Eski konut ile yeni konut arasındaki fark

Soru

selam... benim merak ettiğim konu sizce kentsel dönüşüm nedeni ile eski konut almak sakıncalı olurmu.. birde bu dönem eski konut satışları çok arttı ve fiyatları biraz düştü.. acaba insanlar evlerini elden mi çıkarıyor. yeni konut ile eski konut arasında çok fiyat farkı var.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Mayıs 2012 | 00:20 ayşe özkan 632 Kişi okudu

arsa tapusu

Soru

hila hanım bu yeni yasa bizim gibi arsa tapululara bir ışık yakarmı ?bizimde evlerimiz gerçek değerine kavuşurmu?yoksa krediye uygun olmadığı için hiç değerini bulmazmı?

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
18 Mart 2012 | 15:33 rıza yıldırım 631 Kişi okudu

MERHABA

Soru

Sizi dinledim ve orhanlıda bulunan arsamı satttım,Çorludan m2 sı 40 lıraya tarla almayı düşünüyorum,4000 m2,Sızce uygunmudur,

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
07 Mart 2012 | 01:22 KEMAL SÖNMEZ 632 Kişi okudu

Soru

Soru

Hilal Hanım Merhabalar. Evviva residence'tan daire sahibiyim. ancak neredeyse 3ay olmasına ragmen, henuz firma teslimata baslamadı ve zannediyorum tapu'da sıkıntı yasıyorlar.Aylık odemeleri gereken gecikme bedelinide tapu tesliminde toplam tutardan duseceklerini soyluyorlar.Ama bana hic guvenilir gelmiyor artık Bulut Insaattan duyduklarım. Sizce kendi odemelerimi yapmaya devam etmelimiyim yoksa yasal olarak hak aramayamı gitmeliyim. Aydınlatıcı bi acıklama yaparsanız cok yardımcı olmus olacaksınız. Tesekkurler.

Av. Hilal Bayram tarafından yanıtlandı.
29 Şubat 2012 | 04:28 Serkan Aydin 631 Kişi okudu

life in vera

Soru

selamlar esenyurttaki ruhsat sorunu life in vera icinde gecerlimi bide ben life in veradan 15.kat guney cepheli 110 bin pesinat,a 1+1 72 m2 daire aldim sizce iyi fiyatmidir.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
26 Şubat 2012 | 06:48 kamil teksoy 631 Kişi okudu

Lüleburgaz Burgazkent

Soru

Lüleburgaz önümüzdeki 5-10 yıl için iyi bir yatırım bölgesi olabilir mi.Burgazkent Evleri için alım tavsiye edrmisiniz. İyi Çalışmalar diliyorum...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
20 Şubat 2012 | 08:22 Aytaç Özkan 631 Kişi okudu

sayın tebernüş bey:bomonti bira işçi evleriyle alakalı son

Soru

sayın tebernüş beybomonti bira işçi evleriyle alakalı son gelişmeler varmıdır 2 senelik bir anlaşma imzalandı ama ses seda yok acaba insaat ne zaman baslar bir bilgiye ulasamıyoruz

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
11 Şubat 2012 | 22:52 alper arıcan 632 Kişi okudu

size belediye başkanından aldığım bilgiyi söyleyeyim bahçe

Soru

size belediye başkanından aldığım bilgiyi söyleyeyim bahçeşehir ile ilgili. gölet tem yoluna doğru genişletilerek uzayacak ve metruh yerlerde sular vadisi gibi değerlendirilecek. mesa ve süzerde olan arazilerde alınmış kültür merkezi gibi değerlendirilecek vadi..tabi ki kanal projesi buradan geçmeyecek fakat belki ileride göle bağlanabilir ve eskişehirdeki gondolların gidebileceğini duydum..bu arada derede gölete katılarak ıslah edilecek.marmaray bittiğinde bir durakta burada olacak ve marmaray açılana kadarda banliyönün başlaması için bahar ayında tren yolu kapatılacak ve metroya uyarlanacak ayrıca bahçeşehirdeki hemzemin geçit yol oluyor ve çile bitiyor.bunların dışında locanın oradan tem'e alternatif bir yol çıkacak boğazköy ve mesa evlerinin arkasından sanırım 3.köprü yolu ancak sadece yolun bu sene başalyacağını biliyorum ama nedir ne değildir içeriğini bilmiyorum ve 3.köprü başlamadan silivriye kadar kuzey bölgesi dahil yolları bitmiş olacakmış...

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
23 Ocak 2012 | 22:57 Kahraman Yılmaz 632 Kişi okudu

ben göztepede oturuyorum.zor şartlarda biriktirdiğim paramla b

Soru

ben göztepede oturuyorum.zor şartlarda biriktirdiğim paramla bir daire almak istiyorum.kurtköy loca yada kapari konutları arsında kararsız kaldım.önerinizi bekliyorum.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
06 Aralık 2011 | 17:08 huriyeaydın 632 Kişi okudu

Merhaba Tebernüş Bey,1996 yılında mütehitten noter satışl

Soru

Merhaba Tebernüş Bey,1996 yılında mütehitten noter satışlı bir ev aldık.Fakat noter satışı yapılmadan önce müteahit tarafından bize bu binanın tapusunun olmadığı asla söylenmedi.Yıllarca tapu alalım diye sürekli görüşmelerimizde apartmandaki 19 dairenin hep beraberce gidip alabileceklerini söylediler yani tek başımıza asla tapu çıkartamazmışız.Geçen hafta Büyükşehir Belediyesine gittimizde satın aldığımız arsanın belediyenin arsası olduğunu öğrendik ve bu arsayı satın almamız gerekiyormuş apartmanca anca o şekilde tapu alabilecekmişiz.Benim sorum size şu olucak toprak sahibi tapu tahsis belgeli arsasını noter satışı ile bina yapsın diye mütehite veriyor mütehitte bize satıyor toprak sahibi bu satış için 3 daire alıyor bunu alma hakkı varmı gerçekden.Birde müteahit için yapılabilecek bir durum var mı çünkü belediye arsasını almamız için toplam 200 milyar gibi bir para ödememiz lazım daire sahipleri olarak daire başına 10 bin gibi bir rakam düşüyor durumumuz olmadığı için daire sahipleri olarak bu konuda neler yapabiliriz yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

Tebernüş Kireçci tarafından yanıtlandı.
01 Aralık 2011 | 13:08 Fatma Doğan 632 Kişi okudu