Kirada bulunan dairemi satabilirmiyim
Tebernüş Bey Merhaba,kirada bulunan dairemin kira sözleşmesi 3 ay sonra doluyor.Ancak daireyi şimdiden satmak durumunda kaldım.Dairemi satmanın bir hukuki yaptırımı olabilirmi. Daireyi satın alacak kişiyle s,zleşme sonuna kadar kiracıyı rahatsız etmemesi hususunda bir protokol yapacağım.Saygılar sunarım.
