Tebernüş bey iyiakşamlar Sultanlar yapı kurtköyde bir proje

Soru

Tebernüş bey iyiakşamlar Sultanlar yapı kurtköyde bir proje yapıyoda firma hakkında bir bilginiz varmı acaba güvenilirmidir, daha önce böyle bir işi olmamış ayrıca kurtköy yatırı m için nasıldır, teşekkürler...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
28 Ocak 2011 | 18:02 serdar arslan 638 Kişi okudu

istanbulda taksitle arsa arazi satan temiz büyük firmalar varm

Soru

istanbulda taksitle arsa arazi satan temiz büyük firmalar varmı ben başka şehirdeyim arsa veya arazi almak istiyorum eşim dostumda yok ama mutlaka almak istiyorum ne yapabilirim nerden kimden nasıl alabilirim.sizi devamlı takip ediyorum teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Ocak 2011 | 15:47 ali demir 638 Kişi okudu

tebernüş bey sinpaş kelebikia dan 295 bin tl ye 2+1 (119m2) ba

Soru

tebernüş bey sinpaş kelebikia dan 295 bin tl ye 2+1 (119m2) bahçe katı kullanımlı ev aldık.sizce iyi bir yatırım olurmu? Proje 2 yıl bittikten sonra evin değeri ortalama olarak ne olur?Aynı bölgede özyeğen ünivertesinin arsası var.üniversite de prim yapmasında atısı ne kadar olu? Teşşekürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
31 Aralık 2010 | 00:00 selda özcan 638 Kişi okudu

Merhaba,daha önceden sormuş olduğum soruya cevap verdiğiniz i

Soru

Merhaba,daha önceden sormuş olduğum soruya cevap verdiğiniz için öncelikle teşekkür etmek istiyorum. Şuan gelen projeleri ben de herkes gibi merakla ve istekle izliyorum. Atakent3 soyak ve ağaoğlu istanbulun bu yakasında güzel bir sinerji yarattılar gibi duruyor. Bir de Başakşehir tarafında Bu yılın sonuna doğru oyak ın yeni blokları satışa çıkacak sanırım. benim oyak da oturan tanıdıklarım var evlerin kalitesinden acayip memnunlar. Ama dediğiniz gibi örneğin bir ağaoğlundaki konsept burada yok. Ama bakıldığında daha düzgün bir yolu kurulmuş bi şehir içinde yer alması bu projeyi de benim için cazip kılıyor. fiyatları da yaklaşık olarak ortaya çıkmış bu projenin yeni etapından ev almak mı daha caziptir. Yoksa ağaoğlu atakent3 ve soyak gibi daha konsept ve geleceği parlak gibi görünen projelerden mi? Ben yatırım için hiç düşünmeyen gelecekte aldığım evin içinde oturmayı planlayan biri olarak soruyorum. Açıkçası sonraki yıllarda evin değerlenip değerlenmemsinden ziyade içinde huzurlu olmak ve ulaşımın iyi olmasını tercih ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Eylül 2010 | 20:14 Ertan Erdoğan 638 Kişi okudu

Merhaba Soyak göztepe sitesinden 3 1 230 bin tl oturum amaçlı

Soru

Merhaba Soyak göztepe sitesinden 3 1 230 bin tl oturum amaçlı ev almayı düşünüyorum. Şu an kiradayım. Kİra konusundaki düşüncelerinizi biliyorum ancak 5 yıl gibi bir süre sonra aldığım fiyatın altında satmak istemiyorum. Sizce (20 yıllık olması beni biraz endişilendiriyor) fiyatlar buradan geriye gider mi. Ya da o civarda daha yeni, site olmayan apartman daireleri sizce daha mı mantıklı? Cevabınız için şimdiden teşekkür ediyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Haziran 2010 | 13:44 oya yeter 637 Kişi okudu

Tekrar Merhaba; Beylikdüzü Kıraç bölgesinde bitmiş olan her

Soru

Tekrar Merhaba; Beylikdüzü Kıraç bölgesinde bitmiş olan her türlü sosyal tesisi mevcut Papatya Evlerinden daire baktım. Daire fiyatları 105 bin ile 145 bin arası değişiyor binalar 5 katlı brüt 125 mt dairelerin hepsi aynı metrede havuz görmesine yada ön arka cephe olmasına göre fiyatlar değişiyor. Tek tip yapılmış. Net kullanım alanı 120 mt. Ben yatırım amaçlı düşündüğüm için tereddütte kaldım. Çünkü Kira getirisi 500 lira. Birde Kağıthane Gültepe Ortabayırda 3 1 120 mt net 130 bine daire bulduk fakat arsa tapulu hangisi size göre yatırım amaçlıdır.Nereyi tavisye edersiniz. Eşim memur old.için şu an erzurumdayız fakat 2 sene sonra istanbula dönüp aldığımız dairedede oturmayı düşünüyoruz. 2 tanede ufak çocuğumuz olduğu için güzel bir yerdede yaşamak istiyoruz. Bütçede fazla elvermiyor. Görüşlerinizi bekliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Mayıs 2010 | 15:20 NURAY BULUNUR 638 Kişi okudu

Yapı kayıt belgeli çatı dubleks daire alınır mı?

Soru

Tebernüş Bey iyi gün dileklerimle, Satın almak istediğim dubleks çatı katlı dairenin Yapı kayıt belgesi var.Kayıt belgesinde şöyle ibare var; ?İskanlı 18 no lu Bağımsız bölüm yapılan ek imalatla büyütülmüştür ? Yasal dubleks denen bu daire alınır mı?bundan birkaç sene sonra maddi ve fiziki yıkım ve cezaya maruz kalır mıyım? Saygılarımla Zeynep

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
18 Aralık 2024 | 22:50 Zeynep Aslan 636 Kişi okudu

Hocam iyi akşamlar Sanayi ve inşaat??

Soru

Hocam sanayi verilerinde daralma inşaat verilerinde 9.2 lık büyüme görülmüş sizce bunlar durum hisselere kendini gösterir mi bu inşaat da ki yükselme sizin hep bahsettiğiniz yükselmelerin göstergesi mi

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
30 Kasım 2024 | 20:48 Ahmet Ünal 636 Kişi okudu

Toki konut projesindeki seçenekler

Soru

İyi günler.. Toki konut proje kurasına katılırken, mevcut seçenekler arasında, doğru seçim yapabilmek için, detaylı bir bilginiz varsa paylaşır mısınız.?

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2022 | 10:58 Mustafa Bulut 636 Kişi okudu