Bahçetepe Evleri

Soru

Tebernüş Bey; Bahçetepe evlerinde ev almayı düşünüyoruz. Bizim asıl ilgimizi çeken hobi bahçeleri. Kafamızda şöyle bir soru işareti var. Ev ile birlikte verilen hobi bahçelerinin bir müddet sonra elden alınması durumu söz konusu olabilir mi ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ekim 2013 | 13:43 Volkan ÖZDEN 643 Kişi okudu

Batışehir teslim

Soru

Tebernus bey beklenen ithal malzeme neymis bilemiyorum ama inanc beye sormak isterim acaba temmuzda agustos teslim derken, eylulde de kasim teslim derken bilmiyormuymis bunu? Tabiki yalan soyledigine inanmiyorum ama cok acikki batisehir yonetim ekibi projelerine ilk gunden beri hakim degil, insaallah evleri aldigimiz zaman facia ile karsilasmayiz. Bu arada benim bir duyumu mu not edin, insaallah yanlistir, 2. Etap teslimler sozlesme tarihi olan nisanda yetismeyecekmis.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2013 | 12:03 Suleyman eken 643 Kişi okudu

kadıköy'de emsal konusunda son durum

Soru

merhabalar caddebostanda oturduğumuz apartmanı kat karşılığı müteahhide vermeyi düşünüyoruz. kadıköy için emsal hala 2.07 sanırım. ancak kat bahçesi ve yeni getirilen haklar konusundaki son durum nedir acaba.. selam ve saygılar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Eylül 2013 | 12:07 ismet sancak 644 Kişi okudu

Konut Satışında Vergilendirme

Soru

Selamlar, İki yıl önce aldığım iki konuttan birini bu ay sattım. Diğerini de 2-3 ay içinde satmayı planlıyorum. Ancak konut satışıyla ilgili yeni bir vergilendirmenin olduğu ile ilgili haberler duydum. Ticari bir işletme değilim. Çalışanım. Bana bu satışlardan bir vergi borcu gelir mi acaba? Vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkür ederim... Hoşça kalın...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Haziran 2013 | 10:32 Cem Saltuk 644 Kişi okudu

makromtek tuzla

Soru

Hilal Hanım sorumu tam anlatamadım herhalde daha açık sorayım haziran 2012 yılında sözleşme yaptım ve 85000TL eft yaptım makbzu bende, şimdi gelişen olaylardan dolayı arsa sahibi ile aralarında sorun çıkmış ve mahkemelik olmuşlar anlıyacağınız proje iptal oluyor, benim sözleşmemde 6,6 nolu maddede eğer ben fesh edersem %20 kesinti ile ödeyeceklerini, 7,3 nolu maddede ise makrom fesh ederse bana %20 yani verdiğim 85000 TL nin %20 si kadar 17000 tele fazla olarak verecekleri maddesi var benim verdiğim 85000+17000 toplam 102000TL olması gerekiyor diye düşünüyorum, benim asıl merak ettiğim bu her iki maddeyide tam haliyle ekliyorum 6.6. Alıcı teslim süresinden veya bedelin tamamının ödenmesinden sonra sözleşmeyi fesh etmek isterse teslim veya son bedelin tamamının ödenmesinden itibaren yedi gün içinde satıcıya başvurması halinde daire toplam satış bedeli üzerinden % 20 kesinti yapılarak iade edilir. Bu satıcının taktirinde olup alıcı masraf, tazminat vb. talep edemez. 7.3. Satıcı kendiliğinden kaynaklanan nedenlerle dairelerin satışından vazgeçerse alıcının ödediği bedeli %20 fazlasıyla iade etmek zorundadır. eğer proje iptal olursa ben bu maddeden yararlanabilirmiyim. Şimdiden teşekkürler

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
14 Haziran 2013 | 14:13 faruk sarıoğlu 644 Kişi okudu

Kartal kentplus ve uprise elit yanındaki arazi

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Kartal Kent Plus yanındaki Danone depo ve bu deponun yanında prefabrik gibi yapılmış bir yer var. Bu arazi için iş merkezi veya otel yapılacağı şeklinde söylentiler doğru mudur? Bu arazi için bildiğiniz bir proje var mıdır? Buraya yapılacak projeler o bölgedeki uprise ve kentplus sitelerinin fiyatlarına ne gibi bir etkide bulunur? Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Haziran 2013 | 12:45 ismail özkan 643 Kişi okudu

FİKİRTEPE

Soru

sn tebernüş bey bugün internetteki haberlere göre bakanlar kurulu kararı ile fikirtepe riskli bölge olarak ilan edilmiş ve resmi gazetede yayınlanmış.Projelerin önünün açıldığı belirtilmiş.Fakat 4.14 emsalin ne olacağı daha belli olmamış.Biz geçen yıl şu anda fikirtepede lansmana çıkan firmalardan birine vekaletlerimizi verip devletin dediğini uygulamıştık.Bundan sonra bizler için neler olacağını deneyimlerinize ve duyumlarınıza göre bizlerle paylaşıp bundan sonra vekalet verdiğimiz için ne yapmamız gerektiğini bildirebilirmisiniz..Teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2013 | 19:12 Gökay 644 Kişi okudu

Bolu Yeniçağa villaları

Soru

Yeniçağa kuş cenneti gölü manzaralı ,orman yanı ,eşsiz manzaralı ,korumalı 8 adet çelik konstrüksiyon villamızın tamamı olmak koşulu ile satılıktır.kartalkaya ya 20 dk mesafede olup,çift katlıdır.yabancı müşterilere ulaşmak arzusundayız.şu anda sahibinden satılıktır.yabancı müşterilere,arap ülkelerine satış için nasıl bir yol izleyebiliriz.ilginiz için şimdiden teşekkürler. saygıyla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2013 | 17:01 rüstem anarat 644 Kişi okudu

Minibüs Caddesi - Göztepe de Kurumsal Market Kiracılı İşyeri

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Biz minibüs caddesi Göztepe Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin biraz ilerisinde, Türkiye'nin en iyi market zincirinin 10 yıllık kira sözleşmesi yaptığı yeni bir dükkan almaya çok yaklaştık. Market en geç temmuz 2014 de kira ödemeye başlayacak. Şu anda dükkanın iskanının alınması ile uğraşılıyor. Size danışmak istediğimiz 2 husus var. 1- 150 m2 zemin + 30 m2 bodrum için 3.000.000 tl satış bedeli nasıldır? 2- Asgari 12.150 tl net kira (asıl kira brüt olarak aylık net satışın 5 % i) için 3.000.000 tl satış bedeli nasıldır? Hedef in aylık 600.000 tl net satış (net 24.000 tl aylık kiraya karşılık geliyor) olduğu sözlü olarak bildirildi. Her sene asgari kira artışı (tüfe+üfe)/2 olarak belirlenmiş. Saygılar, Ahmet Aslan

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2014 | 09:17 ahmet aslan 644 Kişi okudu

fiside da sözleşme feshi

Soru

hilal hanım,hürmetler.izmirde oturuyorum.fiside den alacağım evden mevcut durumlardan dolayı vazgeçtim.istabbula gittiğimde bana fesih sözleşmesi verdiler.29000tl lik ödemiş oldugum senedin karşılığı olarak. .29 kasım 2012 de ödenmek üzere verildi.sonra bunlar iflas erteleme kararı aldılar.telefon açtığımda size haber verilecek dendi. şimdi2013 nisanındayız.işçi emeklisiyim.bu paraya çok ihtiyacim var.neyi bekleyeceğiz.ne yapmamız gerekir.ayrıca bu verilen fiyapı aş ye ait imzalı sösleşmenin yasal geçerliliği varmıdır.siz davamızı takip edebilimisiniz.yardımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim.kolaylıklar dilerim.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
13 Nisan 2013 | 18:30 mehmet akın 644 Kişi okudu