Konutta kdv indiriminden faydalanabılıyormuyum?
Iyı gunler ahmet bey,kiptas vaditepe gol evlerınden net 155 m2 bır ev için anlaştım,evin teslimi eylul 2017 de Noterden Satıs sozlesmesını bu hafta yapıcaz..kdv oranını yetkılıler %18 olarak soyledi Fakat yenı yasayla bu % 8 e dustumu acaba? Dustuyse bunu yetkılılere nasıl anlatabılırım? Tesekkur ederım..
