Kiralamalarda kefil için ödenen vergi hakkında
Merhaba Tebernüş bey Kontratlarda , kefil ve kontrat için damga vergısi sadece noterde yapıldıgı zaman mı odenıyor ayrıca vergı dairesıne en gec ne zaman odenmelı? şimdiden teşekkurler
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Merhaba Tebernüş bey Kontratlarda , kefil ve kontrat için damga vergısi sadece noterde yapıldıgı zaman mı odenıyor ayrıca vergı dairesıne en gec ne zaman odenmelı? şimdiden teşekkurler
Merhaba tebernüş bey. Nüfus artış hızı yüksek genç nüfusu fazla nüfusu 450 bin civarı bir ilde imara 5.5 6 km uzaklıkta tarla vasfında arazimiz var en çok gelişen lokasyonda. Sizce kaç yıl sonra imara girer. Tşk edrim
İyi günler. Yeni aldığımız ev yaklasık 5 senelik. Yapı kullanma izin belgesi kısmi yapı kullanma. Arastırmamda tüm daire ve dükkanların kısmı yapı kullanma aldığı. Tüm ev saipleri kendileri aldığından kısmi yapı kullanma olduğu söylendi. Belediyeye sordum sorun olmadığını süresiz olduğunu söylediler fakat internette 5 yıl içinde kısmı yapı kullanmadan , yapı kullanmaya geçilmeli deniyor. Konu hakkında bilgi verirmisiniz. Saygılarımla
Hisseli arsa uzerinde mustakil evimiz depremden once yapilmis. Hissedatlardan biri dava acti.heryer satilsin diye..kendisi yeni almis kucuk bir metrekareyi..basvursak dava dusermi..
Merhaba;2017/Aralıkta ev aldık.Peşinat verdik gerisini takside bağladık.Hep dubleks ev istemiştik ama pahalıydı.Şimdi karsıma uygun 2+1 çatı katı çıktı.BİR şansımız var mı acaba?Teşekkür ederim...
iyi günler milli emlaktan alınan toprak niteliği arsa fakat bunu alınca imarı 12 /50 15/50 gibi imarlımı veriler demek istemiştim dünkü sorumda yoksa imar çıkartmak için bizmi uğraşıyoruz
Mrb tebernüş bey arsa bakıyorum yatirimlik 130000 e kadar nereleri tavsiye edersiniz gözde yerler nereleri tskler
Merhaba, toplu ödemeyle borcumuzu kapatmayı düşünüyoruz ama noterden bir başkasina vekalet versek bizim adımıza işlemleri yapip tapuyu alabilir mi? Yoksa bizim gitmemiz mi gerekli?
Bize annemizden miras kalan bir arsa var. Belediyelik iken üzerine bir de değirmen yapılmış. Ancak tapudan araştırdığımızda arsa annemin üzerine ve değirmen gözükmüyor. Şu anda arsanın bulunduğy yerleşim yeri il özel idaresinde. Hiç bir istimlak bedeli ya da kira ödenmemiş ne yapabiliriz? Karşılığında il özel idaresinden arsa talep edebilir miyiz? Şimdiden çok teşekkürler.
Merhaba, Kirada oturuyorum ve kiramı 3 yıldır her ayın 1 inde yatırıyorum mal sahibi evini satışa çıkarttı bu durumda kontrat sürem Aralık sonu bitmesine rağmen beni hemen evden çıkartabilirmi bu konıds haklarımı nedir yardımcı olursanız çok minnettar kalacağım Saygılarımla, Ali Tortopoglu