Tebernüş bey merhaba, bir sene önce Sahil park Veliefendi\'den

Soru

Tebernüş bey merhaba, bir sene önce Sahil park Veliefendi'den güney cephe, 3. kat 2+1 108 m2 daireyi 250 Bin TL'ye satın almıştım. Şimdiye kadar toplam fiyatın %50'sini ödedim.İnşaatı havadanemlak sayesinde takip ediyorum ve hızlı bir ilerme olduğunu görüyorum sanırım sene sonunda teslimler yapılacak. Sahilpark'ın ikinci elleri de yavaş yavaş satışa çıkmaya başladı ve internette 500-520 Bin liraya 137 m2 3+1'lerin ilanları dolaşıyor. Sizce bu kadar prim yapmış olabilir mi? inşaat bittikten sonra primi artabilir mi? müşteri bulabilirsem hissemi satmamı önerir misiniz? teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
19 Temmuz 2011 | 10:45 Ali Gul 642 Kişi okudu

Tebernüş Bey hızlı cevabınız çok teşekkürler.m2 bazlı d

Soru

Tebernüş Bey hızlı cevabınız çok teşekkürler.m2 bazlı düşünmek daha mantıklı haklısınız ancak takdir edersiniz ki belli bit bütçenin içinde kalma durumu var.. İstekler sınırsız ama kaynaklar malessef sınırlı ))Tabi arte verde 880.000 TL 183m2 = 4808almond hill 3+1 815.000 TL 152 m2 = 5361almond hill 4+1 1088.000 TL 200 m2 = 5440Sonuçta m2 fiyatı olarak arte verde daha ucuza geliyor. Ama site olarak almond hill bir gömlek daha üstün gözüküyor.gerçi ben arte verde,incity,antrium,yeşil vadi gibi projlerin 4+1 leri arasından birinden seçim yapacağım sanırım. Ama sizin başka önerileriniz de olabilir mi.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Haziran 2011 | 11:50 Yavuz Özçiçek 641 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey, siz Ali Ağaoğlu çalışma mantığın

Soru

Merhaba Tebernüş Bey, siz Ali Ağaoğlu çalışma mantığını geçmişte tanıyordunuz yeni satış kampanyalarından sonra öyle müşteri odaklı değil. Ispartakul de olduğu gibi Bahçelievler Mycity teslimlerinde de cüzi olan tapu masrafı 11.000 tl çıkınca satış ofisi arayıp sorduğumuzda tapu masrafı+ abonman ücretler ve bu projede ilk defa ankastre beyaz eşyaların kdv miktarıdır. Ödemeden evi teslim alamıyorsunuz. Biz bütçeyi denkleyip derken eve teslim almadığımız evin aidat bilgileri geldi.Diğer firmalarda var mı bilmiyorum ilk başta demirbaş alımı için 250 tl ödememizi istiyorlar. Tabi şirketin site yönetimi eksikleri ev sahipleinden toplanan parayla yapması ne kadar uygun bilmiyorum. Bizim beğenmediğimiz Soyak firması bile Olympikentte böyle toplu bir para toplamadan sitenin eksiklerini gidermişti. Ayrıca yine Ali Bey'e güvenimizi sarsan bir konuda Kapalı Spor salonunun inşatını yeni başlaması. Böyle büyük firmanın işleri planlamaması evlerle eş zamanlı yapılmayan spor komplex.Ali Bey ile görüşmenizde özellikle bu teslim sonrasıda müşteri memnuniyeti için daha duyarlı olması konusunda uyarır mısınız ? Bunlar müşteri kaybına yol açar, güven çok önemli. İlginiz için teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Mayıs 2011 | 11:55 Funda Dağ 641 Kişi okudu

Hızlı cevabınız için teşekkür ederim. Antriva\'da anayola

Soru

Hızlı cevabınız için teşekkür ederim. Antriva'da anayola olan uzaklıktan ötürü tereddütteyiz. Ote yandan benzer şekilde anadolu yakasında iyi bir projede teraslı 3+1 bir daire de zaten m2 6000-7000 civarında olur diye varsayıyoruz. Yani benzer bir paraya simdi bir daire alıp biraz orada oturup gelecekte oranın satısından olusacak para iyi bir villa alıdırır mıyı tartmaya çalışıyoruz. Antriva'ya kıyasla Çubuklu vadiye de bakmıştık. Orada da iyi konumlu villalar 2 milyon $ seviyesine gelmiş... Sonucta Beykoz bolgesinde, onumuzdeki 5-10 senede bu fiyatlara(ie. 750 bin dolar) villa olur mu? Antriva kaçan bir fırsat mıdır? )

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
08 Mayıs 2011 | 22:36 İpek Sever 641 Kişi okudu

Tebernüş bey sizde bu arada çaktırmadançılgın projenizi a

Soru

Tebernüş bey sizde bu arada çaktırmadançılgın projenizi açıklamışsınız acaba dedim Tebernüş bey siyasetemi giriyor) şaka biyana gerçekten süper bir şey olur ama öncelikle siteye üye kayıtlı girişli bir sistem yapsanız ve daha sonrasında sponsorlar ve üyelerin desteği ile avrupa ve asya kıtası konutlarına uçuşlar yapsanız? daha şimdiden uzaya gitmek için yabancı zenginler sıraya girmiş bence türklerdende sizin gibi yılların bilgi birikimi ve tecrübesine sahip uzman bir şahsiyetle uçmak için çok kişi sıraya girecektir yada üyeler arasında yapılacak çekilişlede uygulanabilir nedersiniz ) saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Nisan 2011 | 09:33 mustafa bey 642 Kişi okudu

Halkalı Avrupa Konutları 1\'de 141 m2 3+1 iyi şerefiyeli bir

Soru

Halkalı Avrupa Konutları 1'de 141 m2 3+1 iyi şerefiyeli bir dairem var. Emlakçılar satıyormusunuz diye çok arıyorlar. Aslında hiç aklımda yokken, satsam mı diye düşünmeye başladım. Bir süredir zaten eşim 4+1 bir eve geçelim istiyor. 2 çocuğumuz var. Yine aynı bölgede kalmak istiyoruz. Birinci sorum bu evi 5 yıl önce 287.000 TL'ye almıştım ( o zamanlar m2 birim fiyatı gibi bir şey bilmiyordum), şimdi 410.000 'e rahatlıkla satılıyor, fakat düşüncem o ki 5 yıl için bu prim yeterli değil, daha fazla beklersem TEMA park,üniversite gibi şeylerle fiyat daha yükselebilir diye düşünüyorum. Sizin düşünceniz nedir?. İkinci sorum Evi 410.000 'e satıp , Avrupa Konutları 3 ( gerçi onlarda istediğim büyük m' li 4+1 şu anda yok), veya Lounge 2'den 500.000 Tl civarında 200 m' civarında 4+1 almak , fakat teslim edilene kadar kirada durmak mantıklı mı? Bölgedeki hemen teslim alternatifleri ( Ihlamur, Ka Green, Soyak, Lale Şehir, TOKİ vs. ) çeşitlei nedenlerle beğenmiyorum.Yardımlarınız için çok teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Mart 2011 | 13:49 Bülent Ceylan 642 Kişi okudu

Hoşgeldiniz:)ELİF HANIMA bir cevabım olucak.Beğenmiyosan alma

Soru

Hoşgeldiniz)ELİF HANIMA bir cevabım olucak.Beğenmiyosan alma kardeşim.Yok ıspartakule şöyle böyleee..Alma zorlamı veriyolar.Fiyatı uçuksa vardır uçurcak bişeyi.Balon felan ağızdan dolma laflarla kalabalık yapmayalım.Milyonlar okuyor burayı.Ufkunuzu genişletin.Başakşehirden evimi ilk aldığımda 8sene önce ne hastane ne metro ne AVM vardı.Şimdi ben bile tanıyamıyorum 70 aldım ben orayı şimdi 170.bin tl.Bu iş sabır işi.Kolay gelsin..

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Mart 2011 | 09:45 hulya bal 641 Kişi okudu

Merhabalar.İhlas İnşaatın Kristal şehir evlerinden 1+1 ev al

Soru

Merhabalar.İhlas İnşaatın Kristal şehir evlerinden 1+1 ev almayı düşünüyorum.68 m2-105bin TL.İstanbul'da Kurtköy'de oturuyorum.İhlas finans mudilerindenim.10 senedir alamadığım 20 bin TL. paramı peşinata saydırabiliyorum.Aslında bu eve ihtiyacım yok ama sadece paramı bu şekilde yatırıma dönüştürme düşüncesindeyim.Daireyi teslim aldığımda tekrar satmayı düşünüyorum.Sizce yatırım açısından mantıklı mıdır? Düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?Teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Şubat 2011 | 22:29 Ümit Aydoğan 642 Kişi okudu

Tebernüş bey,Bugün emlakkulisi.com sayfasında beykoz\'da mert

Soru

Tebernüş bey,Bugün emlakkulisi.com sayfasında beykoz'da merter ailesinizn satacağı 2000 dönüm arazi ile ilgili haber var. Buranın tam konumu hakkında bilginiz var mı?Bir de aynı haberde Kiptaş'ın dereseki köyünde 300 villa yaptıracağı bilgisi var.Bu proje hangi aşamada, buranın yeri tam olarak nerede, bilgi vermeniz mümkün mü?Teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
17 Şubat 2011 | 13:21 Tahir Günelli 641 Kişi okudu

merhaba arnavutköy hacımaşlı ve yeniköy civarlarında arsa s

Soru

merhaba arnavutköy hacımaşlı ve yeniköy civarlarında arsa satıyorlar arsaların imar durumu tarla olarak görülüyor tapu durumu ise hisseli tapu fiyat olarak 30,000 bin tl ve taksitle ödeme imkani sizce yatırım için uygunmudur 3,köprü gelice değer olarak artarmı cvp için teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
14 Şubat 2011 | 01:43 ozan toprak 642 Kişi okudu