atasehir daha yükselir mi?

Soru

tebernus bey bende kanaat soyle olustu yani cok pahali atasehirde ev projeleri anlamsiz geliyor tek sey lokasyon mu? bitmemis projelerde net metrekare basina 7-9 bin tl vermek mantikli gelmiyor ama size sorayim dedim..gerci gumrukte kalkacak diyorlar o zaman isterse siyasi yapi degissin ister degismesin yinede prim yapar gibi geliyor ote yandan birde bu durum var iste...cok kararsizim lutfen akil verin...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Mart 2012 | 13:45 mehmet ozgulec 654 Kişi okudu

MERHABA TEBERNÜŞ BEY;Kagıthane bölgesi için ne düşünüyor

Soru

MERHABA TEBERNÜŞ BEY;Kagıthane bölgesi için ne düşünüyorsunuz ,uzun vadede ev almak ve yatırım yapmak için mantıklımı ,bilindigi üzere merkezi lokosyonlara yakın bi bölge ama dogrusu bir bilene sormak ve ona göre yatırım yapmak istiyorum ...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Ocak 2012 | 10:55 bedirhan kara 653 Kişi okudu

merhaba,eşim levent, ben de Maslak ta çalışıyorum. İşimize

Soru

merhaba,eşim levent, ben de Maslak ta çalışıyorum. İşimize yakın bölge Kağıthane Merkez Mahallesi Genyap osmanpaşa evlerinde 3+1 135 m2 410.000 TL ya ev bulduk. Bu bölge için ev fiyatı normal midir?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Aralık 2011 | 10:24 zuhal gündoğan 653 Kişi okudu

Merhabalar Tebernüş bey, daha once bana soylediginiz solarkent

Soru

Merhabalar Tebernüş bey, daha once bana soylediginiz solarkent ve asrin konutlari firmalarini biraz inceledim. Verdiginiz bu bilgi icin cok tesekkur ederim. Asrin konutlari biraz daha fazla dini butun insanlarin yasayacagi yer gibi gorunuyor, burayla ilgili bana daha fazla ne soyleyebilirsiniz? Bizim evlere gore fiyatlar cok daha uygun 2 ay icerisinde metrobus beylikduzu bolgesinde aktif oluyormus. Yani yatirim acisindanda daha iyi olucak gibi gorunuyor tabii ki mevkiler farkli birisi ispartakule digeri beylikduzu. Insaat konusunda Kuran insaatin yaptigi bu konutlari nasil buluyorsunuz biraz kisisel goruslerinizi paylasirsaniz sevinirim. Cok tesekkur ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Aralık 2011 | 19:48 cemo metin 653 Kişi okudu

Günaydın Sayın Kireçci,sorum kentsel dönüşümle ilgili; ma

Soru

Günaydın Sayın Kireçci,sorum kentsel dönüşümle ilgili; malum basından kentsel dönüşümle ilgili haberleri izliyoruz. Fikirtepe'de ilk anlaşma yapıldı. kazma yakında vurulacak antlaşmaya göre 55-45 payla yapacak firma 40'ar katlı iki kule dikecek.Kendi satacağı daireleri 5-8 bin arası m2 fiyat belirlemiş. Sorum bu rakkamlara kime satacak? bağdat çevresinden insanlar fikirtepe'de alır mı bu fiyatlar acıbadem akasya başlangıç satış fiyatları bu fiyatlardan herkes evinin kentsel dönüşüm sonucu beklemeye başlamaz mı? fenerbahçe suadiye'ye 2.5 emsale çıkarılması düşünülürken fikirtepe'ye 4.2 niye? bölgeler arası böyle haksızlıklar olacak mı? bağdat caddesi halkı ataşehir'de oğluna kızına torununa aldığı 3. 5. ev alımını kentsel dönüşüm sebebiyle durdurur mu? malum my towerland projesi ekim ayı satış rakkamı 1 adet emlak konutun verilerinde. ordaki proje yapan mütaahitler ne yapacak? Bu konumda fiyatlarda gerileme olmaz mı birde ben aldığım daire için gelirimin %60'ını mortgage ödüyorum. 10 sene boyunca da ödeyeceğim. ben salak mıyım bir kenara gecekondu dikmedim kentsel dönüşüm sonucu yeni güzel daire +kira+ taşınma parası almayayım kentsel dönüşümü bu şekilde ele aldığınızda siz ne düşünüyorsunuz? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Kasım 2011 | 00:31 mehmet uslu 653 Kişi okudu

HaHaHa..:) Tebernus Abi Ahmet Veysi beye verdiyiniz Cevap cok ama

Soru

HaHaHa..) Tebernus Abi Ahmet Veysi beye verdiyiniz Cevap cok ama cok guldurdu beni..bir de helikopter pisti, uçak pisti bir de marina olan proje sorun))..Alemsin abi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Ekim 2011 | 16:46 Eren Karan 654 Kişi okudu

Tebernüş Bey,Bu nasıl bir iştir anlamıyorum. Bu halkın sağ

Soru

Tebernüş Bey,Bu nasıl bir iştir anlamıyorum. Bu halkın sağduyusuna ne oldu?? İnsaat muhendisi arkadaslarımın hepsi kaba insaatın en hasının m2 fiyatının olsa olsa 1000TL olacagını soyluyorlar; yani Finansparktan ev alan arkadas 47 m2 ye 250 TL vermiş ortada ev yok!! normalde 47 000TL bir maaliyeti olmalı hadi olsun 60 bin TL. Halkımıza ne oluyor uzayamı gidecek bu fiyatlar...PAris te evler, Paris diyorum!! 55M2 500 bin tl!. Burası istanbul...Sanırım tum yayıncı kuruluslar bu konuda halkı uyarmayıp bu piyasadan paylarını alıyorlar..bu gayet normal ama Merak ettigim yanlıyormuyum??

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Eylül 2011 | 23:10 Taner SAYIN 653 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,aylık 2.500tl ödeyerek konut olmak istiy

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,aylık 2.500tl ödeyerek konut olmak istiyorum, Ataşehir Ve Maltepe civarları Bu bölgelerdeki uygun fiyatlı konutlar için yardımlarınızı rica ediyorum. Taşdelen mevkiinde uygun konutlar var fakat, trafik sorunu var ayrıca o bölgede konutlar yapımaya başlandığından buyana fazla bir gelişim gösteremedi. Bir Ataşehir olamadı, geleceğini nasıl görüyorsunuz. Aslında Sarp group ve Dumankaya Maltepe nin projelerini bekliyordum fakat teslim süresi 3 yıl, siz herzaman oturabileceğiniz ev dersiniz 3 yıl kira ödemek mi yoksa 3 yıl beklemek mi? bu konularda beni aydınlatırsanız çok memnun olurum, sizin fikirleriniz önemli... Çok teşekkür ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
15 Ağustos 2011 | 11:51 Emriye Gülçiçek 653 Kişi okudu

"Ama alacağınız evin değerinin artışını göz

Soru

"Ama alacağınız evin değerinin artışını göz ardı ediyorsunuz... 7-8 yılda alacağınız evin değerinin artacağını unutmayın."demişsiniz. Bugün istediğiniz bir lokasyondaki projeyi şimdi söyleyin,bugünkü fiyatı ile 5 yıl sonraki fiyatını hep TL hem $ üzerinden karşılaştırmaya varmısınız Tebernüş Bey? Saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2011 | 12:45 Emin Yılmaz 654 Kişi okudu

tebernüş bey sizinle karşılaştığıma çok sevindim:)ben ya

Soru

tebernüş bey sizinle karşılaştığıma çok sevindim)ben yatırım amaçlı 1+1 daire almayı düşünüyorum. seçeneklerimi sizin yorumlarınızı okuyarak 2ye indirdim)beylikdüzü ayışığı vadi evleri 66m2 120bin, lounge 2 56m2 140 bin.ayışığını görüdüm.bitmiş proje güzel.yalnız kafama takılan kıraç'ta olması. halkalının prim yapacağını vurgulamışsınız ve zihnimde bişeyler oluştu. kıraç bölgesi ile ilgili görüşlerinizi merak ediyorum metrobüs ne kadar önemli bir etken olacak?zaman ayırdığınız için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Haziran 2011 | 15:36 filiz kaya 653 Kişi okudu