iyi günler tebernüş bey, orhanlı istimlakı ile ilgili bir ge
iyi günler tebernüş bey, orhanlı istimlakı ile ilgili bir gelişme var mı, son durum nedir acaba , ödenkler geldi mi yoksa tapularımızda ki şerhi kaldırma gibi bir şey söz konusu oloabilir mi ? bilgilendirirseniz çok sevinirim . şimdiden teşekkürler
