RİSKLİ BİNA BELGESİ ALINMIŞ BİNA
Saygılar Selamlar Gürsel Hocam Benim oturduğum aparmanın yapı denetim firmasında riskli yapıdır raporu çıktı şimdiki sorunumuz mutahit bulamıyoruz çünkü bu bina 5 kat her katta 3 daire var toplamda 15 daire var hiç bir mütahit kar yok diye bu işe girişmiyor belediye katta vermiyor daire sahipleride mütahite üst para vermeye gelmiyor binanın üzerimize yıkılmasını bekliyoruz nasıl bir yol izlemeliyim şimdiden teşekürler
