Site Denetçisi kimlerden seçilir.
Oturduğumuz sitede denetçi olarak görev yapan şahıs evinin 10/1' ine sahip denetçi olabilir mi?
Şifreni mi unuttun? Lütfen kullanıcı adınızı ve e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir bağlantı alacaksınız.
Gayrimenkul ile igili tüm soruları buradan yanıtlıyor...
Oturduğumuz sitede denetçi olarak görev yapan şahıs evinin 10/1' ine sahip denetçi olabilir mi?
tebernüş bey merhaba, 2011 yılında yapılan tadilat projemiz belediyede mevcut ama ruhsatı yok. bu şekilde exper onay verirmi?
merhaba tebernüş bey 2008 yılında kredi ile aldığım dairemi 2016 yılında belediyeden temiz kağıdını alarak sattım, alan kişi kredisiz aldığı için sıkıntı çıkmadı,fakat evi tekrar satmak istediğinde kredi çıkmadı 2011 yılında ruhsat iptal edilmiş,bina sakinlerinin konudan haberi yok tabi benimde belediye ile müteahhit arasında bir durum,şimdi ben suçlanıyorum ve bu durumu benim düzeltmem veya zarar ettim diye para vermem isteniyor sizce bu durumun sorumlusu benmi yim düzelten benmi olmalıyım dava açarlarsa ne yapmalıyım. dava açacaklarını söylüyorlar. iyi çalışmalar
Tebernüş Bey merhaba.. Önümüzdeki hafta içerisinde kredi kullanarak bir daire sahibi olacağım. Fakat bir yakınım kesin olmamakla birlikte ilerleyen dönemlerde bana ortak olabilir, yani daire bedelinin yarısını bana ödeyerek tapuya ortak olabilir. Benim banka kredim devam ederken, yani ev ipotekliyken herhangi birini tapuma ortak yapabilir miyim? Selamlar, sevgiler
: 2006 yılında babaannem.oldu.3 çocuğu var.birine evinin intifa hakkını vermiş.su anda ev kentsel dönüşüme girdi.bu durumda intifa hakkı olan mirasçı imza vermiş.ancak iki mirascu imzalanmadığı için sermaye piyasa kurulu 785.000 tl bedel tespit etmis. bu daireye. Daire Sermaye piyasasi kurulunun belirledugi bedel uzerindenmi ,Yoksa belediyenin belirlediği rayiç bedel uzerindenmi satlır. Ve satis gerceklestijten sonrada intifa hakki olan kisi yeni yaoulacak dairede oturacakmi ve vefati halinde yeniden hissesi satilabilirmi saygilar.
Degerli hocam ben bir dükkan kiralıyacagım dükkan sahibiyle 5 yıllık sözleşme yapacagım size sormak istedigim sorum dükkan sahibi 76 yaşında olaki sahibi vefat etti benim sözleşmem geçerli olurmu yoksa sözleşme yaparken hem sahibinin hemde oglunun imzası olsunmu şahit gerekiyormu cevabınızı bekler saygılarımı sunarım
Eşimin annesi 90 yaşında emekli öğretmen. İstanbul'da EMEKLİ OLARAK OTURDUĞU EV VE YARIM HİSSELi (BİR AYLIK) DEVREMÜLK VAR. Emekli olduğuna dair halen oturduğu ev iÇin dilekçe vermiştik, vergiden muaf olduğunu biliyoruz. Belediye'den yazı geldi. Devre mülk ve oturduğu ev için bugüne kadar ödenmeyen vergi ve faizi ile 8.000.TL borcunun ödenmesi talep ediliyor. Bugün belediyeye sorduk, muaf olduğunu biliyoruz dedik. Pazartesi günü uzlaşma için tekrar görüşmemizi söylediler. Ne yapmamız gerekiyor? Eşimin annesinin adı:Behice Er Teşekkürler. Selma Er 05353906867
Bir vesileyle ters dublex aldım fakat 6 aydır iskanı alinmadi su faturasın hane sahipleri ile bolerek oduyor uz fakat elektrik saati tek 10 daire tek saatten kullaniyor Ve yeni ogrendigimegore de borcundan dolayı saati kapatmış aktaş ve mutahit mühürlü kopartarak tekrar bağlantıyı yaptirmis saat muhursuz . simdi daha büyük cezalar almamak için ne yapmamız gerekir yardımcı olursanız seviniriz tesekurler
Merhaba Serdar Bey, İzmir de 1+1 daire yatırımı yapmak istiyorum .Menemen Toki nin fiyatları dikkatimi çekti .65.000 TL ve 250 TL geri ödemeli çok cazip ve uygun geldi . aklaımda buca ve çiğili varken fiyatlarından dolayı aca mı diyorum ? sizce doğru bir yatırım olur mu ve uzun vadede daire fiyatları artar mı teşekkürler
Aynı yıl içerisinde iki defa ev alıp satarsam kaç lira ceza + vergi gelir. Tapu satış fiyatına göre kar yok. Alım satım aynı fiyat.