izmir menderes

Soru

numan adıgüzel : merhaba serdar bey..benim izmir menderes gölcükler mah. kısıklı sanayi sitesinin arka tarafında hava alanına 5 km önünden otobüs yolu geçiyo 13 dönüm zeytinliğim var ben istanbulda oturuyorum akrabalarım var orda onların sayesinde aldım dönümünü 20 bin tl den aldım istanbulda her yerde bir konut projesi var izmirde çok az ayrıca istanbulda en ucuz tarlanın bile dönümü yaklaşık 100 bin tl uzun vadede izmirde istanbul gibi bir patlama yapabilirmi yoksa burayı satıp istanbuldanmı yer alayım..teşekkür ederim

Serdar Dağıstan tarafından yanıtlandı.
14 Kasım 2013 | 11:44 numan adıgüzel 642 Kişi okudu

imar

Soru

merhaba tebernüş bey yıllardır emlak kulisini takip ediyorum ve sizlerinde yazısını okuyorum.benim için bu site türkiyede emlek üzerine bir nıumara bu konuda elinize kimse su dökemez ALLAH için.lakin benim bir sorum olacak. benim akfıratta 1141 parsel bir arsam var.bu arsa 500 metre kareydi.şimdi yeni bir imar geçti tuzla belediyesi ve ibb bu arsaları 337 metre kareye düşürdü buna kabul.lakin vermiş olduğu imar 3 kat her kat 55 metre kare olmak üzere izin veriyorlar.sizler bu işin yıllardır içindesiniz.ALLAH için bana söylermisiniz böyle bir imar dünyanın neresinde var.55 metre kare üzerine evmi olur.neymiş efendeim ömerli barajının su havzasında kalıyormuş neymiş efendim yüksek imar verilmezmiş bu ne biçim bir iştir bari en azından 3 kat verde yüz metre kare üzerine ver bir işe yarasın .ikinci büyük şehir buradan geçecek dediler ondanda bir haber yok.bu ne lahana turşusu bu ne perhiz ben bu işten bir şey anlamadım zaten 34 yıldır bir çivi bile çakamadık bu yerimize satsak iyi bir daire parası bile etmiyor size sorum şu olacak ben engin saraçoğlu bütün basını başta sizi çağıracağım tayyip erdoğanı kadir topbaşı ve şadi yazıcıyı basının önünde açıklama yaparak mahkemeye vereceğim yıllardır insanları mahvettiler yazık değilmi bu millete madem devletsin o zaman oraları hakkını ver ne yapıyorsan yapben böyle bir fikir düşünüyorum ne olur bana bir akıl ver çıldırmak üzereyim satsam para etmiyor imarı düşük kimse almıyor yapsam param yok 55 metre kare ne işe yarar işin içinden çıkamıyorum bana bir akıl ver cevap bekliyorum yardımcı olursan çok sevinirim veyahutta dediğim gibi istikamet mahkame orasıda olmassa avrupa insan hakları mahkemesine kadar devam acaba ben bir ali ağa oğlu olsaydım veya büyük bir holding sahibi benimde bu yerlerde arazim olsaydı bu imar böylemi geçerdi çok merak ediyorum saygılarımla lütfen bana dönüş yaparsan sevinirim iyi çalışmalar

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Ekim 2013 | 14:41 engin saraçoğlu 641 Kişi okudu

hisse satışında tapu harcı

Soru

merhaba, babamızın ölümünden sonra bize kalan tarlalar için 4 hissedar olarak ortak tapumuz vardı. bu tapulardaki malın değeri belediyece 492.000 TL olarak belirlendi. hissedarlardan biri diğerine hissesini satmak istiyor. tapu masrafı ne kadar olacaktır (aşağı yukarı bir rakam yeterlidir) ve daha önemlisi tapu masrafı tüm değer üzerinden mi, yoksa devredilecek 1/4 hisse üzerinden mi hesaplanacaktır. yardımlarınız için teşekkür ederim..

Ahmet Korkmaz tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2013 | 00:17 yasemin tekeli 641 Kişi okudu

ağaoğlu 46 ?

Soru

Ağaoğlu 46 için 550.000 civarında fiyat verilen tek odalı (%10 peşin+%15+%15 ara ödeme ile ) arka cephe deniz ve peyzaj görmeyen bir daire yi şimdi almak iyi bir yatırım sayılır mı? Fiyatlar çevredeki The istanbul evleri vs e göre zaten tavan yapmış gibi görünüyor . yoksa bahsedilen park projesi nedeniyle fiyatlar gittikçe yükselir mİ?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
24 Eylül 2013 | 11:49 pinar yanmaz 642 Kişi okudu

essenora projesi

Soru

essenora projesi küçükköyde ortalama metrekare fiyatları 3500 TL acaba bu bölge ve proje için yüksek bir fiyat mıdır?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Eylül 2013 | 19:20 sibel demir 641 Kişi okudu

satılık müstakiller

Soru

Merhaba, Konu-1: -------------- Koşuyolu mah. de (caddeye yakın) 3 kata imarı olan 156m2 arsa içinde, 2 katlı 110m2 , 2 oada 1 salon 2 banyo olan müstakil ev 450.000 TL. ve krediye uygun , ancak tapusu hisseli imiş. emlakçı 1970 den bu bölgede her 3 binaya bir tapu verildiğini çoğu binanın bu şekilde olduğunu söyledi. Kredi de sorun olmayacağını sadece mütahite vermek istersek 3 binanın da beraber verilmesi gerektiği gibi bir konudan bahsetti. Bu durum sıkıntı yaratır mı? fiyat uygun mu? tavsiye edermisiniz? 3 sene kiraya vermek sonra kendimiz oturmak istiyoruz. Konu-2: -------------- Edirne kapıda Kariye müzesinin bulunduğu alanda 3 katlı 120m2(herkat 40 m2) tarihi eser 235.000TL ye satılıyor. Kat mülkiyetli tapulu. evin içinin komple yenilenmesi gerekiyor(elektrik+su tesisatı dahil) Bu konudaki görüşlerinizi rica ediyorum. Apart olarak değerlendirmek istiyoruz. Saygılarımla,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Eylül 2013 | 09:51 Betül Alakuş 642 Kişi okudu

stüdyo daire yasağının 1+1 e etkisi

Soru

Merhaba Tebernüş bey, 1+0 yani stüdyo dairelere gelen yasak 1+1 dairelere olan talebi nasıl etkiler? İyi günler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Eylül 2013 | 11:44 Ali Eşiyok 641 Kişi okudu

Arnavutköy-Sazlıbosna-Açıklama Yapmalıyım

Soru

Tebernüş bey, Cevabınız için teşekkür ederim.Eşimle okuyunca şaşırıp çok güldük.Benim e-mail adresine giremeyince sorumun size ulaşıp ulaşmadığından emin olamayıp,eşimin üzerinden yazdım.Gülücük yapmışsınız ,sizce orayı satışa mı çıkaralım? eşimle ben teşekkür ederiz,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
21 Ağustos 2013 | 22:10 Elif KÜÇÜK 641 Kişi okudu

Soyak Evreka

Soru

Merhaba Tebernüş bey, Soyak evreka dan 64 mt 1+1 200.000 TL ye yatırımlık daire almayı düşünüyoruz. Kira getirisi 900 TL.. Kira çarpanı 222 ay.. Çarpanı iyi gibi görünüyor. Sizce mantıklı bir yatırım olur mu? Birde fiyatlarına bakınca, metronun gelmesi, adliye sarayının olması gibi detaylarını düşünce hala iyi oranda prim yapmamış gibi görünüyor.. sizce daha payı var mı? Bizim bir acelemiz yok, ya da bu fiyat bandında bize önerebileceğiniz yerler var mı?Düşünmemiz ve değerlendirmemiz açısından.. Bir kere de tüm soruları sormak istedim :) teşekkürler..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Temmuz 2013 | 16:33 Nursel Uluğ 641 Kişi okudu

Tema Istanbul

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, Tema istanbulda 3. kat batı cephe, 1+1 brüt 73, net 53 metrekare evi 247.000 liraya almayı düşünüyorum. Sizce yatırım için uygun mudur? teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Temmuz 2013 | 09:19 Metin Bekil 641 Kişi okudu