merhaba tebernüş bey,benim ataşehir fetih mah.de 200m2 dublex

Soru

merhaba tebernüş bey,benim ataşehir fetih mah.de 200m2 dublex dairem var son derecede güzel bir daire hatta tahralının yanında duydumki buraya yeni bi alışveriş merkezi yapılacağı şu an 240 bin liraya satışa çıkardımama satamıyorum acaba sizce beklesem ilerde daha iyi prim yaparmı. teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ocak 2011 | 14:36 şakir işcan 644 Kişi okudu

merhabalar tekraravrupa konutları atakent 3, tem kadar prim pote

Soru

merhabalar tekraravrupa konutları atakent 3, tem kadar prim potensiyeli taşımasada proje olarak en iyi atakent teki proje bence bosphorus city dende proje olarak üstün binaların konumlandırılması acısından ve bu projenin ibb estetik kuruluna takılmasının sebebini biri bana söylerse çok aydınlanmış olacağım. iyi pazarlar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Aralık 2010 | 01:13 alican mercan 644 Kişi okudu

iyi geceler tebernüş bey ben diyarbakırdan. 3 aydır sitenizi

Soru

iyi geceler tebernüş bey ben diyarbakırdan. 3 aydır sitenizi takip ediyorum ve kısmetse 3-4 yıl içersinde istanbula yerleşmeyi düşünüyorum.bu 3 aylık periyotta hemen hemen tüm soru cevaplarınızı okuyup çıkan tüm projeleri inceleyip kendime göre bir yol haritası belirleyip geçen hafta istanbula geldim. tabi amaç birazda elit city lansmanına yetişmekti. neyse ilk olarak elitcity i inceledim proje güzel olmasına rağmen fiyatlar pahalıydı,ordan istanbul lounge uğradım proje elitcity den çokdaha güzel ve fiyat olarak daha cazipti ama hızımı alamayıp divan residence geçtim nihayetinde bitmiş proje ve havadan emlaktan gördüğüm kadarıyla yeri çok güzeldi. ancak uçuk fiyatı kalitesiz işçiliğiyle örtüşmüyordu üstelik site alanı o fiyata göre çok küçüktü. tüm bunlardan sonra gelişme aksında olan kurtköye geçtim amaç belli iyi bir yatırım yapabilmek. siteden takip ettiğim mini royal projesine geçtim fiyat çok cazipti proje güzeldi ama içim kurtköye ısınamadı ben avrupa yakasını beğendiğim için yönümü bu defa esenyurda çevirdim. önce crown tower a baktım projeyi beğendim yer güzel ama fiyatta bir türlü anlaşamadık.ve final yanımda gezdiğim arkadaşımla innovia 2 den ona bir adet 1+1 konut aldık tabi ben daha önceden ordan aldığım için almadım.ben başka projelere baktım ama tatmin olmadım. ee bu kadar şeyden sonra sonuç? öncelikle her gittiğim projede sizden özellikle bahsettim isminizi ve sitenizdeki reklamdan dolayı geldiğimi altını çizerek söyledim kimi zaman satış temsilcileriyle kimi zaman müdürlerle kimi zamanda proje sahipleriyle görüşüp projelerini değerlendirdik ve diyabakırdan gelipte istanbul hakkında projeler hakkında bu kadar bilgi sahibi olmama şaşırdılar. kimisi sizin gücünüzü anlayamamış hatta reklam fiyatlarınızın yüksekliğinden şikayetçiydi. ancak diyarbakırdan ben onun karşısında kanlı canlı duruyorum sonucu anlamıyordu.ben sizin sayenizde ordaydım. ama bana mal satamamaları kimi yerde onların beceriksizliğiydi yada projeleri kalitesizdi.ben 3 ayda sizden çok şey öğrendim. ama onlar öğrenemiyorlar milyonlarca dolar yatırıp bu işi tam anlamıyla hakkını veren sayılı birkaç firma var.dikkat ettiğim şey gezdiğim yerler benden sonra tekrar reklam vermiştiler siteye belki etkim oldu diye biraz sevindim. neyse sonuç itibarı ile bu siteyi onlarında okuduğunu biliyorum biraz onlarda öğrensin diye sizin söylediklerinizi bende onlara tekrar etmek istedim.öncelikle örnek daire şart, kullanılan malzeme görselde mutlaka kaliteli olmalıki alıcının projeye kanı kaynasın, fiyatlar cazip olmalı bence proje boyunca satış yapmak yerine özel fiyat oluşturup 1 ayda tüm daireleri bitirmek gayet mümkün buda diğer projeye geçişi hızlandırmakla beraber sürümden kazanmanın yolunu açar.pazarlama projeyi gerçekten bilen satış temsilcisi şart yoksa o proje çok iyi olacakki kendisini satsın , sonraki adım gok güzel herşeyin belli olduğu bir internet sitesi proje burda çok net anlaşılmalı ve son olarak emlak kulisinden tüm türkiyeye açılmak hatta mümkünse tebernüş bey onay verene kadar projeyi güncelleyip geliştirmek. bunları uygulayan inşaat şirketleri başladıkları projeyi maximum 1 ay içersinde tüketebilirler. alıcılar içinse söyleyeceğim düşündükleri lokasyonda tüm projeleri gezmeden pazarlık yapmadan (bu özellikle önemli marketten 2 poşet mal almıyorsunuz. korkmayın pazarlık yapın o kadar para sayıyorsunuz. proje çok unutmayın indirim mutlaka alın en az 5000 tl ciddi alıcıysanız yaparlar 1 hafta sonra yine size dönerlerler korkmayın) daire bitiyor istediğiniz şerefiye kalmamış laflarına karnınız tok olsun ellerinde her zaman güzel daireler var ve bunları genelde sona saklıyorlar, kötüleri önce bitiriyorlar. ve lansman fiyatlarını yakalamaya çalışın ve tanıdığınız ev almayı düşünen herkese emlak kulisini mutlaka tavsiye edin .ve tüm bu öğrendiklerim için size sonsuz teşekkürler tebernüş bey

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Aralık 2010 | 22:18 süleyman nazif 644 Kişi okudu

Merhaba Sayın Kireççi. Silivri Değirmenköy Kınalı da 1 yı

Soru

Merhaba Sayın Kireççi. Silivri Değirmenköy Kınalı da 1 yıl önce 1,5 dönümlük bir arazi aldım. En az 5 yıl vadeli elimde tutmayı düşünüyorum. Tarla vasfında. M2 si yaklaşık 20 tl ye mal oldu. Çevresindeki arazileri inceledim. Arazilerin çoğu 1 dönüm ile 6 dönüm arası büyüklüklerde. Ortalama 3 dönüm gibi diyebiliriz. Büyük arazi alın derken sanırım ne demek istediğinizi anlamaya başladım). Büyük arazi sahipleri güçleri olduğu için bunun üzerine proje geliştirebiliyorlar ve yetkili mercilere onaylatabiliyorlar, ancak küçük arazi sahipleri proje geliştirecek, politik baskı yapacak güçleri olmadığı için ve dağınık oldukları için proje geliştiremiyorlar. Dolayısıyla küçük arazilerin yoğunlukta olduğu bölgede prim şansı, büyük arazilerin yoğunlukta olduğu bölgeye göre daha az. Doğru mu anlamışım acaba).

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ekim 2010 | 00:33 edip eryüz 643 Kişi okudu

Merhaba, Şişli'de çalışıyorum. Ev almak istiyorum. Ancak Ş

Soru

Merhaba, Şişli'de çalışıyorum. Ev almak istiyorum. Ancak Şişli civarındaki semtlerde evler ya çok pahalı ya da çok eski ve bakımsız. Bahçeşehir/Esenyurt/Boğazköy taraflarındaki özellikle yeni projeler hem fiyat hem de site özellikleri açısından cazip geliyor.Sizce istediğim koşullardaki ev hayatı için haftada 5 gün o yolu gitmek akıllıca olur mu?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Ocak 2010 | 20:42 fatma kaya 643 Kişi okudu

ters dublex bir evi bölünmesi ve ayrı ayrı satılması

Soru

merhaba, ters dublex den bölme bahçe katı bir ev almak istiyoruz. evin iskanı ve ayrı ayrı tapusu var fakat eve kredi çıkmıyor. evi aldıktan sonra ilerde bir sorun cıkarmı ya da ne gibi sorunlar çıkar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2024 | 10:36 ebrar özdemir 642 Kişi okudu

Teres Katın Kullanıl Hakkı

Soru

2013 yılında satın aldığım 4 katlı apartmanın 2. katında oturmaktayım. Yönetim planında Terasın kullanım hakkı Daire:4' de aittir diye madde var. Ben Tapu müdürlüğü ve Belediye'ye sorgulattığımda teras kat ortak alan olarak gözüküyor.Daire 4' de teras katını 4 dairenin kullanımına açın dediğimde burası bana ait mütahit bana öğle söyledi sizde onay vermişsiniz der. Diğer 2 dairede benim gibi düşünüyor. Nasıl bir yol izlemem gerekir teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
29 Nisan 2024 | 13:49 Yılmaz UMUR 642 Kişi okudu

Arsaya donusen yapilarda Hisse miktarı mi yikimdan önceki kiymeti mi

Soru

Selamlar. 50 bagimsiz bolumlu anacadde üstü 25 daireli ve ikisi anacaddeye bakan digerleri pasaj ici veya arka sokaga bakan 25 dukkanli toplam 50 bagimsiz bölümlü binamiza curuk raporu cikti. Sorum şöyle. Bina malikleri muteahide vermek uzere ortak bir karara varamaz ise ve bina yıkılıp arsaya dönüşürse daireler ve irili ufaklı su an degerleri cok farklı dukkanlarin durumu nasil olacaktır. Arsa paylarina gore mi arsa degerinden pay alirlar yoksa yikilmadan önceki degerleri hesaba katılır mi. Tesekkur ederim

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
03 Haziran 2021 | 22:02 Levent sipahi 642 Kişi okudu

Daireme nasil tasinabilirim

Soru

Merhaba tebernus bey size daha oncede yazmistim bursada site ici daire aldim tapusu var ve 1 yildr kredi oduyorum yer sshibi ve müteahit uzerine 1.8 milyon kredi borcu var. Site 4 blokttan olusuyor 2 blok nitik diger 2 blok ici olucak cevre duzenide olmadi uzlaya gidelim herkes 20 bin versin dedik toplmda 45 daire var lakin yer sahibi para ya da daire vermem diyor ne yapmmz lazım

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Ağustos 2018 | 03:03 Elif şen teyin 641 Kişi okudu

Teknik hacim alani depo olarak kullanilir mi

Soru

Merhabalar. Binamizda 5 daire ve 5 adet bagimsiz depo var. Bu depolarin hepsi bir daireye ait. Ayrica depoda teknik hacim alani adi altinda bir alan var. Binayi yapan muteahhit burayi demir kapi ile kapatarak depo olarak kullaniyor. Muteahhit bu teknik hacim alanini kendisine depo yapabilir mi, depo olarak kullanabilir mi? Tesekkurler.

Satfiye Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Mayıs 2018 | 11:56 Mustafa bayram 641 Kişi okudu