Onurkent mi? Boğazköy mü?

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Verdiğiniz hizmet için teşekkürler öncelikle. Ev alma , artık kendi evimizde oturma gibi bir planımız söz konusu son dönemde. Bu kapsamda Başakşehir Onurkentten ev almak mı yoksa Boğazköyden ev alımı mı geleceğe yönelik evlerin kazanacağı değer ve konumu düşünüldüğünde daha mantıklıdır? Yardımınız için teşekkür eder, kolaylıklar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
25 Temmuz 2012 | 10:16 seda tunalı 647 Kişi okudu

Başakşehir 5. Etap'ta 90 metrekare 140 bin TL'ye almak

Soru

İyi günler Tebernüş Bey,size Başakşehir'de yatırım amaçlı ev alma konusunda fikir danışmıştım. İlgilenip cevap vermişsiniz. Teşekkür ederim. Ancak bazı ayrıntılar sormuşsunuz.1-Almak istediğim ev 5. etapta kiptaşın evlerinden.90m.kare, 2+1,140.000'e bırakıyorlar.Bir acil durum var sanırım.2-Misistanbul evlerinin hemen yanı.Önü açık.3-tapu masrafı emlakçı dahil 8000 lira masrafı var.4-24 ya da 18 aylığına 35000tl banka kredisi kullanmak istiyorum.Ordan da 4000-5000 banka faizi oluşuyor.5-Evden gelecek kira 650tl, benim bankadaki mevduat ise aylık 850-900tl getiriyor. Bütün bu bilgiler ışığında sizce bu ev yatırım için karlı mı?Yoksa sadece her Türk insanı gibi benim ev alarak kendimi güvende hissetmeme mi yardımcı olur?Nnakit olarak kalsa daha mı iyi olur? Çok kararsız kaldım. Bir uzman bakışa ihtiyacım var. Emeğiniz için şimdiden teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
22 Mayıs 2012 | 13:12 Yeşim Özdemir 647 Kişi okudu

Towerland Sukent hissesi 430 bin TL

Soru

merhaba Tebernus beyTowerland sukent hissesi 430.000-435.000 tl arası ...117 m2 brut, 77 m2 net... (11 m2 kat bahcesi haric) Satınalmayı tavsiye eder misiniz? tesekkurler selamlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Mayıs 2012 | 15:02 toygun boyacıoğlu 648 Kişi okudu

Teşekkür

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Öncelikle size Allah Sabır versin. Bizlere karşılığında belki sadece bir teşekkür bekleyerek(onu da pek beklemeseniz de) danışmanlık hizmeti veriyorsunuz binlerce insana 3-5 kuruş birikimi için yöntem söyleyerek "kesin fikirlerden kaçarak-öngörünüzle ve meşhur kitabınızla" yardımcı olmaya çalışıyorsunuz buna rağmen kendi yanlışlarını,yatırım hatalarını size yüklemeye çalışan sözüm ona cinlik yapmaya çalışanlar çıkıyor. Ve şaşıyorum siz hala aynı edebinizle sorularını cevaplıyorsunuz. Sağolun ne diyeyim. Ben de sizden oturduğum yer uzak gidip her daim vaziyeti göremiyorum o nedenle varsa elinizde Babacan Yapının Crown Tower projesinin videosunu ekleyebilir misiniz? Bir de bilginiz dahilindeyse Metrobüs o bölgeye ne zaman çalışmaya başlayacak. Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
16 Mart 2012 | 06:57 Ahmet DEMİR 648 Kişi okudu

dumankaya adres kampüs'te 81 metrekare 126 bin TL'ye alınır mı?

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Yatırım amaçlı olarak Dumankaya'nın Tuzla'da yapımına başlayacağı Adres Kampüs evlerinden almayı düşünüyorum. 2+1 brüt 81 m2 büyüklüğündeki evler 126 bin TL'den satışa sunuldu. Bu fiyata bu büyüklükte bir ev almak ne kadar karlıdır? Bir de bölgede kurulması beklenen üniversitelere yönelik bir proje ve bu yüzden evler biraz küçük düşünülmüş. Bu durum evin satılabilirliğini ve gelecekte yapacağı primi ne kadar etkiler?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
13 Mart 2012 | 07:09 emrah karaca 648 Kişi okudu

kartal orhantepe mah emsal artışları

Soru

ıyı calısmalar; kartal orhantepe mahallesındekı 510 metre kare arsamızı mutahıte kat karsılıgı vermek ıstıyoruz fakat emsal degerı su an ıcın 1,50 olmasından dolayı veremıyoruz emsal artısı bu bolgede ne zaman olacak bılgınız varmı

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2012 | 07:47 CEMAL BİNER 647 Kişi okudu

Esenyurt Kiptaş 5. Etap teslim tarihi

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, 19 ocak 2011 tarihli programınızda kiptaş genel müdürüne ilk sorunuz 5. etapın anahtar teslim tarihiydi ve kendisi 1 ay içerisinde teslim ederiz demişti. O 1 ay geçti gitti ve hala teslimatla ilgili en ufak bir bilgi yok. Size gelen bir bilgi var mı? Anahtar teslimatı ne zaman yapılır? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Şubat 2012 | 03:56 Yalçın PARLAK 647 Kişi okudu

avrupa konutları atakent 3 ankastreleri

Soru

Hilal Hanım selamlar, Benim sorum hukuki bir mesele ile ilgili değil. Tebernüş Bey'in sitesinde avrupa konutları atakent 3 projesinde müşteri memnuniyeti için ankastrelerde farklı bir yöntem izleneceğini söylemişsiniz. Orada Tebernüş Bey'e de sordum ama size yönlendirdi. Bu farklı yöntemin ne olduğunu belirtebilir misiniz?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
17 Şubat 2012 | 05:24 hamdi sağlam 647 Kişi okudu

Mashattan uzun vadeli düşünenler için fırsatlar barındırıyor

Soru

Merhaba tebernus bey...nasilsiniz? benim sorum mashattanla ilgili olacak...simdi ben burada 3+1 daire begendim fiyati 630 bin dolar...konum olarak baya iyi bir yer...aslina bakarsaniz istanbulda bircok projeyi arastirdim ama en sonunda mashattana karar kildim cunku hakikaten emrullah bey bu isi biliyor hic oyle piyasadan boburlenen diger muthaittler gibi degil vallahi en kral malzemeyi en kral isciligi kullanmis betonundan vanasina celiginden demirine..kendisini gercekte gormedim gorsem anlindan opecektim o derece..dedigim gibi ilk olarak diger projelerle malzeme olarak kiyasladim ve mashattandan iyi bir proje istanbulda goremedim..ikincisi lokasyonuda cok iyi..benim buldugum daireninde konumu cok iyi...benim sorum bu fiyata alindigindan 3-5 sene icinde primde yapabilirmi ne dersiniz? cunku mashattanda benim gordugum cok daire oldugundan ve koperatif daireleri yeni yeni oturulmaya baslandigindan biraz fiyatlar makul gibi geldi..bu iscilik bu lokasyonda bir proje 3-4 senedir oturulmus bir halde olsa ve az konut olsa eminimki fiyatlar en az yuzde 30-40 artardi..kaldiki etrafindada yeni prohjeler olacagi soyleniyor ne dersiniz?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Şubat 2012 | 21:50 cengiz tasci 648 Kişi okudu

aynen öyle çok geç keşfettim malesef :) ve size soruyu yönel

Soru

aynen öyle çok geç keşfettim malesef ) ve size soruyu yönelttikten 5 dk. sonra süleyman çetinsaya ile olan programınızı buldum izledim )) sanırım TEM 2 için bir umut var...ayrıca Antalya'da yaşayan annemler Istanbul'da bir yatırım yapmak istiyorlar. 250-300bin civarını geçmemesi gerekiyor. 2-3 yılda kazanç sağlaması açısından, kendilerini BatıŞehir projesine yönlendiriyorum, 2+1 alımı için...sizce doğru yapıyor muyum? yoksa biraz daha Halkalı bölgesine mi kaymalıyım?şimdiden teşekkürlerrr )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Ekim 2011 | 20:46 Ayça Yenihan 647 Kişi okudu