Esatpaşa Mah. 890 Konutlar Son Durum...

Soru

İyi Akşamlar, Gürsel Bey benim sorum Esatpaşa Mah. 890 Konutlarının son durumu olacak. Acaba esatpaşa mahallesine imar çıktı mı ve imar iskan bloklarına dair kesinleşen bir proje var mı? İyi çalışmalar, saygılar...

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
07 Ocak 2014 | 19:59 Zeynel Berkay GÜL 632 Kişi okudu

bulut inşaat temel bulut mağdurları

Soru

bulut inşaatın bınlerce mağdurlarındanım. paralarını verdiğimiz halde teslim alamadığımız evlerimiz için güç birliği yapmamız gerekiyor ama hiç bir mağdur birbirini tanımıyor. bulut inşaatın mağdurları olarak birbirimize nasıl ulaşabiliriz. yol gösterirseniz teşekkür ederiz hüseyin küçükali

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
12 Aralık 2013 | 14:44 hüseyin küçükali 632 Kişi okudu

Dalga kule

Soru

Bugün dalga kuleden aradılar ve otek konseptindeki 1+0 lar için 319 bin peşin diyorşar 2014 sonunda teslimmiş ve aylık 950euro civarında kira geliri akacağımızı söylediler ben doktorum orduda çaluşıyorum ve gerçekten fikirletinize ihtşyacımız var 1- fiyat nasıl sizce2- bahsedilen otel konseptiyle kazanılacağı söylenen kira gelirini mantıklı olabilir buluyomusunuz ? Şimdiden teşekkürler

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
02 Kasım 2013 | 23:17 Sinan cüneyd hasçiçek 631 Kişi okudu

Kayabaşı KİPTAŞ ve prim

Soru

Sayın Tebernüş bey, Yazılarınızı takip ediyorum ve bir konuda daha uzman görüşünüzü rica ediyorum. KİPTAŞ Kayabaşı sitesinde 3+1 Kuzey/Doğu cepheli dairem var ve m2 fiyatı 2400TL civarı. 2019 yılına kadar yapılması planlanan demiryolu, otoyollar ve dev projeler ve kentsel dönüşüm göz önüne alındığında daha Yüksek Prim açısından burada kalmamızı mı önerirsiniz yoksa Halkalı/Kayaşehir merkz/Bahçeşehir lokasyonunu mu önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
27 Ekim 2013 | 09:12 Yakup Bayrak 632 Kişi okudu

Eskice çiftliğindeki arsama gelen teklif

Soru

7 ay önce aldığım eskice çiftliğinde kısa koruma ile orta koruma bandı sınırı üzerinde olan arsama şu an aldığım fiyatın %45 üzerinde teklif geldi. Arsaya herhangi bir duygusal bağım yoktur. Yatırım amaçlı aldım. Satıp yine başka bir yerden mi almak daha mantıklıdır? Yoksa orasıyla ilgili imar durumları yakında hareketlenir ve sattığıma pişman mı olurum? ( tabi bu imar gelişmelerinin ne kadar yakın zamandaolacağı da önemli) vereceğiniz fikirler bizim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
10 Ekim 2013 | 06:38 Pelin öztürk 631 Kişi okudu

Trendist Ataşehir konut projesi

Soru

Merhabalar, İstanbul- Ataşehir ilçesi içerisinde Trendist -Ataşehir adlı bir konut projesi yapıldığına dair bir duyum aldım.Ancak nerede ve hangi firma tarafından yapıldığına dair hiçbir bilgiye ulaşamıyorum.Sizden ricam hangi firma tarafından nereden yapıldığına hatta ulaşabilirseniz iletişim bilgisi konusunda yardımcı olmanızdır. Teşekkürler, Saygılarımla

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Eylül 2013 | 12:20 Gülçin Yurdakul 632 Kişi okudu

kentsel dönüşüm

Soru

Merhaba Gürsel bey, Caddebostan da yer alan16 daireli binamız 1970 yapımı. Binamız ile ilgili öncelikle 2/3 çoğunluk sağlanarak müteahhid ile anlaşılmış çürük raporu alınmıştır. önce tapudan yazı gelmiş sonrasında 20ağustos gb belediyeden 60gün içersinde boşaltma yazısı gelmiştir. 20 ağustos a kadar herhangi bir itiraz, vermeyen daire tarafından yapılmadı. Bundan sonrası için itiraz hakkı varmıdır..varsa prosedür nasıl işler v e yıkımı geciktirebilirmi...yoksa ne olursa olsun belediye 60+30 ek süre dahil binayı yıkarmı..bu daire yüzünden mağdur olmak istemiyoruz. tşk ler

Prof. Dr. Gürsel Öngören tarafından yanıtlandı.
19 Eylül 2013 | 17:38 bora apatay 632 Kişi okudu

Özyurtlar Ntowers' taki sorunlar bitmiyor.

Soru

Merhaba, Önceki aylarda size Özyurtlar Ntowers sitesindeki imalat eksiklerinden, 1250 dairenin sesi olarak bahsetmiş ve buna karşın yüklenici firmanın hiçbir şey yapmadığını ifade etmiştim..İş bununla kalmadı elbette, sahibi Tamer Özyurt, maliklerin ortak sorunlarının yer aldığı yazılı mail dilekçesine düpedüz tehdit ederek yanıt vermişti. https://twitter.com/ntowers2012/status/354641156430237697/photo/1 Bu sorunlar düzelmediği gibi, şimdi de kendilerinin yönetip işlettiği sitede " igdaş krizi " yaşamaktayız. Daire sakinlerinin ücretini her seferinde önceden peşin yükleterek aldığı kalorimetre sistemini doğru işletemediler ve yaklaşık bir trilyon evet bir trilyon gibi bir borçtan ötürü igdaş sayaçları mühürledi. Şu an sitede sıcak su hizmeti alamadığımız gibi, oturanlardan 400 TL ile 5.000 TL arasında daire başına ek ücret talep ediyorlar..Düşünebiliyor musunuz, kış boyu daha tüketmeden parasını peşin ödemiş ve kalori almış bir daire, yaz sonunda 4.890 liralık bir ek ücretle karşı karşıya kalıyor. Sizden bu konuda neler yapabileceğimizi 1296 daire olarak öğrenmeyi rica ediyoruz.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Eylül 2013 | 17:54 salih sezer 632 Kişi okudu

Qbahçe fiyatı

Soru

Tebernüş Bey merhaba, Bugun qbahçe kurtköy projesine baktım, müstakil bahçe katı 3+1 fiyatı 500 bin civarındaydı. Bu evi eşimin işi gebzede olduğu ve benim işimde tuzlaya taşınacağı için oturmak için istiyoruz. Bu çevredeki bir ev için bu fiyat yksek gibi geldi ama bahçesi ile beraber toplam 165 m2 alanı var oturma alanı net 110 m2 oluyor. Sizce fiyatı bu m2 ve bu proje için uygun mudur? Bu fiyatlarda ve aynı özelliklerde önereceğiniz başka proje var mıdır? Teşekkürler.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Eylül 2013 | 01:56 Aysun gun 631 Kişi okudu

innovia sözleşmeyeaykırı olaraksattığı evden fark para istiyor

Soru

HİLAL HANIM MERHABALAR Mayıs 2010 tarihinde sözleşme yaparak innovia 3 projesinden daire satın aldım. Sözleşmede ALICI brüt m2?de değişiklik olmaması kaydı ile yapılan değişikliklere hiçbir itirazının olmayacağını peşinen kabul ve taahhüt eder ibaresi yer almasına rağmen 105 m2 aldığım evi benim onayımı almadan ve hiçbir yazılı tebliğde bulunmadan 127 m2 ye çıkarmışlar. Sözleşmeyle beraber 40 adet senet imzaladım ve tüm bu senetlerin parasını TEMMUZ 2013 itibari ile ödemiş bulunmaktayım. Bu hafta içi İNNOVİA satış ofisini aradığımda brüt m2 değişikliği nedeniyle benden tapu teslimi esnasında tam 32.000 TL. parayı şifai olarak talep ettiler. Halen tarafıma yapılmış yazılı bir tebligat yok. Kafalarına göre kimseye sormadan danışmadan m2 değişikliği yapmışlar şimdi de kalkmış ekstra para istiyorlar. Benden sözleşmeye göre bu parayı talep edemezler kanaatindeyim. Sözleşmeyi noterden onaylatmadım, Size sorum konuyu mahkemeye intikal ettirdiğimde Adaletin karşısında durumumuz ne olur. Ayrıca sözleşmeye göre bana en geç OCAK 2013 ayında evimi teslim etmeleri, edemedikleri takdirde de her ayın beşinde sözleşme bedelinin binde beşi kadar parayı kira bedeli olarak ödemeleri gerekiyordu. İNNOVİA firması bu yükümlülüğünü de yerine getirmiş değil. Parayı sorduğumuzda tapu masraflarından düşeceğiz olmadı sonradan peşin yatıracağız gibi yuvarlak cevaplar alıyoruz. Çoluk çocuk Ailece 7 aydır hiç planlamadığımız ekstra 1.000 TL kira yükünün altında hem maddi hem manevi ezilmiş durumdayız. Üstüne üstlük kalkmış bir de 32 TL. ister gibi hiçbir dayanağı olmayan 32.000 TL para talep ediyorlar. Hukuki olarak haklarımız nelerdir yardımcı olursanız çok seviniriz. Şimdiden teşekkürler İYİ ÇALIŞMALAR...

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
26 Temmuz 2013 | 14:46 serhat diker 632 Kişi okudu