daireyimi (kısa katlı olması cazip) almak yada Avrupa Konutları 2 giriş kat 138 m2 460.000 TL ( sahibi satıyor Tapu dahil ) 2.el bir daire mi yada Avrupa konutları 3 site dışı bakan giriş kat 450.000 tl ye kadar 120-122 m2 2+1 almayı tavsiye edersiniz. Avrupa Konutları 3 pojesinde giriş kat ve 1. katlar olmak üzere tüm fiyatlar aşırı yükselmiş durumda olduğundan Tema İstanbul'u tercih etmek durumunda kalıyor gibiyim. 320.000 TL nakit üzerine 60 ay vadeli yılda 1 30.000 tl balon ödmeli kredi kullanacağım. Metrobüs'e 5 dakika olan bir mesafede Yenibosna'da 2+1 kendi evimde oturuyorum ( 10 yıllık 5 katlı bina mahalle arası) . Lokasyon olarak ( eşimin işi ve çocuğumun okuluna her iki bölgeden de servis olduğu için Tema İstanbul yada Avr.Kon. 2-3 projesi farketmiyor. Avr.Kon 2 yada 3 projesini düşünürsem hemen taşınarak sahip olduğum daire krediye uygun olmadığından 160.000 TL civarında satabilirim yada 800 TL kiraya verebiliyorum. Yatırım getirisinide dikkate alarak değerli görüşlerinizi aktarırsanız sevinirim. Saygılarımla.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ekim 2013 | 21:04 hikmet tunc 660 Kişi okudu

İnnovia Ispartakule

Soru

Merhabalar Tebernüş Bey... Sizden bir istirhamım olacak. Ispartakule lokasyonuna uğradığınız zaman, Zincir Yapı'nın gerçekleştirdiği projeyi görüntüleyip, Havadan Emlak adlı sitenize koyabilirseniz çok minnettar olacağız. İstanbul' da ikamet etmediğimden, inşaatın gidişatı hakkında pek bir bilgim yok. Ayrıca sektörde ne kadar kilit bir konumda olduğunuzun farkındayım. İstanbul emlak piyasasının kalbi burada atmakta. Elbetteki herkesin gönlünü yapmak pek mümkün olmuyor. Başarının da sırrı bu olsa gerek :) . Objektif kalmanız umudu ile, iyi çalışmalar.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Ekim 2013 | 15:56 Bahadır Yılmaz 660 Kişi okudu

yatırım

Soru

Merhaba Nakitte 150 liram var.İstanbulda yatırımlık arsa yada ev almak istiyorum kira getirisi olan.Nereden alabilirim, ve sizin öneriniz ne olur arsa mı ev mi? 150 lira 20 ,30 daha yükseltilebilir.. Arsa alsam 1 yada 2 yıl beklerim değerinin artması için...Arnavutköy sizce yatırım yapmaya uygun mudur? çok teşekkürler şimdiden...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2013 | 14:43 Çetmen Bayram 659 Kişi okudu