Aykut Anıl Bey\'in Kentvizyon İnşaat hakkındaki yazısını o
Aykut Anıl Bey'in Kentvizyon İnşaat hakkındaki yazısını okudum ve çok şaşırdım. Kendisini bilinçli bir tüketici olması ve araştırıcı kişiliğinden ötürü tebrik ederken kentvizyon inşaatı kınıyor ve bundan sonraki çalışmalarında yapmış oldukları düzenlerin elbet birgün kendilerine olumsuz şekilde döneceğini belirtiyorum. Bu şekilde davranan bir inşaat şirketinden kimsenin ev almaması gerekir, öyle de yapılsın ki bu da onlara ders olsun. Gerçekten çok ayıp.
